Goh, je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 16 september 2022 22:34 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Lil Kleine en vrienden betrokken bij vechtpartij Club Air
https://www.ad.nl/show/li(...)j-club-air~a6aa8604/
Man in Amsterdam extreem zwaar mishandeld en beroofd, advocaat ontkent betrokkenheid Lil Kleine
https://www.telegraaf.nl/(...)okkenheid-lil-kleine
En zit nu al decennialang in een instituut omdat de biologische moeder niet wilde dat anderen invloed op haar kind hadden. Is niet zo geweldig afgelopen hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 00:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ken de zaak Genie wel want ik vond Mockingbird don’t sing een vet enge film toen ik jonger was,. Maar zij leerde uiteindelijk gewoon redelijk praten (redelijk hè) en vriendschappen vormen etc.
Ondanks dat we natuurlijk maar stukjes van hun dagelijkse leven zien, is het vast geen toeval of puur momentopname dat deze situaties zich voordoen.quote:
Leuke postquote:
Dat weet ik want ik ken het verhaal. Maar het gaat er niet om of zij gelukkig is of hoe het met haar is op die andere vlakken. Het ging erom dat zij vóór haar zevende (en later) niet kon praten maar alsnog eea redelijk onder de knie kreeg (relatief bekeken). En aangezien dat kind van Kleine en Jaimie volgens sommige users wordt verwaarloosd en derhalve niet tot nauwelijks kan praten (gebaseerd op niks) heeft hij de rest van zijn leven een (taal)achterstand. Als hij niet opschiet is hij straks ook 7 met nauwelijks spraakontwikkeling!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En zit nu al decennialang in een instituut omdat de biologische moeder niet wilde dat anderen invloed op haar kind hadden. Is niet zo geweldig afgelopen hoor.
Zij moet niet mekkeren. Kleine heeft toch ook al jaren geen contact met z’n ma omdat hij haar haat om wat voor reden dan ook?quote:
Kan zo zijn, weten we niets van. Maar dat verandert niets aan hoe zij (en andere mensen interpreteren) wat ze zien en als oma heeft zij daar waarschijnlijk veel meer gevoel bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zij moet niet mekkeren. Kleine heeft toch ook al jaren geen contact met z’n ma omdat hij haar haat om wat voor reden dan ook?
Nou, dat zij geen contact hebben (hadden) weten wij wel. Dat is namelijk gewoon bekend. Hij claimt dat zij 'hele erge dingen' bij hem heeft gedaan maar meer dan dat weten we dan weer niet. Dat hun relatie gecompliceerd, verneukt en zij een tijd gebrouilleerd waren, dat dan weer wel. Met zijn pa ligt 'ie wel goed. In 2020 hebben Kleine en zijn ma elkaar voor het eerst weer gezien (even het jaartal opgezocht net).quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Kan zo zijn, weten we niets van. Maar dat verandert niets aan hoe zij en veel mensen interpreteren wat ze zien en als oma heeft zij daar waarschijnlijk veel meer gevoel bij.
Ik vond het destijds zo opvallend dat hun Nederlandse nanny een weekje modellenwerk in Parijs ging doen,
maar nooit terug is gekomen en daarna werkte ze ineens weer als nanny in Amsterdam.
Zij kiest voor een vechtscheiding?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:03 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Ook dat ze nu bewust kiest voor een vechtscheiding om wat spullen, is niet echt in het belang van haar zoon. En dat lekker etaleren in de media. Bah.
Inderdaad, hij zei erover: "Mijn moeder heeft hele erge dingen gedaan bij mij als kind. Hele erge dingen… Die dingen doe je niet bij een kind en sowieso niet bij iemand.” (bron)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zij moet niet mekkeren. Kleine heeft toch ook al jaren geen contact met z’n ma omdat hij haar haat om wat voor reden dan ook?
We weten natuurlijk niet wat er is gebeurd. Als die moeder niks ergs bij Jorik heeft gedaan en hij haar heeft buitengesloten, dan kun je je wel iets voorstellen bij haar wanhoop om contact met hem te krijgen en een relatie met haar kleinkind op te bouwen. Misschien wil ze graag bij Jorik in het gevlei komen zodat beide mogelijk zijn; ik heb in ieder geval begrepen dat ze inmiddels weer contact hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind het hypocriet en een trap na. Als je het goed wilt doen voor je kleinzoon, houd je je muil en ga je niet online zijn moeder onder de bus gooien. Sad.
Zij kiest voor rechtszaken om een paar Rolex horloges.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 12:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zij kiest voor een vechtscheiding?
Ik kijk niet naar haar serie, want de leegte van zulke levens kan ik moeilijk verdragen, maar ik heb toch sterk de indruk dat Jorik niet vies is van fysieke en mentale strijd.
Hun relatie duurt sowieso voort, want ze hebben een kind samen. Ik vind het goed dat ze voor zichzelf opkomt. Dat het allemaal geëtaleerd moet worden in een real life soap snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Hou het gewoon lekker privé. En ik zou zelf geen cent willen van een vent die me had mishandelt en slecht behandelt. Hun relatie duurt op deze manier nog voort.
Ik zou hem zo hard pakken voor elke euro van MIJN spullen, cadeautjes aan MIJ die hij terug probeert te stelen. Spullen die zomaar een jaar aan onderhoud kunnen bekostigen voor ONZE zoon, waar hij schijnbaar geen alimentatie voor wenst te betalen en het prima vindt ons te zien wegrotten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zij kiest voor rechtszaken om een paar Rolex horloges.
En op tv al een en ander voorbij zien komen over spullen die hij had meegenomen, en dat ze dat dan filmde met haar commentaar erbij.
Hou het gewoon lekker privé. En ik zou zelf geen cent willen van een vent die me had mishandelt en slecht behandelt. Hun relatie duurt op deze manier nog voort.
Soms is quoten geen luxequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 22:41 schreef ikbent het volgende:
Ik snap wat je zegt. Ik zou het ook niet in het openbaar uitspelen, maar dat is makkelijk gezegd aangezien mijn inkomen niet afhangt van kijkjes in mijn leven geven.
Desalniettemin, spullen en financiële zekerheid proberen af te pakken zie ik als een next level versie van mishandeling terwijl je partner al weg is. Hij kan haar niet meer fysiek pakken, dus dan maar zo. Ik zou er alles aan doen zodat hij weet dat ik niet meer zomaar alles over mijn kant laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |