quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan komt mijn Clio los van de grond, dus dat hoeft ook weer niet
Ja, idd.. waarom stoppen bij 150..quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik reed laatst per ongeluk iets te hard en toen dacht ik, lalalala laat ik maar even iets zachter gaan rijden en toen voegde er ineens een politieauto in.
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorhebquote:Op zaterdag 9 april 2022 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, wel harder ook. Maar 150 vind ik wel echt het matje. Daarboven vind ik ‘m te vaag.
Nee, want ik ging ineens netjes rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb je je vrouwelijke charmes in de strijd moeten gooien?
Ja, dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorheb
Die van mij is niet gebouwd voor hoge snelheden. Traag en saai, net als z’n baasjequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb 1 oprit waar als ik het gas even goed intrap die opeens 160 rijdt zonder dat ik het haast doorheb
Ja dat je dan invoegt van 'oh ik ga geloof ik iets te snel'quote:
Heb jij zo’n sticker achterop met ‘Cavia aan boord’?quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want ik ging ineens netjes rijdendus ze hadden niet door dat ik te hard reed.
Stem op mij voor MPquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snelheidslimiet kan tussen 19:00 en 07:00 wel weg
Degelijk en betrouwbaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij is niet gebouwd voor hoge snelheden. Traag en saai, net als z’n baasje
"Oh.. 160."quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je dan invoegt van 'oh ik ga geloof ik iets te snel'
Ik heb wel ooit zo'n sticker gekregen, maar ik vind dat niet zo matchen met de schoenquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zo’n sticker achterop met ‘Cavia aan boord’?
Vind het soms ook wel leuk om met het cruise control knopje te spelen en dan het plusje ingedrukt houden, dan gaat die er ook als een gek vandoorquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Oh.. 160."
* voetje van het gaspedaal af.
Mijn Franse godin is ook erg fijnquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook datDat valt me nog alles mee voor zo’n Frans ding
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit zo'n sticker gekregen, maar ik vind dat niet zo matchen met de schoen
Alleen op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben jullie knuffels in de auto liggen?
Soms zie je dat weleens voorbij tuffen, hele hoedeplank vol met knuffels
Nee, ik heb dat zelf niet.
nee die mensen verdienen een nekschot.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die van mij heeft normaal gordel om.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, dat is wel heel specifiekquote:
Ik zou het ook niet weten wat ik hierna neem, 3-deurs zijn vrij zeldzaam tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik weer voor iets anders ga na deze. Maar ik weet nog niet voor wat
quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of zo'n pluche ding wat je om je stuur kan doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 23:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee die mensen verdienen een nekschot.![]()
Net als pluche dobbelstenen aan de spiegel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |