Dan filmen ze alles, zenden het uit, en zijn zo weer op de beenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ze maar snel failliet mogen gaan
Sorry was te lui om de hele zin te typenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, je kijkt the Kardashians
ik dacht 'in bed met de Kardashians'
Verder werken aan de biljetgazet want wandelweer wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Wat zijn de plannen voor morgen bij jullie?
Snel slapen, snel eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, heb het eigenlijk wel weer gehad voor vandaag. Wie weet morgen lekker vroeg op of zo.
Ze schrijven ook boekenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Na de verhuizing ga ik geen tv meer kijken in bed. Nieuw beginGewoon weer een boek lezen dan.
's morgens lange wandeling met hond; verder maar weinig plannen. Moet eigenlijk nog even langs supermarkt lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
verjaardag van mn pa vierenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
meer doosjes uit opslag halen, en als het droog is stuk fietsen ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Oh ja de Picnic opvangen. Die Plus kan me de klote krijgen voorlopig.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
's morgens lange wandeling met hond; verder maar weinig plannen. Moet eigenlijk nog even langs supermarkt lopen.
Weinig hahaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Zo min mogelijkquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Lasagne makenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:05 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb die toeter nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Vriendin randomly: “hebben vliegtuigen eigenlijk een toeter?”
Ik: “Nee natuurlijk niet lief, naar wie gaan ze toeteren een gans die ze afsnijdt“
Toch even opgezocht en blijkbaar hebben ze dus wel een toeter![]()
Voor als ze in de file staan omdat de voorste te langzaam naar de startbaan rijdt.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik: “Nee natuurlijk niet lief, naar wie gaan ze toeteren een gans die ze afsnijdt“
Waterscooters ook.quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ook niet maar blijkbaar klinkt het als een boottoeterquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die toeter nog nooit gehoord.
Oh lol, ik vind dat plaatje hilarisch en zo grappig is het nou ook weer nietquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet maar blijkbaar klinkt het als een boottoeter
https://blog.klm.com/does-a-plane-have-a-horn/
quote:Op zaterdag 9 april 2022 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh lol, ik vind dat plaatje hilarisch en zo grappig is het nou ook weer niet
jammer wel jaquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah ja, morgen is het alweer zondag
Gaat snel.
jij hebt het uitgehoudenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, dat was gezelligZo op huis aan.
Ik hoef mij pas 21 april weer op kantoor te meldenquote:
Dan vliegt de tijdquote:
lucky youquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef mij pas 21 april weer op kantoor te melden
Ik vrees voor mijn kantoor slaap ritmequote:
gewoon nu alvast gaan oefenenquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vrees voor mijn kantoor slaap ritme
Ik werd vandaag braaf voor 8.00 uur wakkerquote:
Hier staat die drag queen meuk opquote:Op zaterdag 9 april 2022 21:47 schreef mschol het volgende:
ik ga zo nog even voor een rondje.. kan mij niet echt concentreren op een film of andere dingen.. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |