Dit.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi.
Domme nerd met dikke brilglazen
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hier leer je niets van
Is ook wel weer zo. Ik laat mijn bioscoopbezoek in juni ook maar dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik moet nog naar Fantastic Beastsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo. Ik laat mijn bioscoopbezoek in juni ook maar dan.
Die kijk ik wel op HBO.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog naar Fantastic Beasts
Ik wil de full experiencequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor TaMieke?![]()
Dat zou nogeens een nieuwsflits zijn.
Jurassic World over twee maandjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er is weinig anders wat me naar de bioscoop zou kunnen lokken atm
Ik kom tijd te kortquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat moet jouw leven kut zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nooit gezien die kinderlijke fantasiezooi.
Domme nerd met dikke brilglazen
One flew over the cavia’s nest?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat kan want hij is uit 2002quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:34 schreef kwiwi het volgende:
The Beach op tv, die film heb ik volgens mij 20 jaar geleden voor het laatst gezien.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
One flew over the cavia’s nest?
Uitmelkerijquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet jouw leven kut zijn.
wat, allemaal remakes?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
En Downton Abbey, Jurassic World, Top Gun.
Ik las Fantastic Breastsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uncharted is leuk. Afgelopen dinsdag geweest.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kom tijd te kortwil nog naar uncharted en ambulance en The Batman en dus Fantastic Beasts, en binnenkort The Northman.
Die staat hier ook nog op de wil ik zien lijst. En Dr strange 2quote:
Ja, mag ookquote:
Zal ook niet snel veranderen na alle verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hollywood doet al jaren niets origineels meer. Alleen maar sequals en reboots
ze doen vast wel wat origineels, alleen dat zijn geen AAA+ titelsquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou ik ook geen straf vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
In bed met de Kardashians. Ben echt verslaafd
is dat een nieuwe serie?quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
De 100'ste Avengers film.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou ik ook geen straf vinden.
Een trailer vind ik al teveelquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:58 schreef kwiwi het volgende:
Dat ze maar snel failliet mogen gaanquote:Op zaterdag 9 april 2022 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal ook niet snel veranderen na alle verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |