Bah.quote:
Ik heb ook een dekentjequote:
Neen.quote:
Haggis lijkt me nog wel lekker.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar dat geldt ook voor: tonijnogen, balkenbrij en haggis.
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah dus het is piepen voordat het pijn doet
*kijkt naar thermometerquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
Theetje, dekentje, kruik. Het lijkt wel winter![]()
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn er dingen die jij niet eet, eigenlijk?
Dat was niet de vraag.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik weet pas of ik iets wel/niet eet nadat ik het eens geprobeerd heb.
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomenquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
*kijkt naar thermometer
10 graden..
niet echt...
maar dat was wel mijn reactiequote:
quote:Ik zal de vraag anders stellen, zijn er dingen die je na het te proeven niet meer eet?
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat lijkt mij ook vrij sterk van smaak en geur.![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar dat was wel mijn reactie
[..]Pens bijvoorbeeld
hier is het alweer droogquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bestelling: 10 graden met regen is hier prima aangekomen
Hier ook.. maar net wel regen gehad.quote:
Creme Fraiche op pizzaquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is zonder tomatensaus maar met creme Frauchen.
It's good
Ik had ooit ergens de kans om soep met pens (İşkembe çorbası, denk ik) te eten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
Oh en kippen harten/levers pas ik ook voor
Heb je ook weleens Balut op?quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
surstromming zoals het bedoeld is (dus niet recht uit blik vreten en kokken), is ook best erg lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |