Ja, het is echt heel weinig?quote:
Technisch gezien gaat papier en glas er niet in daarvoor staan 2 containers iets verderop.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel chill. Ik heb alleen een container voor de grijze zakken.
Restafaval is bij mij: deofles (heb ik ook niet elke maand leeg), waxinelichtjes en meer van dat soort kleine dingetjes.quote:
Er gaat iets mis schol. Wat heb je gedaan?!quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zie je, naar mate jouw vertrekdatum dichterbij komt wordt het hier mooier weer
Ik vind dat een kleine moeite om mee te nemen naar de glasbak, als ik toch boodschappen ga doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef Ama het volgende:
Glas heb ik bijna nooit en dat ene kleine potje wat ik dan een keer heb gooi ik gewoon in de prullenbak.
Ik heb het niet bedacht dat het allemaal bij elkaar magquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker milieuvriendelijk sjaak.
"Mag"quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht dat het allemaal bij elkaar mag
Ja maar als ik meer zou hebben zou ik het ook wel doen.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat een kleine moeite om mee te nemen naar de glasbak, als ik toch boodschappen ga doen.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar als ik meer zou hebben zou ik het ook wel doen.En soms heb ik ook wel meer ineens en dan bewaar ik het wel maar voor 1 klein potje eens in de zoveel maanden doe ik geen moeite. Sorry milieu.
Ja die plastic zak hier zit ook zo vol. Weekje.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
plastic/pmd is bij mij ook het meeste (iig qua volume, ondanks dat ik alles plat maak)
Een pak melk ga ik niet platmaken, whehe. Dan zit alles onder de spetters melk.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef mschol het volgende:
plastic/pmd is bij mij ook het meeste (iig qua volume, ondanks dat ik alles plat maak)
Er staat hier geen container voor plastic of GFT. Wat moet ik er dan mee doen? Bewaren en naar de stort brengen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Mag"![]()
Ja, nou goed.. als het is toegestaan.. beter dan dat het in het milieu blijft rondslingeren
Ik heb met moeite ergens een prullenbak voor plastic weten neer te zetten.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee oke, nou ja het is ook maar net of je het kwijt kan
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er gaat iets mis schol. Wat heb je gedaan?!
Heb jij geen ophaaldagen voor plastic of GFT?quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er staat hier geen container voor plastic of GFT. Wat moet ik er dan mee doen? Bewaren en naar de stort brengen?
quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe twee maanden over zo'n 30liter zak restafval.
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2022 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij geen ophaaldagen voor plastic of GFT?
Wij hebben hier helemaal geen ondergrondse containers.
Ja, die staat bij mij buitenquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb met moeite ergens een prullenbak voor plastic weten neer te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |