SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zonder wrijving geen glans
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Of van die nadrukkelijke slikgeluiden trek ik ook niet.
Goed verhaalquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:dud0r en @:haags zijn altijd positief over mij
Zonder kalk.quote:
Lekker kort.quote:
En alle toetjes.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Medaillions van saté en pepersteak 23½
Een leuk duetje van onze zalige saté met een pepersteakje
Trio van gevogelte 17½
Chicken of the nail, Gossi Fried Chicken en kippedij in een zoetzuur sausje
hoe laat gaan we?quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://gossimijne.nl/
En dan de hele kaart.
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvanquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Geeef me dit etenquote:
GoedemorgenT.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou sommige mensen hoor je sowieso ademen. Ik walg daarvan
Kort genoegquote:
Is je kiespijn wegquote:
HOU OP!!!!!!quote:
Ja, met een koptelefoon komen die geluiden veel te nadrukkelijk binnenquote:Op zaterdag 9 april 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb dat met collega's ook.. dan denk ik: wat adem je hard in mijn oor, meid.
Of metquote:
Even op bezoek bij mijn ouders; en dan door naar vrienden die net een baby gekregen hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2022 09:43 schreef gianni61 het volgende:
Wat gaan we vandaag eens met onze dag doen?
Jij moet werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |