Ergens tijdens de voor- en nabeschouwing een keer reclame, zoals op Ziggo ook altijd was. Tja, boeiend. De kwalificatie gaat daarentegen in één ruk door, in tegenstelling tot Ziggo, waar je tijdens de kwalificatie (dus niet de voor- en nabeschouwing) zeker een kwartier reclame had.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er is gewoon nog reclame tussendoor alleen ze doen het midden in het programma, wat misschien nog wel irritanter is want nu weet je niet wanneer het komt.
Wat ergquote:Op zaterdag 9 april 2022 15:40 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Er is gewoon nog reclame tussendoor alleen ze doen het midden in het programma, wat misschien nog wel irritanter is want nu weet je niet wanneer het komt.
Je hebt gelijk het is mn eigen mening maar je zult wel moeten begrijpen dat mijn mening die van 85% van de potentiele leden van ViaPlay is. En dat ze het niet gaan redden met jou en anderen die de aanpak van ViaPlay op deze manier wel prima vinden. Dus geniet er nog maar even van, ik voorspel dat er voor het einde van het seizoen al rigoreuze wijzigingen zullen worden doorgevoerd.quote:Op zaterdag 9 april 2022 11:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jij vindt het slecht. Het is geen feit en niet iedereen vindt dat. D
Dus doei
Je hebt persoonlijk een enquete gehouden?quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is mn eigen mening maar je zult wel moeten begrijpen dat mijn mening die van 85% van de leden van ViaPlay is. En dat ze het niet gaan redden met jou en anderen die de aanpak van ViaPlay op deze manier wel prima vinden. Dus geniet er nog maar even van, ik voorspel dat er voor het einde van het seizoen al rigoreuze wijzigingen zullen worden doorgevoerd.
Bedankt, nemen we mee naar achter.quote:Op zaterdag 9 april 2022 15:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk het is mn eigen mening maar je zult wel moeten begrijpen dat mijn mening die van 85% van de potentiele leden van ViaPlay is. En dat ze het niet gaan redden met jou en anderen die de aanpak van ViaPlay op deze manier wel prima vinden. Dus geniet er nog maar even van, ik voorspel dat er voor het einde van het seizoen al rigoreuze wijzigingen zullen worden doorgevoerd.
Ik denk dat iedereen die cijfers wel een beetje weet. Vroeger toen Max nog niet mee deed keken er zo’n 250k-300k mensen naar de F1 races en was geen zender geïnteresseerd in de rechten, die gingen toen ook weg voor een appel en een ei omdat er dus ook niks mee viel te verdienen. Nu kijken er miljoenen mensen, en zodra Max weg valt vallen die kijkers ook meteen weg, en dat zijn kijkers die gewoon sfeer en Oranje gevoel willen in aanloop naar een race, en die houden van een beetje gezelligheid en polonaise, daar zit voor adverteerders het geld, en niet bij die 15% F1 kijkers die er voor Max ook al waren.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt persoonlijk een enquete gehouden?
Commentaarduo blijft maar ratelen. Irritante stemmen die twee. En bij 1 van die gasten denk ik de hele tijd dat ik naar Erik Mouthaan, live uit New York zit te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2022 10:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Klopt. Beeldkwaliteit is prima.
Sommigen vinden veranderingen moeilijk of zelfs angstaanjagend.
In de praktijk wen je er eigenlijk heel snel aan. (analisten en het commentaar duo.)
Oh jee, nu komt er nog maar 50,5 miljoen per jaar binnen in plaats van 50,6.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:08 schreef THEFXR het volgende:
verstappen zal wel niet blij zijn, zoveel minder kijkers is ook minder merchandise sales.
als het belangrijk was, had hij gewoon nr 33 gehouden ipv te wisselen naar 1, maar alles voor de pieken.quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oh jee, nu komt er nog maar 50,5 miljoen per jaar binnen in plaats van 50,6.
Dadelijk moet hij de airco in Monaco nog een graadje hoger zetten om dat te bekostigen
De mensen die nu zijn afgehaakt, zijn niet degenen die merchandise van hem kopen, lijkt me..quote:Op zaterdag 9 april 2022 18:08 schreef THEFXR het volgende:
verstappen zal wel niet blij zijn, zoveel minder kijkers is ook minder merchandise sales.
Ziggo stagiair gespotquote:Op zaterdag 9 april 2022 11:33 schreef Eagles89 het volgende:
Het is gewoon ongelofelijk slecht. Dit weekend loopt mijn maand op proef van 4.99 af en dat is dikke prima. Ik heb het geprobeerd maar elke keer switch ik weer naar F1 TV, de voor en nabeschouwingen zijn écht heel erg slecht bij ViaPlay, ik heb ook een enorme hekel aan die Brandsen, die straalt nog minder uit dan een zoutzak, en daarnaast ontbreekt het haar óók nog eens aan de kennis dus dat is dubbel kut.
Die commentatoren zijn ongelofelijk saai er zit nul passie en beleving in en maken minstens net zoveel fouten als Mol, en ze zijn nog wel met zijn tweeën. En daarnaast is hun stemgeluid gewoon helemaal niet prettig naar te luisteren. Het is voor mij een stukje meer gedoe naar GP Radio te luisteren met het beeld van F1 TV (of ViaPlay tm dit weekend) maar toch doe ik het meteen weer na een paar minuten. Het grote probleem bij ViaPlay is de passie de sfeer het gevoel waarmee je als kijker zin in een F1 weekend krijgt en uitkijkt naar het moment dat de lampen uitgaan, dat je echt wordt opgewarmd om het zo te zeggen. Dat is gewoon nul.nul bij ViaPlay en dat ontstaat ook niet door ervaring en aanpassingen doen dus dat is wel echt een heel serieus probleem voor ViaPlay, en dat gaat ze op lange termijn gewoon de kop kosten want ze hebben de massa nodig om het ooit winstgevend te maken.
Of juist.quote:Op zaterdag 9 april 2022 19:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De mensen die nu zijn afgehaakt, zijn niet degenen die merchandise van hem kopen, lijkt me..
Ziggo Sport totaal betaal je ook 15 euro per maand voor. Inclusief veelvuldige reclame.quote:Op zaterdag 9 april 2022 22:26 schreef Jane het volgende:
Krijg je reclame op Viaplay?Had ik niet verwacht van een streamingservice. Ik bedoel, als ik Netflix aanzet verwacht ik ook geen reclame. Is gevoelsmatig voor mij toch anders dan een (al dan niet betaalde) tv-zender.
Leuk, hier kan ik nu niet meer niét op letten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Ambrosius het volgende:
Cristijan blijft proberen om in elke zin een Engels woord te gebruiken. Zelfs het woord coureur wordt met Engels accent uitgesproken.
quote:Op zondag 10 april 2022 08:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Leuk, hier kan ik nu niet meer niét op letten.
Ja, I know. Maar wat ik al zei, voor mij is er toch een verschil tussen een zender met een continuprogramma en een on demand streamingdienst. Zal vast aan mij liggen, hoor. Ik had het gewoon niet verwacht.quote:Op zondag 10 april 2022 08:43 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ziggo Sport totaal betaal je ook 15 euro per maand voor. Inclusief veelvuldige reclame.
zonder reclame betaal je er meer voor zeggen ze dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |