Tandenpoetsen?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:20 schreef einzeinz het volgende:
Misshairhighheelsdinges doet het voor ¤5.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 08:59 schreef Chinless het volgende:
Opzet hulp stukje kopen, gegarandeerd spuiten. Plafond is nog nooit zo wit geweest
Flossen met je moeder's kuthaar.quote:
Waarom ga je niet nu gewoon even lekker je prostaat melken dan? Dan ben je weer ff van FOK! af namelijk.quote:Op zondag 10 april 2022 19:15 schreef KREEFTx het volgende:
@:Missblackhairhighheels
@:naardegallemiezen
Doen jullie ook prostaat melken
Ik heb een schone anus
Je zusje heeft vannacht bij mij wat anders uitgemolken.quote:Op zondag 10 april 2022 19:20 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Waarom ga je niet nu gewoon even lekker je prostaat melken dan? Dan ben je weer ff van FOK! af namelijk.
Sinds je geboorte is je moeders vagina daardoor zo ontzettend wijd geworden dat ik nu gewoon een heel wijnvat in haar doos kan beuken.quote:Op zondag 10 april 2022 19:23 schreef TDS0198 het volgende:
[..]
Je zusje heeft vannacht bij mij wat anders uitgemolken.
Dus het was niet eens "per ongeluk" zoals bij @dikkedaniel?quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:17 schreef KREEFTx het volgende:
Ineens het impulsief idee om daarmee even mijn anus te masseren
Even de prostaat melken
die jongen heeft gewoon lekker zijn 'ontdekkingsfase'quote:Op maandag 11 april 2022 08:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dus het was niet eens "per ongeluk" zoals bij @:dikkedaniel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |