SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ondertiteling net:
"Would you like a tissue?"
"Wilt u een weefsel?"!
quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:38 schreef CherryLips het volgende:
Ondertiteling net:
"Would you like a tissue?"
"Wilt u een weefsel?"!
1 | Gpupdate /force |
Wat is het?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nog één vrouw tegenkom op die app die zichzelf omschrijft als bubbly, frisbee ik mijn ipad het raam uit
Wat is bubbly?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik nog één vrouw tegenkom op die app die zichzelf omschrijft als bubbly, frisbee ik mijn ipad het raam uit
quote:
JA DAT ZEI BUDA ALquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja die noemen zichzelf bubbly
Zekerquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]sorry hoor maar wat doe je op een datingsite als je alleen maar zegt "DONT PICK ME"?
of is er echt een datinglandschap voor moddervetten?![]()
Mind blown
Staat er dan snacken bij hobby's?quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Sprankelend, bruisend, maar vaak:
[..]
Voor alles is een marktquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]sorry hoor maar wat doe je op een datingsite als je alleen maar zegt "DONT PICK ME"?
of is er echt een datinglandschap voor moddervetten?![]()
Mind blown
was dat nou weerquote:Op vrijdag 8 april 2022 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Bubbly= swipe links.quote:Op vrijdag 8 april 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat er dan snacken bij hobby's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |