Had die een FOK! account dan?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop nu steeds te zeulen met twee rugzakken, een Marokkanentasje en een tas voor een net jasje
Ben je dokter dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog zoekende, twijfelde over deze,
https://www.urbanbozz.com/vintage-dokterstas-jeff.html
Moet je niet niet zo'n lelijk ding kopen dat net doet alsof het oud is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik loop nu steeds te zeulen met twee rugzakken, een Marokkanentasje en een tas voor een net jasje
Word je ook net wakkerquote:
Ja we hadden vroeger zo'n stomerij- en strijkdienst op het werk maar die hebben ze opgeheven de schrale preuten.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt de neger wel uit de ghetto halen...quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het leek zo'n leuk en goed plan, meer negers bij de Oscaruitreikingen uitnodigen.
Ja en dan?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we hadden vroeger zo'n stomerij- en strijkdienst op het werk maar die hebben ze opgeheven de schrale preuten.
Ja zo'n vervoerhoes bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en dan?waarom heb je een tas voor bij een jasje? Of bedoel je een beetje zo'n veredelde laptoptas? 🤔
verwacht dat hij erbij loopt als kantoorslaaf met een aktetasje en een AH plastic tasquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en dan?waarom heb je een tas voor bij een jasje? Of bedoel je een beetje zo'n veredelde laptoptas? 🤔
Ik las billen gerelateerde bijeenkomsten en ik snapte die.quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje alsof jij 10 jaar lang niet op biljetjes gerelateerde bijeenkomsten mag komen
Nou ja best jammer. Maar ondertussen spaar ik gewoon budget op en de eerstvolgende keer dat ik weer mag sla ik iedereen helemaal de moederquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje alsof jij 10 jaar lang niet op biljetjes gerelateerde bijeenkomsten mag komen
Jij gaat naar de buttlift conventie?quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las billen gerelateerde bijeenkomsten en ik snapte die.
HOU DAT VAST HEquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las billen gerelateerde bijeenkomsten en ik snapte die.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja best jammer. Maar ondertussen spaar ik gewoon budget op en de eerstvolgende keer dat ik weer mag sla ik iedereen helemaal de moeder
Lidl heeft ook gewoon een webshopquote:Op vrijdag 8 april 2022 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is je budget. Dan gaan we je helpen om een beetje goed voor de dag te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |