SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Flauw hoor stomme lapohunter.quote:
Proost makkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flauw hoor stomme lapohunter.![]()
Maar weekend en dus...
Ga je een goed weekend tegemoet?quote:
Ik welquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je een goed weekend tegemoet?
Ik ook wel.quote:
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.quote:
Lekker bezigquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben alweer 4 weken aan het werk dus dat moet gevierd worden.
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker bezig![]()
Dan is weekend ook écht weekend
Ik vind dat wachten altijd zo kut hequote:Op vrijdag 8 april 2022 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, wat dingen voor in huis besteld en dat wordt morgen geleverd.
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wachten altijd zo kut he
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten danquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef morgen toch niet echt weg. Hooguit naar de supermarkt en die zit om de hoek.
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel nice, ik voel mij altijd opgesloten dan
Oke, beterquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van, gelukkig heb ik genoeg te doen.
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.quote:
Is ook leuk om te doen jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje met hobby's klooien of in huis aan de slag.
Ik heb nogal wat wensen met mijn huis en daar kan ik nu eindelijk aan werken.quote:
Nu nog eentje met de nieuwe kettingzaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |