Neuh, niet dat ik dacht, maar nu heeft ze dus wel sinds gisteravond flink koorts. Gisteravond 39,1, vannacht afgezakt naar 38,1, maar vandaag weer 39,8-39,3-39,5. Wel gewoon alert en drinkt voldoende. Het lijkt me niet dat die koorts echt van de tanden komt, dat schijnt gewoon verhoging te moeten zijn. Ontlasting is gewoon echt donkergroen (en geen mix van mosterdgeel/groen, zoals nu al een paar maanden), dus geen idee of het nu wel tanden zijn of echt een virus.quote:Op maandag 11 april 2022 10:58 schreef Rebubbled het volgende:
Heeft ze er veel last van, komkommer? Hier kwamen ze zonder veel ellende door. Dat biedt goede hoop voor alle andere tanden. De oudste had er ook weinig last van.
Takkie, hoe was het om haar af te zetten vanochtend? En dat doorzettingsvermogen verbaas ik me ook telkens over. Hier een die nu op handjes en knietjes kan zitten en heen en weer wiebelt. Benieuwd hoelang het duurt voordat het klikt dat je beide kanten een voor een moet bewegen. En dan is er geen rust meer..
Arm schaap zit ook behoorlijk onder de waterpokken. En het geeft me echt de kriebels als ik ze moet insmeren. Ik weet rationeel dat ik het zelf niet meer kan krijgen, maar alles in mij zegt dat ik die blaasjes niet moet aanraken. 🤢
kun je misschien sprayen/uitzuigen als ze slaapt?quote:Op dinsdag 12 april 2022 19:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier hebben we een zielige, zieke baby. Sinds zondagavond koorts die wel goed naar beneden gaat na een zetpil, maar weer flink omhoog schiet als de zetpil uit begint te werken. We hebben gisteren en vandaag veel 39 gezien. Erg sneu. Is wel alert, maar veel rustiger dan normaal. Logisch natuurlijk. En ze heeft zo veel snot in het neusje, niet normaal. Ze kan niet uit de borst drinken, uit het flesje drinkt ze nu max. 90 cc. Snot komt dan los, maar het zit zo diep en het is zoveel, dat ze het er niet uit krijgt. En sprayen met zoutoplossing en uitzuigen met een neuszuiger is dikke drama.
Hier tot nu toe ookquote:Op woensdag 13 april 2022 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik wist niet dat er babypyjama's bestondenhier slapen baby's altijd gewoon in een (deel van) hun kleertjes.
miss heeft h&m iets?
Oeh, dank je! Helemaal niet aan C&A gedacht, ik ga eens kijkenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:58 schreef B.ertha het volgende:
C&A
https://www.c-and-a.com/n(...)5/1?categoryId=15756
Vannacht gedaan, dat ging inderdaad wel iets beter dan op een wakker moment.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je misschien sprayen/uitzuigen als ze slaapt?
Ook een goede tip, dank je!quote:Op woensdag 13 april 2022 14:16 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Misschien bij Kruidvat, epo? Van Bambino. Laatst hadden ze ook leggings en shirts met lange mouwen van Winnie the Pooh, die gebruiken we ook als pyjama.
Oké Frummel vindt kletsen zo leuk, dat hij dat vannacht om 4u al begon te doenquote:Op woensdag 13 april 2022 13:34 schreef eponine het volgende:
@:KaBuf herkenbaar wat je zegt over gelijk beginnen te kletsen bij het wakker maken! Er komt hier dan eerst een enorme lach op haar gezicht en daarna begint ze direct van alles te vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |