Heb dat nooit echt gevolgdquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die hele moordzaak interessant.
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.quote:
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je die docu op HBO kijken. Ik was toen 12 ofzo dus heb het niet echt meegekregen. Kende hem alleen van The Naked Gun.
Dat was een van de bewijzen. Maar er was volgens mij ook een tas die is verdwenen, en er lag bloed in de auto, en ze hadden de lijken afgedekt met kleden uit het huis en iedereen en z'n moeder is door dat bloed gelopen dus daar zijn ook bewijzen bij verloren gegaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het gaat voornamelijk in de zaak om een handschoen die wel of niet past toch?
quote:
Ik weet ze niet eens allemaal te benoemenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:01 schreef LTVDK het volgende:
Want heel die kardessies heb ik geen mening over omdat het me exact helemaal niks interesseert
Mojito's makenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde iets met limoen maken maar je kunt die hier alleen per netje van 5 halen
Gisteren liep ik ook een supermarkt binnen en ging er met een worstenbroodje weer uit.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, wil gezond eten halen maar heb honger. Dat gaat dus niet goedkomen
niets moet, morgen is een nieuwe dagquote:
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2022 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
niets moet, morgen is een nieuwe dag![]()
ik ga denk ik wel even nog zo, even zorgen dat ik wat spul in huis heb
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel enigszins wat boodschapjes in huis hebben
Morgen is het supermarkt-hel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, want morgen heb ik ook geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |