Het zijn ook wel vaak tokkies.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Krijg nu wel trek in die worstenbroodjes met spek
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik versta die mensen nooit buiten de randstad
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee in Den Haag praten ze lekker duidelijk.
oh?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef -Shii- het volgende:
Frank Visser is zelf ook een lastige buurman.
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spekquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken dat niet met spek maar kan niet vies zijn.
Daar spreken ze elk woord dat eindigt op -er uit als -ahquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is zeg maar een worstenbroodje met daar bovenop een krokant gebakken lap spek
Ze praten in elk geval wel onwijs hardquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?quote:
ECHT NIETquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze praten in elk geval wel onwijs hard
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zitquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.Daarom lijkt het me wel lekker.
nee joh vreet ik liever zelf opquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gooi je ook geen pan bami uit het raam?
quote:
Geefquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het zijn hier ook echt lekkere broodjes, niet dat karton dat er bij worstenbroodjes in de supermarkt omheen zit
Met pan en al?quote:
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgenquote:
Morgen mag ook.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgen
quote:
Ik ga morgen ook naar de bakker.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de bakker om 17.30 uur dicht ... of ik bewaar mijn rust en haal ze gewoon morgen
Gelukkig, hoe ik niet stel en sprong mijn schoenen aan te trekken en naar de bakker te sprintenquote:
Ga je daar ook worstenbroodjes halen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de bakker.
Het komt wel dichtbij zo
Ja en een normaal broodquote:
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunchquote:
Jij bent slecht voor mijn keuzebeleidquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunch
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent slecht voor mijn keuzebeleid
quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon lekkere harde broodjes voor de lunch
Waarom kijk je geen programma's die je verder brengen in het leven, waar je wat van leert?quote:
Omdat dit ook leuk is.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom kijk je geen programma's die je verder brengen in het leven, waar je wat van leert?
Alleen maar het journaal kijken en o wee als je lacht.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:17 schreef Ama het volgende:
Wat zou het leven saai worden als ik alleen maar dingen mag kijken waar ik iets van leer.
Ja als je een hele drukke intensieve baan heb waar je 99 procent van je brein nodig hebt dan snap ik dat je naar menselijke pulp kijkt ter ontspanning.quote:Op vrijdag 8 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
BZV is ook leuk.. brengt het mij verder, nee. Is het uitlach-tv, ja.
Ho ho.. 99, 99 % hequote:Op vrijdag 8 april 2022 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je een hele drukke intensieve baan heb waar je 99 procent van je brein nodig hebt dan snap ik dat je naar menselijke pulp kijkt ter ontspanning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |