Ik zat ook aan antikalk te denken, maar ik vrees dat dat de boel zal aantasten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet er even bij zeggen dat ik hier niks aan kan doenDit is iets van de vorige bewoners.
@:ToT ik ga eens Dasty proberen!
Oh da's ook een idee! Wist niet eens dat zoiets bestond.quote:
Modern jasje, maar het is al zó oudquote:Op vrijdag 8 april 2022 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh da's ook een idee! Wist niet eens dat zoiets bestond.
Ow ik noemde het juist bewust niet omdat ik dacht dat dit algemeen bekend was!quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh da's ook een idee! Wist niet eens dat zoiets bestond.
Natuursteen als marmer en travertin wel, ja.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat ook aan antikalk te denken, maar ik vrees dat dat de boel zal aantasten.
Eventueel een stoomreiniger, als je die hebt? Maar ik denk dat dat niet veel zal uitmaken.
Dan zou dat dus idd ook een optie kunnen zijn als verder niets anders werkt.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Natuursteen als marmer en travertin wel, ja.
Het lost de kalk in de steen op.
Dit lijken me ceramische tegel.
Zal wel meevallen.
En wat denk je dat er met de voegen gebeurt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Natuursteen als marmer en travertin wel, ja.
Het lost de kalk in de steen op.
Dit lijken me ceramische tegel.
Zal wel meevallen.
idd, daarom dus als allerlaatste optie houden. Ik denk wel dat het het aantast, maar misschien als je het er kort op spuit en weer weg spoelt dat het wel mee zal kunnen vallen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat denk je dat er met de voegen gebeurt?
Als het oppervlakkig vuil is, is dat misschien zelfs wel voordelig.quote:Op vrijdag 8 april 2022 14:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat denk je dat er met de voegen gebeurt?
FTFYquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:30 schreef the-eye het volgende:
@:Sunshine1982
Ben je er al met een je voegenstift overheen geweest?
Nog niet. Ik wilde het nog proberen mt boenen, maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Wil er wel binnenkort eentje aanschaffen, alleen dub ik nog over de kleur. Ik ben bang dat echt wit te wit gaat zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:30 schreef the-eye het volgende:
@:Sunshine1982
Ben je er al met een voegenstift overheen geweest?
Je zouquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nog niet. Ik wilde het nog proberen mt boenen, maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Wil er wel binnenkort eentje aanschaffen, alleen dub ik nog over de kleur. Ik ben bang dat echt wit te wit gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eens moeten proberen. Ik heb de voegen (wand en vloer) in de badkamer er mee gedaan en die zien er weer uit als nieuw. Het heeft een blekende werking dus handschoenen aan en goed ventileren.
[ Bericht 9% gewijzigd door the-eye op 23-04-2022 11:37:59 ]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:31 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je zouHelemaal vergeten te reageren op deze post! Hoe schrob jij met dat spul? Borsteltje gewoon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eens moeten proberen. Ik heb de voegen (wand en vloer) in de badkamer er mee gedaan en die zien er weer uit als nieuw. Het heeft een blekende werking dus handschoenen aan en goed ventileren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |