Ik heb jaren op een zolder gezeten, dus dit is nog nietsquote:Op dinsdag 12 april 2022 12:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kan me er vanuit mijn persoonlijke ervaringen met woningen zo weinig bij voorstellen, maar heb medelijden hoor.Wow.
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vind het vies tegenvallen met dat mooie zonnige weer. Aardig bewolkt hier.
Saai, wanneer wordt het weer zo mooi helder als in maart?quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.
Denk pas in het weekend.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Saai, wanneer wordt het weer zo mooi helder als in maart?
Nee joh, broeierig, dit??quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Stond al voor het weekend in de kaarten dat het vandaag veelal bewolkt zou zijn. Broeierig.
Verwoord het verkeerd, het zou wel eens broeierig kunnen aanvoelen met deze relatieve warmte en bewolking.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee joh, broeierig, dit??
Tis eindelijk op een level dat je buiten komt en denkt, hey... mijn jas kan ik vandaag thuis laten. Een graad of 10/15 warmer dan nu en dan zou ik het pas broeierig willen noemen.
Vandaag lekker met tshirt ritje gemaakt op de fiets, maar echt serieus bijna iedereen (fietsers en wandelaars) die ik tegen kwam had nog een jas aan man man man. Was echt super lekker vandaagquote:Op dinsdag 12 april 2022 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee joh, broeierig, dit??
Tis eindelijk op een level dat je buiten komt en denkt, hey... mijn jas kan ik vandaag thuis laten. Een graad of 10/15 warmer dan nu en dan zou ik het pas broeierig willen noemen.
Als ik nu naar buiten kijk krijg ik ook niet echt het "het is heel warm" idee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Vandaag lekker met tshirt ritje gemaakt op de fiets, maar echt serieus bijna iedereen (fietsers en wandelaars) die ik tegen kwam had nog een jas aan man man man. Was echt super lekker vandaag
Nouja, prima? De gemiddelde dag de komende 2 weken is een dag zoals vandaag : droog, bewolkt, en een graad of 15. Niet per s slecht, maar je kunt er eigenlijk ook niet echt iets mee.quote:Op dinsdag 12 april 2022 10:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even De Bilt nemende als gemiddelde ziet het er gewoon prima uit de komende weken:
https://www.buienradar.nl/weer/debilt/nl/2757783/14daagse
Het is te bewolkt en morgen is het nog bewolkter, maar met Pasen daarentegen verwacht ik een prachtig zonnetje, met name op de zondag.quote:Op woensdag 13 april 2022 12:45 schreef Kettlebell het volgende:
Voor mijn gevoel is die chte lente nog steeds niet echt losgebroken en is het toch vooral allemaal net niet. Een beetje meer van hetzelfde zoals we vorig jaar ook al hadden.
Ja maar dat zijn dan dus maar 2 dagen. Van overigens ook maar nt aan 16 graden in het midden van het land (bron: weer.nl).quote:Op woensdag 13 april 2022 13:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is te bewolkt en morgen is het nog bewolkter, maar met Pasen daarentegen verwacht ik een prachtig zonnetje, met name op de zondag.
Woon je in Friesland of zo? Hier gisteren 22 graden en de komende week staat toch diverse malen 18, en meestal is het in de praktijk dan wel een paar graadjes warmen.quote:Op woensdag 13 april 2022 13:34 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Sommigen zeggen het is ''pas'' april, maar de temperaturen lijken tot minstens konigsdag rond een gare 15 graden te blijven hangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |