En de VS ook.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:05 schreef Ama het volgende:
Was eerste keer dat ik ook echt merkte wat luchtvervuiling is. Misschien is dat nu wel beter.
Heb ervaring met precies 0 Thaise eilanden voorlopigquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooi eiland, maar vrijwel al die eilanden zijn mooi
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag bijna alleen maar mensen met mondkapjes op.
Ja dat klopt wel.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.
ik ga naar het eiland er naast. Koh phanganquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ervaring met precies 0 Thaise eilanden voorlopig
Leuk. Zin in.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een collega van mij omschreef Bangkok als een sauna die je deelt met een auto met draaiende motor.
Pangangquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga naar het eiland er naast. Koh phangan
Daar hoef je mij niet los te laten dusquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, heb dat in de VS volgens mij nog nooit gehad?quote:
Had het zowel in januari als februari.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, heb dat in de VS volgens mij nog nooit gehad?
Ben ik helemaal niet bang voor. Had al een beetje gelezen en het lijkt me helemaal prima daar.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:15 schreef bitterbal het volgende:
maar vogel bangkok is een fascinerende stad hoor dus je zal sowieso leuke tijd hebben
Ik heb een baan aangeboden gekregen in Bangkok, maar toch maar bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar hoef je mij niet los te laten dus
Ik stond ook op de nominatielijst om project in Zuid-Oost Azie te gaan doen, maar die kon ik gelukkig eenvoudig afwijzen.
Mja is ook al weer 2,5 jaar geleden dat ik er voor het laatst heen kon, dus misschien dat dat veranderd isquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Had het zowel in januari als februari.
In mei nog eens proberen
ik wil nog naar het lumpini park ofzo. Daar lopen van die monitor lizards rondquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben ik helemaal niet bang voor. Had al een beetje gelezen en het lijkt me helemaal prima daar.
zag gisteren een advertentie voor een appartement te huur met zwembad in het complex voor 300 euro in de maandquote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een baan aangeboden gekregen in Bangkok, maar toch maar bedankt
10 jaar van je leven weg.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een baan aangeboden gekregen in Bangkok, maar toch maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |