quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Als je zoveel geluit produceerd op het strant dan ben je niet goet bij je hooft.
Waarom stoor jeje aan geluid?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
jullie denken dat iemand die zich zo kan storen aan geluid zomaar met zo'n box op het strand gaat zitten?
Dan zou ik persoonlijk gewoon lekker je headphone opzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nee voor het huisje waar ik zit
Draadloze oordopjes.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
maar goed nee voor het huisje waar ik zit
WAASAAAAAAAHquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat denk ik iets mis in mijn hersenen. lijkt alsof het versterkt binnenkomt
Heb je al nieuwe bikini’s en jurkjes?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:54 schreef bitterbal het volgende:
koptelefoon heb ik al vaak genoeg op. Ook niet echt goed voor je oren
jaquote:Op vrijdag 8 april 2022 12:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe bikini’s en jurkjes?
moet mij nog inlezen in dat vpn gedoequote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk ben je wel online voor leuke vakantie verhalen.
iPad denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik zou zelf niet eens een laptop meenemen volgens mij.
Nice! Blijf je lang? Alle ‘covidpapieren’ al in orde?quote:
Ik kan NordVPN aanraden. Maar als je het verder niet gebruikt misschien beetje duur.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet mij nog inlezen in dat vpn gedoe
Heb ik niet maar voor die paar appjes heen en weer en een keer hoi op FOK! zou mijn mobiel wel goed genoeg zijn.quote:
Wij ook!!quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef bitterbal het volgende:
benieuwd of die ene tindermatch is er is met zijn huis![]()
Een maand.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nice! Blijf je lang? Alle ‘covidpapieren’ al in orde?
Heb alvast voor januari een trip naar Bangkok geboekt, verjaardagscadeau voor mijn vriendin. Ben nog nooit in Thailand geweest.
kan ej dat voor 1 maand doen?quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan NordVPN aanraden. Maar als je het verder niet gebruikt misschien beetje duur.
Beetje tv kijken in bed, FaceTimen met familie.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet maar voor die paar appjes heen en weer en een keer hoi op FOK! zou mijn mobiel wel goed genoeg zijn.
Zou er geen tv op de kamer zijn? Is tegenwoordig wel veel zo toch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje tv kijken in bed, FaceTimen met familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |