Net klaarquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:40 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Avond Praadjedelletjes weer in de oven?
Oh ik had na jouw tip ze laatst ook eens gekocht. Goede tip, waren lekkerquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:43 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
LekkerrrDe borek's spinazie/ feta liggen klaar om de oven in te gaan
Volgens mij zijn er druiven, cashew noten, rozijnen, kroepoek, speculaasjes en prince koekjesquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekkah, weet je al wat? Ik gok borrelnootjes
Ohhh ik zou voor de speculaasjes gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er druiven, cashew noten, rozijnen, kroepoek, speculaasjes en prince koekjes
Nou inderdaad. Rotterdamse traditie denk ik.quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:46 schreef StephanL het volgende:
Het is wel een trend om in Rotterdam geen id bij je te dragen onder de noemer bang om kwijt te raken.
oja heb je ze geprobeerd?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik had na jouw tip ze laatst ook eens gekocht. Goede tip, waren lekker
Druivenquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er druiven, cashew noten, rozijnen, kroepoek, speculaasjes en prince koekjes
kroepoekquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ja, maar waar het nou goed voor is?quote:Op vrijdag 8 april 2022 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Rotterdamse traditie denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |