quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet voor iedereen, vuige parttimer
Dit keer wel weer eens 2 dagen weekendquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereiktquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat jullie zonodig 9-5 willen kantoorslaafjes zijn
en ik de mijnequote:Op vrijdag 8 april 2022 08:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn optimale situatie bereikt
Vanmiddag na het werk even luisteren..quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:11 schreef LTVDK het volgende:
Wie had dat verwacht, een nieuwe plaat van Pink Floyd in 2022
Is je vader ziek ?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmm, mijn vader heeft weer een nacht met veel pijn gehad
Nu eerst maar zwemmen
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandartsquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
preview seizoen is begonnenquote:
Gelukkig kan je vanmiddag terechtquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb echt zo verschrikkelijke kiespijn. Het is gewoon niet meer te doen. Al sinds afgelopen zondag.
Vanmiddag eindelijk naar de tandarts. Ik kan gewoon niet wachten.Kan amper een normale houding aannemen omdat ik niet eens weet waar ik met mezelf naar toe moet. 283923 paracetamols helpen ook niet meer.
Ik hoop het, want dit trek ik echt nietquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is kut. Hopelijk kunnen ze er wat aan doen bij de tandarts
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig kan je vanmiddag terecht
Kiespijn is wel echt heel vervelend
Wel met een Duitstalige rappert dus.quote:
Ja das al bij de minste pijn natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 08:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik krijg amper m'n mond nog open. INB4 veel grappen... Maar zelfs kauwgomkauwen doet verschrikkelijk zeer.
Echt?quote:Op vrijdag 8 april 2022 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel met een Duitstalige rappert dus.
Ik zat aan een andere Finch te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |