Ik gun PSV de KNVB Beker en ik hoop op de vinale Feyenoord - PSV in Tirana.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Van mij is maar een gebbetje.
De feyenoord users zijn bloedserieus.
Alleen het tweedequote:Op donderdag 14 april 2022 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun PSV de KNVB Beker en ik hoop op de vinale Feyenoord - PSV in Tirana.
Dat moet maar genoeg zijn.
1-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de return van de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:Oriente @:tong80
(en de rest)
18:45: PSV - Leicester City
21:00: Slavia Praag - Feyenoord
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
[..]
De feyenoord users zijn bloedserieus.
Heb je Teun ooit horen zeggen dat Weghorst meekan bij City ? (Teun is trouwens ook bizar slecht)quote:
Hoe laat is dat?quote:Op donderdag 14 april 2022 18:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ik verwacht iedereen die nu te laat is wel op tijd voor de zes minuten van Vitesse - Sparta.
Of we staan buiten te wachten.quote:Op donderdag 14 april 2022 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mensen blijkbaar.
Of iedereen zit op het terras.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |