PSV-Leicester 0-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de return van de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:Oriente @:tong80
(en de rest)
18:45: PSV - Leicester City
21:00: Slavia Praag - Feyenoord
Voor dit soort voorstellen hebben we @capuchon_jongen alquote:Op donderdag 14 april 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb een nieuw voorstel voor een opzet van de Europese supercup.
[ afbeelding ]
Ja helaas doen er geen Belgische clubs meer mee. Dus zal Capu wel niet kijken.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor dit soort voorstellen hebben we @:capuchon_jongen al
Gewoon de drie winnaars in een poule met uit en thuis wedstrijd. Nummers 1 en 2 vervolgens tegen elkaar in de finale. Uitmelkengenot.quote:Op donderdag 14 april 2022 13:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik heb een nieuw voorstel voor een opzet van de Europese supercup.
[ afbeelding ]
Nummer 1 van de poule gaat sowieso naar de finale. Nummer 2 en 3 spelen een halve finale. Winnaar halve finale gaat vervolgens naar de finale. Troostfinale wordt gespeeld door verliezer van de finale en verliezer van de halve finale.quote:Op donderdag 14 april 2022 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Gewoon de drie winnaars in een poule met uit en thuis wedstrijd. Nummers 1 en 2 vervolgens tegen elkaar in de finale. Uitmelkengenot.
2-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de return van de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:Oriente @:tong80
(en de rest)
Hup Slavia.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:02 schreef Zipportal het volgende:
Wappieklok overtreden. @:Coco
Hup Leicester.
Van mij is maar een gebbetje.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:24 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat jullie elkaar niks gunnen.
Ik hoop dat Feyenoord én PSV winnen
Ik gun PSV de KNVB Beker en ik hoop op de vinale Feyenoord - PSV in Tirana.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Van mij is maar een gebbetje.
De feyenoord users zijn bloedserieus.
Alleen het tweedequote:Op donderdag 14 april 2022 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik gun PSV de KNVB Beker en ik hoop op de vinale Feyenoord - PSV in Tirana.
Dat moet maar genoeg zijn.
1-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
quote:Op donderdag 14 april 2022 17:29 schreef Coco het volgende:
[..]
De feyenoord users zijn bloedserieus.
Heb je Teun ooit horen zeggen dat Weghorst meekan bij City ? (Teun is trouwens ook bizar slecht)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |