Tijd voor de 0-1 dusquote:Op donderdag 7 april 2022 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
We zijn er nog niet. Feyenoord dacht ook met 3-2 gewonnen te hebben.
Ik snap dat ook niet nee, gooi m dan gewoon voor de pot zelfs als er weinig spelers staanquote:Op donderdag 7 april 2022 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
0-0, laatste minuut. Je speelt de bal terug
Gooi m voor doel zeg
Liever in mei?quote:Op donderdag 7 april 2022 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een WK van een wintersport in april is sowieso lachwekkend.
quote:Luis Sinisterra en Mauro Júnior maken kans op een persoonlijke prijs voor hun optreden in de Conference League.
Die zijn straks dus extra gemotiveerd als ze naar Rotterdam mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 21:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zijn straks dus extra gemotiveerd als ze naar Rotterdam mogenZou Appie ze wel willen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok dat de UEFA daar ook wel een stokje voor steekt al. Die hele wedstrijd is in onderzoekquote:
Ik denk dat ze bij Slavia nu die andere pipo op goal zetten, die schijnt beter te zijn. Die trainer rouleert met de keepers. (lol)quote:
En dan gaat Leicester door na strafschoppen.quote:Op donderdag 14 april 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan, en dan, en dan? Hou ons niet langer in spanning.
2-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de return van de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:Oriente @:tong80
(en de rest)
18:45: PSV - Leicester City
21:00: Slavia Praag - Feyenoord
0-1quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar jongens, de return van de kwartfinale van de Conference League en er zitten nog twee Nederlandse clubs in! Een sympathieke gelukwens voor beide ploegen en ik kijk straks met een nieuwsgierig oog naar jullie voorspellingen;
@:Coco @:GGMM @:Tarado @:MC-M @:Tagliano @:hhh38 @:Slobeend @:Lange_Lans @:BehoorlijkKritisch @:TomPSV @:yats @:Scrummie @:tong80 @:Sked @:Caland @:Elan @:tong80 @:Lenny_Leonard @:fetX @:GurneyIsBestOke @:onlogisch @:Oriente @:tong80
(en de rest)
1-2quote:Op donderdag 14 april 2022 10:20 schreef maxi-mus het volgende:
(en de rest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |