Die had gisteren ook al een debiel tweetje over Hugod-gate. Omhooggevallen babbelaar.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag even een stukje Jinek, daar zat iemand te roepen dat de huidige bestuurscultuur komt omdat ze ministers in de kamer steeds ter verantwoording roepen
Hahahaha
Zit jij om 05:00 straks klaar?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Proberen nog even hun naam bekend te maken voor als het straks niet meer mag.
PayetGodquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord dus tegen Marseille waarschijnlijk, mochten ze volgende week winnen.
MaxGodquote:
8 uur vroeg noemenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
Mensen die zondag vroeg uit bed rollen voor autootjerijden moeten worden gemonitord en getest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 08:00 al op zijn op een zondag is voor psychopaten.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Eintracht Frankfurt - Barcahttps://streamff.com/v/eeebe1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''golazo extraordinaria''
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Jut en Jul Lieked.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht dat er vanaf kwartfinales wel VAR zou zijn
De mooiste van de avond is al gemaakt, maar tochquote:Op donderdag 7 april 2022 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://streamff.com/v/eeebe1
''golazo extraordinaria''
Die van Payet is echt zo fijn genomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mooiste van de avond is al gemaakt, maar toch
UEFA geeft GEEN FUCK om de conference leaguequote:Op donderdag 7 april 2022 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halvequote:Op donderdag 7 april 2022 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind deze wel knapper, maar die van Payet is perfectie.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De mooiste van de avond is al gemaakt, maar toch
Er lopen speciale medewerkers op de UEFA-kantoren rond die erop uit zijn om het Nederlandse vlaggetje te treiteren en het leven zuur te maken.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef Saekerhett het volgende:
Nederlandse clubs worden altijd genaaid zonder VAR, corrupte bende
Payet heeft nooit het podium gehad dat ie verdient, wat een spelerquote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die van Payet is echt zo fijn genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |