Gewoon rokenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
engi, hoe gaat dat nu met roken op een party?
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
hou es op met die geile plaatjes in de op
crying in the discothequequote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik steeds op mn vingers werd getikt in een discotheque toen dat niet meer mocht. maar vergat ik door zatheid
dus toen moest ik die tent uit
zei hij tegen vriendin van me, ik heb je vriendin eruit gegooit
zei ze nee hoor, kijk naast je
zat ik er weer
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef suzi1 het volgende:
ik weet nog dat ik steeds op mn vingers werd getikt in een discotheque toen dat niet meer mocht. maar vergat ik door zatheid
dus toen moest ik die tent uit
zei hij tegen vriendin van me, ik heb je vriendin eruit gegooit
zei ze nee hoor, kijk naast je
zat ik er weer
ja dan is t ook niet lekker roken. maar tof dat het ahw gedoogd wordtquote:Op donderdag 7 april 2022 21:09 schreef engine het volgende:
Soms doen ze er wel moeilijk over maar bij masters niet in ieder geval. Al was er ook een roomruimte en die was buiten dus ben daar ook wel geweest want het was echt heel erg heet bij de mainstage.
Ik denk niet dat het gedoogd wordt maar ik heb ook helemaal geen beveiliging gezien die door de zaal liepen. Wat trouwens wel iets positiefs is realiseer ik mij nuquote:Op donderdag 7 april 2022 21:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja dan is t ook niet lekker roken. maar tof dat het ahw gedoogd wordt
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:15 schreef engine het volgende:
Nog geen afmelding op facebook van darkraver.
Op de seconde gelijk hahaquote:
lekker dan!quote:Op donderdag 7 april 2022 21:32 schreef engine het volgende:
Dat Viaplay blijft maar vastlopen vanavond
doe nou rustig soesje, was je aan het dansen?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:36 schreef suzi1 het volgende:
die kuttafel flikkert hier om, alles over de vloer, maar de lapt gelukkig op de bank pff
lolquote:Op donderdag 7 april 2022 21:36 schreef suzi1 het volgende:
nee ik pakte een kussen van de andere bank
Katten gaan voorquote:Op donderdag 7 april 2022 21:37 schreef suzi1 het volgende:
kan ook niet alles tegelijk he. met de katzen spele en met jullie sjette en dr
Dat merk je pas weer als je in bed ligt. Na een seconde vertrokkenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:40 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe erg is het als mijn vermoeidheid na het sjouwen weg is na een paar stevige biertjes?
Het voelt wel een beetje als vrijdagquote:
Met de katten spelenquote:
en in een grotere woning dan de meeste starters in de 4 grote steden.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
vind dat wel mooi, blijkbaar kan het dus wel
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en in een grotere woning dan de meeste starters in de 4 grote steden.
Iemand omgekocht?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en in een grotere woning dan de meeste starters in de 4 grote steden.
geluk is met de dommen zeggen ze wel isquote:Op donderdag 7 april 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee "gewoon" beetje geluk gehad.
goed bekeken manquote:Op donderdag 7 april 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn huis is ietsjes kleiner dan die van mijn ouders. En daar woonde ik met 5 en hier alleenWe woonden best wel krap
Ja dat kan. Dat heb ik zelf ook gehad met mijn appartement.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee "gewoon" beetje geluk gehad.
quote:Op donderdag 7 april 2022 21:54 schreef suzi1 het volgende:
dit is zo een lekker nr (net)
met katje gewiebeld!
Woon je niet mer op Zuid?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn huis is ietsjes kleiner dan die van mijn ouders. En daar woonde ik met 5 en hier alleenWe woonden best wel krap
Jawel. Ik kon zelfs het gejuich van de Kuip horen en hiervoor niet.quote:
Kopen?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan. Dat heb ik zelf ook gehad met mijn appartement.
Heb je alle meubels al Hema?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:52 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n fan van die pizzaketens wat je toch niet?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenover de pozza boer woontie nu, beetje jaloers wel
suziquote:Op donderdag 7 april 2022 21:56 schreef suzi1 het volgende:
nou ja zeg, jou heb ik lang niet gezien deisyy
Dit stelt mij gerustquote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jawel. Ik kon zelfs het gejuich van de Kuip horen en hiervoor niet.
dat is wel waar inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n fan van die pizzaketens wat je toch niet?
Alleen bankstel nog. Bed en megagrote kledingkast waar ik drie middagen over deed met mijn Pa in elkaar zetten zijn er al afgelopen weekquote:
Kopen, eigen huis want nieuwe baanquote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit stelt mij gerust![]()
Waarom ben je verhuisd eigenlijk?
Heb je je mooi een paar middagen vermaakt 😉 moet je nog lang wachten op de bank?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen bankstel nog. Bed en megagrote kledingkast waar ik drie middagen over deed met mijn Pa in elkaar zetten zijn er al afgelopen week
Het is een kwestie van tijd, dan moet ie ook afkickenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
tegenover de pozza boer woontie nu, beetje jaloers wel
Nou ja vermaken... Wat kan mijn pa schelden en boos worden als ik dingen doe die niet helemaal volgens zijn stijl isquote:Op donderdag 7 april 2022 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je mooi een paar middagen vermaakt 😉 moet je nog lang wachten op de bank?
Sociale huurquote:
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja vermaken... Wat kan mijn pa schelden en boos worden als ik dingen doe die niet helemaal volgens zijn stijl is
Domino'squote:Op donderdag 7 april 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n fan van die pizzaketens wat je toch niet?
Zeker wel, even in een hoge versnelling is weleens lekker.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:59 schreef suzi1 het volgende:
ik ben ook druk nu en komende tijd. maar dat is soms wel leuk he!
O zo herkenbaar. Maar gelukkig is het gelukt. Volgende keer maar even achter je oor krabben dan maar voor je hem weer vraagtquote:Op donderdag 7 april 2022 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja vermaken... Wat kan mijn pa schelden en boos worden als ik dingen doe die niet helemaal volgens zijn stijl is
Tof! Gefeliciteerd met huis en baanquote:Op donderdag 7 april 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kopen, eigen huis want nieuwe baan
Sommige cooperaties doen dat door de jaarlijkse huurverhoging bij scheefhuurders hoger te doenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:02 schreef engine het volgende:
[..]
Sociale huurgeluk gehad dat er weinig interesse was en ik dat jaar ervoor het helft van het jaar geen inkomen had in Nederland dus zat ik ook onder de grens dat je er recht op hebt.
Ze zeggen al tijden dat ze de huren voor scheefhuurders (ofzoiets) gaan verhogen maar ik heb daar nog maar weinig van gemerkt.
Ja ik ga ieder jaar iets meer betalen maar dat is een tientje per maand. Binnenkort gaan ze hier renoveren en dan komt er wel wat meer bij maar daar heb ik ook mee ingestemd. Er zijn genoeg studenten die meer betalen voor hun studentenkamer.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige cooperaties doen dat door de jaarlijkse huurverhoging bij scheefhuurders hoger te doen
Dit doen ze voor alle woningen in het dorp die onder hun beheer vallen inderdaad. Maar je moet toestemming geven en daarbij ga je ook akkoord dat je meer gaat betalen. Volgens mij had ik kunnen weigeren en dan krijg je alleen de normale huurverhoging.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:08 schreef suzi1 het volgende:
nou engine, ze doen ook renovaties zonder huursverhoging. als ze perse willen renoveren in heel je straat bijv
ja hier ook flink erop voorruit gegaan. en daar had ik best wat meer huur voor willen betalen hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dit doen ze voor alle woningen in het dorp die onder hun beheer vallen inderdaad. Maar je moet toestemming geven en daarbij ga je ook akkoord dat je meer gaat betalen. Volgens mij had ik kunnen weigeren en dan krijg je alleen de normale huurverhoging.
Maar het is het zeker waard hier.
ja toch, wij zitten gwn onder een dekentje te wiebelenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb ook geen zonnepanelen genomen. ik verbruik gewoon te weinig in m'n eentje. als gezin is het denk ik anders.
snap je!quote:Op donderdag 7 april 2022 22:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja toch, wij zitten gwn onder een dekentje te wiebelen
Die krijg ik dus ookquote:Op donderdag 7 april 2022 22:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb ook geen zonnepanelen genomen. ik verbruik gewoon te weinig in m'n eentje. als gezin is het denk ik anders.
Als je het niet gebruikt is het gratisquote:
behalve dan je vastrecht die je moet betalen voor je aansluitingquote:Op donderdag 7 april 2022 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het niet gebruikt is het gratis
Biem bam boem!quote:
kwijtschelding aanvragenquote:Op donderdag 7 april 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behalve dan je vastrecht die je moet betalen voor je aansluiting
Jaquote:Op donderdag 7 april 2022 22:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
behalve dan je vastrecht die je moet betalen voor je aansluiting
Zet gewoon geen wekkerquote:
die heeft dr mondje goed gevuld dan nuquote:Op donderdag 7 april 2022 22:24 schreef Schakeltopia het volgende:
echt wel! ze zag een unicorn onderweg![]()
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die heeft dr mondje goed gevuld dan nu
Coöperaties willen allemaal naar label B minimaalquote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat al op C geloof ik, heb er verder niet meer naar gekeken eigenlijk wat het nou geworden is
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:23 schreef Schakeltopia het volgende:
fietshii kwam net ook even voorbij![]()
[ afbeelding ]
op donderdag volstaat tudutudutuuuuquote:Op donderdag 7 april 2022 22:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
![]()
Zat net te bedenken wat ik zou tikken hier.
quote:Op donderdag 7 april 2022 22:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
op donderdag volstaat tudutudutuuuu
Het bouncende katje is leukerquote:
Was jij aan het zoomen?quote:
nondeju dat is muisje voor kuukquote:Op donderdag 7 april 2022 22:42 schreef engine het volgende:
Volwassen uil komt muisje pakken.
[ afbeelding ]
Ja dat inderdaad. Een volwassen uil kan denk ik niet door die tunnel als er een jong in zit. Maar gisteren is mini ook even uit de kast geweest en daarna weer terug gekomen.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:44 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dat betekent dat kuuk niet in de tunnel zit
zal mij benieuwen of hij nog terugkeert dan!quote:Op donderdag 7 april 2022 22:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Een volwassen uil kan denk ik niet door die tunnel als er een jong in zit. Maar gisteren is mini ook even uit de kast geweest en daarna weer terug gekomen.
Ja mij ookquote:Op donderdag 7 april 2022 22:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zal mij benieuwen of hij nog terugkeert dan!
aah okequote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mij ookje hoort nog gestommel dus hij is nog niet ver weg denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |