SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Covidbrain dan maar.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht dat ik serieus de laatste hadmea culpa
M&Mquote:Op donderdag 7 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes naar de hagel gaan kijken nu het weer droog is, toch best flinke korrels voor hier, formaatje m&m pinda zeg maar
Mietjes tegenwoordigquote:Op donderdag 7 april 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Wisten jullie dat we in de middeleeuwen 400l bier per jaar dronken tov 70l nu?
Gele m&m'squote:Op donderdag 7 april 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes naar de hagel gaan kijken nu het weer droog is, toch best flinke korrels voor hier, formaatje m&m pinda zeg maar
Tegenwoordig is het water iets beter drinkbaar.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Plus het was toen vrij slap bier van 1,5/2%quote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het water iets beter drinkbaar.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
jon snow en kaleesi zou wel een mooi koppel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]nou ja als je ziet hoe ze naar elkaar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je ziet hoe ze naar elkaar kijken
Toen was water prima drinkbaar maar water was voor sloebers en gevangenenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het water iets beter drinkbaar.
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen was water prima drinkbaar maar water was voor sloebers en gevangenen
oke USquote:Op donderdag 7 april 2022 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen was water prima drinkbaar maar water was voor sloebers en gevangenen
Luister naar meester losquote:
Jon knows helemaal nothing!!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:32 schreef bitterbal het volgende:
jon snow en kaleesi zou wel een mooi koppel zijn
Is dat met rijst of met bami?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jouw familie gaat zo in de airfryer
quote:
Dat je je mond verbrandquote:Op donderdag 7 april 2022 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]Portie bitterballen dus, zo bij het voetjebal
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als je ziet hoe ze naar elkaar kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik las de Questquote:
quote:. Gevangenen kregen in principe bier en brood, maar als iemand het heel gortig had gemaakt, werd hij op water en brood gezet.’ Bier stond dus hoger aangeschreven dan water, en daarbij gold de stelregel: hoe zwaarder het bier, hoe statusverhogender. Arme sloebers dronken bier dat flink met water was aangelengd. In hogere kringen werd steviger bier gedronken. Maar wie het echt goed voor elkaar had, dronk wijn. Zo was eeuwenlang de drankenhiërarchie georganiseerd. Heel overzichtelijk, vooral omdat er eigenlijk niks anders was om te drinken. Ja, melk, maar dat was vooral voor baby’s, zieken en bejaarden, zegt Alberts.
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Ohja is ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Middeleeuwen?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Stonden nog klaar van vorig weekend, maar had ze inderdaad al bijna opgeborgenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haal de skwiwi’s maar uit het vet
Dat is een boelquote:
De voorspelling is redelijk tot nu toequote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dat her volgende week drie minuten droog is.
Nee dan ben ik er weer, sunshinequote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Heel facebook komt alweer klaar "WARM LENTEWEER OP KOMST" "TEMP SCHIET OMHOOG" etc.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Hier verwachten ze dat in het weekend...quote:
Kunnen ze niet eerst iets milders voorschrijven?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vond mijn vader net licht euforisch aan de telefoon, maar zelf vond hij het wel meevallen. Vind het maar niks dat hij die oxycodontroep moet slikken
Hebben ze gedaan, hielp niet.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen ze niet eerst iets milders voorschrijven?
Mooi tijdstip weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga de badkamer schoonmaken [ afbeelding ]
das al te langquote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Vervelend.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan, hielp niet.![]()
Dit is wel de laagste dosis, maar toch. Troep
Die dacht even niet helder naquote:Op donderdag 7 april 2022 21:51 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-op-zijn-mailadres
Tokkies gonna tokkiequote:
Is EttoViesAromadtto op tv?quote:
Ik word er altijd verdrietig van dat zulke mensen bestaanquote:
Voor sommige mensen is dat een droom.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik word er altijd verdrietig van dat zulke mensen bestaan![]()
Maar wat lijkt het me heerlijk als het grootste probleem in je leven shoarmalucht is.
Mensen met simpele kleine breintjes maken van elk probleempje een enorme wereldramp daarom vind ik het altijd wel prettig dat tokkies nooit zo heel erg oud worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar wat lijkt het me heerlijk als het grootste probleem in je leven shoarmalucht is.
Ik ga hier wel goed op.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het werkt als een tiet en in het begin is het een heerlijk gevoel, maar het is gewoon teringzooi, zeker als je er mee stoptquote:Op donderdag 7 april 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben ze gedaan, hielp niet.![]()
Dit is wel de laagste dosis, maar toch. Troep
Moet toch heerlijk zijn om zo simpel door het leven te kunnen. Totaal niet bezig met gezondheid, toekomst, consequenties. Gewoon halve liters tikken, een paar koters uitpoepen en voetbal kijken.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen met simpele kleine breintjes maken van elk probleempje een enorme wereldramp daarom vind ik het altijd wel prettig dat tokkies nooit zo heel erg oud worden.
Meh, kun je net zo goed als kakkerlak, strontvlieg of koala geboren worden.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet toch heerlijk zijn om zo simpel door het leven te kunnen. Totaal niet bezig met gezondheid, toekomst, consequenties. Gewoon halve liters tikken, een paar koters uitpoepen en voetbal kijken.
Ik kies koala.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meh, kun je net zo goed als kakkerlak, strontvlieg of koala geboren worden.
Ik klaag nooit weer.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Als je denkt dat het hier kutweer was vandaag:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |