Kan je niet gewoon een eigen parachute nemen?quote:Op donderdag 7 april 2022 15:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is twee personen 1 parachute
Voor jou een gemiste mooie ervaring dan.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Never nooit niet dat ik zoiets ga doen
Oh dat denk ik ook wel, maar in achtbanen ga ik ook niet..quote:Op donderdag 7 april 2022 15:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor jou een gemiste mooie ervaring dan.
Is het ook.quote:
Ja, lang geleden.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, lang geleden.
Mijn landing:
[ afbeelding ]
Welquote:Op donderdag 7 april 2022 15:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Never nooit niet dat ik zoiets ga doen
Wauw!! tof!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 15:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, lang geleden.
Mijn landing:
[ afbeelding ]
Oh, ik kraak ook zat hoor, maar ik zie heel weinig dokters enzo van dichtbij.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krakende wagens gaan het langste mee
ja, dat ben ik ook geloof ik.quote:
Jep.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:53 schreef Sunsy het volgende:
Wauw, geen idee hoe ik het deed maar je kan dus meerdere quotes in 1 post doen.
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuigquote:
Nou dan maar hopen dat de drugs dan is uitgewerkt als ik spring of juist niet en dan ineens denk huh wat doe ik met een parachutequote:Op donderdag 7 april 2022 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuig
Dan zit je iig goedquote:Op donderdag 7 april 2022 16:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh, ik kraak ook zat hoor, maar ik zie heel weinig dokters enzo van dichtbij.
[..]
ja, dat ben ik ook geloof ik.
[..]
Jep.
BA Baracus methodquote:Op donderdag 7 april 2022 16:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom je gewoon ontvoeren en met drugs bedwelmen en voor je het weet zitten we in een vliegtuig
Oh ja!! Dat weet ik nogquote:Op donderdag 7 april 2022 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
BA Baracus method![]()
"You're not gonna put me in no plane fool!'
'quote:Op donderdag 7 april 2022 16:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat de drugs dan is uitgewerkt als ik spring of juist niet en dan ineens denk huh wat doe ik met een parachute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |