verschrikkelijkquote:Op donderdag 7 april 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat heb je in Amerika ook. Wasmiddel met bleach.
nou dank je wel hoorquote:Op donderdag 7 april 2022 12:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar geef ik bij deze toestemming voor
werkt goed tegen corona. A pint a day keeps the doctor away. Trump zegt het zelf dus dan is het waar!quote:Op donderdag 7 april 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja zulke uitslag van gehad in die motelsquote:Op donderdag 7 april 2022 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
duurquote:Op donderdag 7 april 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.laelegance.nl/product-page/sunscreen-spf-100
Zulke dingen
Helpt het ook tegen Poetin?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
werkt goed tegen corona. A pint a day keeps the doctor away. Trump zegt het zelf dus dan is het waar!
En is dat genoeg voor je hele lichaam?quote:Op donderdag 7 april 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig dat het een pot is ipv een tube of fles.
Ik denk dat een bitterbal net in dat potje past.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En is dat genoeg voor je hele lichaam?
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat een bitterbal net in dat potje past.
Die heb ik nooit gebruikt, was meer een voorbeeld dat het spf100 is, maar zoiets zou ik gebruiken als ik halfnaakt in de zon zou ronddartelen.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En is dat genoeg voor je hele lichaam?
Ah. Ja heb nu ook 50 gekochtquote:Op donderdag 7 april 2022 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gebruikt, was meer een voorbeeld dat het spf100 is, maar zoiets zou ik gebruiken als ik halfnaakt in de zon zou ronddartelen.
Zelf heb ik deze gehad:
https://www.mijnhuidonlin(...)4uWruCwaAoHNEALw_wcB
Overdrijven is ook een vak cherrystraling.quote:Op donderdag 7 april 2022 12:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had er eens een van Nivea ofzo, die plakte als een malle. Ging je naar het strand en zelfs onder de douche kreeg ik het zand niet van m'n benen.
quote:Op donderdag 7 april 2022 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak cherrystraling.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |