SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Oktober toch? Ik denk dat je het juist tof zou vinden omdat en ik weet niet waarom maar in mijn hoofd lijkt het een beetje op Amerika.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks eerst maar weer eens naar de VS en dan moet ik het maar eens gaan onderzoeken
quote:
Ja daar moet ik ook uitkijken voor berenquote:Op woensdag 6 april 2022 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oktober toch? Ik denk dat je het juist tof zou vinden omdat en ik weet niet waarom maar in mijn hoofd lijkt het een beetje op Amerika.
woke bullshitquote:Op woensdag 6 april 2022 22:56 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Fijne asexuality day allemaal
ah mooi, kom ik ff de boel slopen met een enorme drilboorquote:
Nee had vanavond al buren die aan het boren waren gvd.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah mooi, kom ik ff de boel slopen met een enorme drilboor
hehehehe dat was ik met vlinderquote:Op woensdag 6 april 2022 22:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee had vanavond al buren die aan het boren waren gvd.
quote:Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehehehe dat was ik met vlinder
Vlinder?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en engel dan?quote:Op woensdag 6 april 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
'meubels verplaatsen'quote:Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja gewoon aan het klussen he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |