abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211114732
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_211152573
Geinig die pop-trance sound van eind jaren 90/begin 2000 weer terug te horen in een moderne track. Ken deze zangeres nog niet maar schijnt een grote hit te zijn in Vlaanderen. Regi kennen we uiteraard van Milk Inc en Sylver.

Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 1 november 2023 @ 12:34:03 #178
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_211155686
quote:
Wat een probleem stream was dat zeg, geluid die 5/6 seconden achter liep, lag, en een cameraman die mogelijk de mic nog aab had waardoor je af en toe een echo van de bas kreeg, en dit gebeurd vaker. Waarom ze dat doen geen idee.

Hopelijk hebben ze de stream van Nederland beter geregeld zodat ik het terug kan kijken O+
  woensdag 1 november 2023 @ 21:45:53 #179
395076 Tlaloc
Tlamacazqui
pi_211161618
ASOT Tune of the Year is weer open. Dit keer een top 10, maakt het toch ietsjes makkelijker :)

Mijn keuze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 9 november 2023 @ 17:25:57 #180
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_211244948
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zondag 19 november 2023 @ 14:29:40 #181
34663 SpeedyGJ
pi_211348098
Jullie feestgangers weten vast wel wat er qua drinken te halen valt op festivals, over 2 weken peer ik em naar gelredome maar gezien het heeeeel lang geleden is wil ik weten wat het drink aanbod is :)

Als iemand een overzicht heeft graag :)
  zondag 19 november 2023 @ 14:39:29 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211348180
quote:
0s.gif Op zondag 19 november 2023 14:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie feestgangers weten vast wel wat er qua drinken te halen valt op festivals, over 2 weken peer ik em naar gelredome maar gezien het heeeeel lang geleden is wil ik weten wat het drink aanbod is :)

Als iemand een overzicht heeft graag :)
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 19 november 2023 @ 15:11:50 #183
34663 SpeedyGJ
pi_211348417
quote:
10s.gif Op zondag 19 november 2023 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.
Dank! 9/10 producten mag ik helaas niet hebben dus zal het bij water blijven dus :{ maar hey dat mag het pret niet drukken natuurlijk! :)
pi_211460698
Uw ADH vitamine Worst
pi_211461809
Zin in Transmission zaterdag :)

Kan ik eindelijk ook Above & Beyond eens afvinken van mijn bucketlist. Verder kijk ik uit naar Super8 & Tab, Vini Vici, Guisseppe altijd goed, net als Markus Schulz.

Wat oude Transmission sfeerbeelden zitten kijken, hopen dat ze er weer net zo'n toffe lasershow van maken. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door LuNaTiC op 29-11-2023 12:51:38 ]
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_211462624
Zin in zaterdag :Y *O*

woensdag 29 november 2023 @ 12:45:35 #187
34663 SpeedyGJ
pi_211463728
quote:
7s.gif Op woensdag 29 november 2023 08:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Zin in Transmission zaterdag :)

Kan ik eindelijk ook Above & Beyond eens afvinken van mijn bucketlist. Verder kijk ik uit naar Super8 & Tab, Veni Vici, Guisseppe altijd goed, net als Markus Schulz.

Wat oude Transmission sfeerbeelden zitten kijken, hopen dat ze er weer net zo'n toffe lasershow van maken. *O*
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.

Nog paar dagen en dan lekker knallen *O*
pi_211463817
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.

Nog paar dagen en dan lekker knallen *O*
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.

Marlo vonden we bij ASOT beetje tegenvallen, en we moeten nog met het OV terug naar Utrecht. Dus als het toch wat tegenvalt, kunnen we altijd nog wat eerder weg als het moet zonder hte gevoel te krijgen dat we al teveel missen :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 29 november 2023 @ 18:21:49 #189
34663 SpeedyGJ
pi_211466987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.

Marlo vonden we bij ASOT beetje tegenvallen, en we moeten nog met het OV terug naar Utrecht. Dus als het toch wat tegenvalt, kunnen we altijd nog wat eerder weg als het moet zonder hte gevoel te krijgen dat we al teveel missen :P
Klopt, vini vici is meer plaatjes draaien en wat mixen laten horen, beetje doorheen schreeuwen en dat is het wel.

Hier een recente van 2 maanden geleden:

Hier 1 van 2016:

Hoor het verschil maar eens.

En eerlijk is eerlijk, sinds Marlo richting tech enery is gegaan moet je daar echt van houden en dit is nou niet echt mij style helaas, geef mij de oude Marlo maar dat klinkt een stuk beter.
Ik ga het aanhoren, maar als vini ook hier zo gaat draaien ga ik halverwege afhaken om de bus te kunnen pakken naar de B&B in Heveadorp.

Mocht iemand trouwens langs Heveadorp gaan en er is ruimte voor 2 houd ik me aanbevolen om mee te liften :)
  vrijdag 1 december 2023 @ 00:40:47 #190
34663 SpeedyGJ
pi_211482358
Tickets zijn binnen *O*
Hopelijk passen ze hun line-up aan op de t-shirt _O-
pi_211525548
https://www.ad.nl/arnhem/(...)d-en-licht~a602117d/

Volgens AD is het een technofeest
Uw ADH vitamine Worst
pi_211526253
quote:
Grappig is dat ze met Techmission al een technovariant hebben. Net als Hardmission trouwens.

Al moet ik zeggen dat bepaalde sets niet de pure echte trance bezaten, zeker de laatste 2 niet, al heb ik daar best wel van genoten. Beste trance sets imo waren van X&P, Daxson en Schulz. Verder prima feestje gehad. :Y
pi_211527680
Prima feestje gehad zaterdag :)

Nog een leuke anekdote;

Ik sluit met vriendin aan bij twee bekenden van me. Gaanderweg sluiten er meer vrienden aan bij het groepje.

Gezellige lui. Eentje echt heel uitbundig en extravert, hij stelt zich aan mij voor als Micha.*

Dus wij beetje praten, ik vraag of dit een beetje zn muziek is, of ie vaker naar trancefeestjes gaat. “Ja”, is zn antwoord. “Maar meestal sta ik daar 👆 (wijst naar voren).

Ik: “oh, meer vooraan?” (We staan ver achteraan nl).

“Nee, als DJ”.

“Oh wat tof, kan ik je kennen?” Zeg ik droog.

“Ja misschien best wel!”

“Wie dan, toch niet Helsloot ofzo” zeg ik met de meest bekende achternaam in me opkomende.

“Ja dat ben ik”

“ neeee echt niet”

“Ja hoor”

“Laat je ID zien dan”

*laat ID zien”

“Oh fuck, ik luister al sinds eind 99 begin 2000 naar allerleid bootlegs van livesets etc van je 😂 😂 “

“Oh was jij dat! fucker!”

😂😂

*Misja expres verkeerd gespeld omdat ik het zo in mn hoofd spelde en daardoor nog minder de connectie legde, ook al had ik niet echt een gezicht bij de naam
  dinsdag 5 december 2023 @ 19:21:48 #194
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211527734
Haha dat is mooi. Ik zou m ook niet herkennen btw.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_211532036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:

Nog een leuke anekdote;

[verhaal]

Hahaha, mooi verhaal. Trance wereldje is klein, zo lijkt. :D
  woensdag 6 december 2023 @ 21:52:27 #196
34663 SpeedyGJ
pi_211539755
Na trance energy van heel wat jaren geleden was het zaterdag zover om het sfeer weer eens te proeven.
Na enkele jaren naar de live sets te hebben gekeken via youtube was ik van plan om volgend jaar naar praag toe te gaan maar dit scheelt me toch heel wat kilometers :D

Ik heb van begin tot eind genoten van al die lichtspektakel, maar ook van het muziek en de intense dreunen tijdens de intro's O+ en ja die mochten er zeker zijn :D
Mijn vriendin zat haar ogen ook uit te kijken maar dit was voor haar eenmalig, meer omdat dit niet haar muziek style is maar het toch eens voor een keertje wou meemaken :) voor haar heb ik ook regelmatig op de tribune gezeten, ze is best klein dus ziet niet veel tussen al die mensen.

Voor mij zeker volgend jaar weer maar dan wil ik het liefst de tribune vermijden voor optimale ervaring hoewel dat wel een mooi overzicht geeft :)

Enige wat ik jammer vond is, dat 2 van de 3 DJ's van Above&Beyond er niet bij waren, daarnaast wou ik een t-shirt aanschaffen maar toch niet gedaan toen ik zag dat ze super8&tab er niet op hadden in de lineup (kwam in plaats voor cristina).

Hier een paar shots van mij.

maandag 11 december 2023 @ 20:04:19 #197
34663 SpeedyGJ
pi_211588586
Inmiddels door de vele nieuwe nummers staat de liveset van Giuseppe Ottaviani online *O*

Alle livesets zijn nu ook te beluisteren via soundcloud dus zonder video daar moeten we nog even op wachten :)

Alleen is de vraag: Waar is de A&B set? Dit is nog een beetje apart waarom die niet wordt vrijgegeven en ik ben niet de enige die dit afvraagt.
  maandag 11 december 2023 @ 20:49:01 #198
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_211589305
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels door de vele nieuwe nummers staat de liveset van Giuseppe Ottaviani online *O*

Alle livesets zijn nu ook te beluisteren via soundcloud dus zonder video daar moeten we nog even op wachten :)

Alleen is de vraag: Waar is de A&B set? Dit is nog een beetje apart waarom die niet wordt vrijgegeven en ik ben niet de enige die dit afvraagt.
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.
  dinsdag 12 december 2023 @ 16:37:21 #199
34663 SpeedyGJ
pi_211595982
quote:
19s.gif Op maandag 11 december 2023 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.
Hmm nu je het zo zegt zou dit inderdaad kunnen zijn, afwachten maar :)
  woensdag 13 december 2023 @ 09:49:27 #200
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_211602247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:

*Misja expres verkeerd gespeld omdat ik het zo in mn hoofd spelde en daardoor nog minder de connectie legde, ook al had ik niet echt een gezicht bij de naam
Aardige gozer is dat heh? Hij doet het goed met Michael momenteel als ik de verhalen voorbij zie komen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')