Wat een probleem stream was dat zeg, geluid die 5/6 seconden achter liep, lag, en een cameraman die mogelijk de mic nog aab had waardoor je af en toe een echo van de bas kreeg, en dit gebeurd vaker. Waarom ze dat doen geen idee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:30 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Livestream Transmission Polen:
https://www.twitch.tv/uni(...)_l__ZzWeZAOk-0Kw5dZM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.quote:Op zondag 19 november 2023 14:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jullie feestgangers weten vast wel wat er qua drinken te halen valt op festivals, over 2 weken peer ik em naar gelredome maar gezien het heeeeel lang geleden is wil ik weten wat het drink aanbod is![]()
Als iemand een overzicht heeft graag
Dank! 9/10 producten mag ik helaas niet hebben dus zal het bij water blijven dusquote:Op zondag 19 november 2023 14:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Denk dat er weinig verschil is vergeleken met 20 jaar terug. Pils, cola, sinas, water, energy drank, en een paar sterkere dranken om te mixen.
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Zin in Transmission zaterdag
Kan ik eindelijk ook Above & Beyond eens afvinken van mijn bucketlist. Verder kijk ik uit naar Super8 & Tab, Veni Vici, Guisseppe altijd goed, net als Markus Schulz.
Wat oude Transmission sfeerbeelden zitten kijken, hopen dat ze er weer net zo'n toffe lasershow van maken.
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vini vici vind ik persoonlijk laatste tijden wat tegenvallen, hij heeft het wel veel beter gedaan. Heb livesets gehoord van 2016/2017 toen was het nog leuk om te horen, zonet 1 van hongkong geluisterd maar het is huilen met de pet op.
Nog paar dagen en dan lekker knallen
Klopt, vini vici is meer plaatjes draaien en wat mixen laten horen, beetje doorheen schreeuwen en dat is het wel.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mja, dan is het ook maar goed dat ze aan het einde komen, net als Marlo.
Marlo vonden we bij ASOT beetje tegenvallen, en we moeten nog met het OV terug naar Utrecht. Dus als het toch wat tegenvalt, kunnen we altijd nog wat eerder weg als het moet zonder hte gevoel te krijgen dat we al teveel missen
Grappig is dat ze met Techmission al een technovariant hebben. Net als Hardmission trouwens.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.ad.nl/arnhem/(...)d-en-licht~a602117d/
Volgens AD is het een technofeest
Hahaha, mooi verhaal. Trance wereldje is klein, zo lijkt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Prima feestje gehad zaterdag
Nog een leuke anekdote;
[verhaal]
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.quote:Op maandag 11 december 2023 20:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Inmiddels door de vele nieuwe nummers staat de liveset van Giuseppe Ottaviani online![]()
Alle livesets zijn nu ook te beluisteren via soundcloud dus zonder video daar moeten we nog even op wachten![]()
Alleen is de vraag: Waar is de A&B set? Dit is nog een beetje apart waarom die niet wordt vrijgegeven en ik ben niet de enige die dit afvraagt.
Hmm nu je het zo zegt zou dit inderdaad kunnen zijn, afwachten maarquote:Op maandag 11 december 2023 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze het op hun eigen kanalen uitgeven. Dat gebeurt vaker.
Aardige gozer is dat heh? Hij doet het goed met Michael momenteel als ik de verhalen voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Prima feestje gehad zaterdag
*Misja expres verkeerd gespeld omdat ik het zo in mn hoofd spelde en daardoor nog minder de connectie legde, ook al had ik niet echt een gezicht bij de naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |