Ja ik dus ook, op die manier doe je er lekker lang meequote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Jaaaaa! Al behoorlijk wat van gezien
En die bewaar ik voor als ik tussen andere dingen door iets luchtigs wil kijken!
Misschien wel inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zit regelmatig hardop te lachen, misschien ben je te vroeg afgehaakt.
Dat had ik ook gelezenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las later dat ze in real life ook moeder en dochter zijn, Andy McDowell en haar dochter.
NEEEEE!quote:Op woensdag 6 april 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien wel inderdaad
Kan natuurlijk wat afleveringen overslaan
Ik kon niet meer op haar naam komenquote:
Ik zie wel mooie donkere wolksluiers en formaties langskomen. Ik hou wel van dat weer en dan ondertussen binnen zittenquote:
Ken je Fozzy Bearquote:Op woensdag 6 april 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, op die manier doe je er lekker lang mee
Ja hier ook. En regen 😢quote:
Hier eigenlijk gewoon een gesloten grijs wolkendekquote:Op woensdag 6 april 2022 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie wel mooie donkere wolksluiers en formaties langskomen. Ik hou wel van dat weer en dan ondertussen binnen zitten
o jaquote:Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, dus die ga ik meteen even aan mijn lijst toevoegen. Modern Family vond ik ook zo leuk.
Aan de achterkant lijkt het niet te waaien ,maar toen ik net aan de voorkant keek waaide het ietsjesquote:
* Aoibhin gooit dekentje over Koen heenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aan de achterkant lijkt het niet te waaien ,maar toen ik net aan de voorkant keek waaide het ietsjes![]()
Met mij gaat het prima
Nicequote:Op woensdag 6 april 2022 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin gooit dekentje over Koen heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |