quote:Op woensdag 6 april 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker wiebelen toch @:schakeltopia![]()
[ afbeelding ]
Ik kwam laatst ook een lekker wiebelen plaatje in 40+ tegenquote:Op woensdag 6 april 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker wiebelen toch @:schakeltopia![]()
[ afbeelding ]
Laat zien danquote:Op woensdag 6 april 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook een lekker wiebelen plaatje in 40+ tegen
Groot gelijk met die wind en regen.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:23 schreef engine het volgende:
Uiltje zit er nog
Hij is even naar buiten geweest en daarna weer terug in de kast gekropen.
[ afbeelding ]
Ja en er is eten in de kastquote:
Lekker warm, beter dan buiten in die regen en harde wind.quote:Op woensdag 6 april 2022 22:23 schreef engine het volgende:
Uiltje zit er nog
Hij is even naar buiten geweest en daarna weer terug in de kast gekropen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Is dit 'het eeuwige thuisblijvenwonen' uiltje?![]()
tuuutuuuduuuutuuutuuduuuuuuquote:
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
geen tijd voor boeswoost zijn als je wiebelt!
ik hoop dat de andere uiltjes een veilig plekje hebbenquote:
Eentje is er al dood gevondenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat de andere uiltjes een veilig plekje hebben
het waait hier behoorlijk
ja man het is af en toe echt stormigquote:Op donderdag 7 april 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat de andere uiltjes een veilig plekje hebben
het waait hier behoorlijk
Was gisteren al dus niet vanwege storm. Maar jammer ja.quote:
Lekker droog duttenquote:
ik was er al bang voorquote:
de natuur is hard helaasquote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Was gisteren al dus niet vanwege storm. Maar jammer ja.
Hij was wel ergens langs een weg gevonden ja. Of dat de oorzak is was niet bekend volgens mij.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik was er al bang voor
hij woont dicht bij de ijssel en bij een autoweg
Hele zolder met eigen ingangquote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef Schakeltopia het volgende:
heb nog wel een kamertje vrij voor kuuk
arm diertjequote:Op donderdag 7 april 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Hij was wel ergens langs een weg gevonden ja. Of dat de oorzak is was niet bekend volgens mij.
ASOT genotquote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal volgens verwachting op donderdagavond
beetje goed geslapen in je nieuwe bedje?quote:Op donderdag 7 april 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Helemaal volgens verwachting op donderdagavond
Hallufquote:Op donderdag 7 april 2022 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
beetje goed geslapen in je nieuwe bedje?
quote:
er zat een nieuw huis omheen ook nogquote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
niet zo goed
ik ken dat
of lag het niet aan het bed?
dikke wind sick is dat he, hoe ver geluid dan kan rijkenquote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
Wtf ik hoor gejuich van Feyenoord hier.Heeft er iemand de tv luid staan of staat de wind goed
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zat een nieuw huis omheen ook nog
Hij zei gisteren dat hij vandaag black zou zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
is darkraver vandaag wel aanwezig of zit hij weer vast in de storm
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat hij vandaag black zou zijn
Fijne combinatie van hardstyle en hardcorequote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die heb ik live op de stream gezien, was wel flink knallen
Jup toen moet het half 4 geweest zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
daarna ging ik naar bed, want was half 4 ofzo
Woon hier pas twee daagjesquote:Op donderdag 7 april 2022 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
niet zo goed
ik ken dat
of lag het niet aan het bed?
Ja kunt tot 7 uur doorgaan maar dan slapen en dan is de zondag ook weg. Maar was wel leuk.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
veel te laat in ieder geval, en eigenlijk wil je dan gewoon blijven zitten
maar was soort van verstanding
haha ja was die 7 euro wel waardquote:Op donderdag 7 april 2022 19:40 schreef engine het volgende:
[..]
Jup toen moet het half 4 geweest zijnIk ben ergens na twee naar bed gegaan volgens mij. Viel in slaap
lekker manquote:Op donderdag 7 april 2022 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
Nou ik ga maar verder ruimen. Kwam net terug van Mutti. Als een pakezel terug naar huis gegaan met allerlei dingen
Was deze ook nog voorbij gekomen zaterdag?quote:
Bestolen van 20 min jantjequote:
volgens mij welquote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Was deze ook nog voorbij gekomen zaterdag?
hoppaquote:
goffer proost kerel, op het goeie leefquote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Fuck it, ik ga Lekker bieren onder het opruimen
quote:Op donderdag 7 april 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
Fuck it, ik ga Lekker bieren onder het opruimen
Het lijkt heel erg op een track van Neophyte maar weet zo even niet welke.quote:
Potver heeft ze nog altijd geen account aangemaaktquote:
ja dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 7 april 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Potver heeft ze nog altijd geen account aangemaakt![]()
We hebben haar ook wel een beetje in de steek gelaten.
Darkie heeft een chick nodig voor zijn streamquote:
hij moet even zo'n zoom erbij doenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Darkie heeft een chick nodig voor zijn stream
heey soesje, goed dat je erbij bentquote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef suzi1 het volgende:
hij staat hier alvast open. maar verder ben ik nog niet echt hier hoor! ben droekdunde
Bijzige bequote:Op donderdag 7 april 2022 20:02 schreef suzi1 het volgende:
hij staat hier alvast open. maar verder ben ik nog niet echt hier hoor! ben droekdunde
darkie komt pas om 2100, dus denk eerst uurtje tweekaquote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef suzi1 het volgende:
wie kijken jullie nou zo. tweeka of die donkere? komt hij dan wel?
Darkraver zou vanaf 9 uur moeten zijn dus tot die tijd tweekazquote:Op donderdag 7 april 2022 20:03 schreef suzi1 het volgende:
wie kijken jullie nou zo. tweeka of die donkere? komt hij dan wel?
aah wat goed!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef suzi1 het volgende:
ik moet zo strontscheppen ook. want ze blijven aan de gang
2 zijn er al gereserveerd zelfs! maar blijven nog een maandje bij me hoor. eerst aansterken nog enzo ^x^
Fijn dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 7 april 2022 20:05 schreef suzi1 het volgende:
ik moet zo strontscheppen ook. want ze blijven aan de gang
2 zijn er al gereserveerd zelfs! maar blijven nog een maandje bij me hoor. eerst aansterken nog enzo ^x^
Driver update completequote:
ik doe meequote:Op donderdag 7 april 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Ik luister nog even de laatste 7 minuutjes van paul elstaken mc boogshe
nice!!!quote:Op donderdag 7 april 2022 20:13 schreef engine het volgende:
Dat is ook ongeveer wat ik live gezien heb want liep ergens de laatste tien minuutjes de zaal in
Ja dat hadden ze wel mooi voor elkaarquote:
Teksten hequote:Op donderdag 7 april 2022 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
kinderen van god in een gebroken systeem, een voor allen en allen voor een .....
Turboooooquote:
ja dat zei je inderdaad, ik moet die nog steeds een keer checken. was het alweer vergetenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef engine het volgende:
[..]
Teksten he
Tegen niemand zeggen maar ik kijk soms de lange frans podcast![]()
De aflevering met Peter Pannenkoek is best een aanrader.
had geluid uit had niet eens door dat ze inmiddels al begonnen zijnquote:Op donderdag 7 april 2022 20:20 schreef engine het volgende:
Tweekaz zoals verwacht nog aan het lullen
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ze gaan muziek draaien woohooo goeie timing met je 7 minuten
Ja ik snap wel dat ze het iedere week blijven doen. Echt niet normaal wat die ophalen en dan heb je de views nog niet eens meegeteld want het wordt ook gewoon erg goed bekeken.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
die lui harken ook even wat donaties binnen, wtf
Hee das niet de bedoelingquote:
ja wtf ik sta echt te kijken, blijft maar doorgaan johquote:Op donderdag 7 april 2022 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat ze het iedere week blijven doen. Echt niet normaal wat die ophalen en dan heb je de views nog niet eens meegeteld want het wordt ook gewoon erg goed bekeken.
Als je er genoeg hebt wel. Per 1000 views is ongeveer een euro dacht ik. Alles bij elkaar is dat een leuk bedrag voor hun denk ik.quote:
Zou ook gaan staanquote:Op donderdag 7 april 2022 20:37 schreef suzi1 het volgende:
das wel leuk als je daar staat en de donaties komen binnen
$$$quote:Op donderdag 7 april 2022 20:37 schreef engine het volgende:
Tweeka tv haalt ongeveer 50.000 views per aflevering (buiten de livestream zelf).
Oh heerlijk paar daagjes uitwaaienquote:
wtfquote:
werd vannacht ook wakker van de storm man, wind en regen poeh hequote:Op donderdag 7 april 2022 20:41 schreef suzi1 het volgende:
wij hadden net hagel toen ik de deur uitging. keihart. mooi man
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef suzi1 het volgende:
hele tuinset van de buren lag in mn tuin. hou ik!
Zit jij straks lekker in het zonnetjequote:Op donderdag 7 april 2022 20:42 schreef suzi1 het volgende:
hele tuinset van de buren lag in mn tuin. hou ik!
Hoe dan?!!!!quote:
Met een beetje geluk waait de bbq ook nog jou kant opquote:Op donderdag 7 april 2022 20:43 schreef suzi1 het volgende:
april doe wat ik wil. dus dan zullen we t ook krijgen ook![]()
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Met een beetje geluk waait de bbq ook nog jou kant op
quote:
Als jij dat dan eventjes vraagtquote:Op donderdag 7 april 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
straks even in de zoom vragen of ze met engine wil daten
quote:Op donderdag 7 april 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
was vorige keer gewoon een speciaaltje vorr jullie
Ohja beter idee. @suzi1 pleasequote:Op donderdag 7 april 2022 20:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dacht meer aan soesje in haar onesie
We zoeken een gek dusquote:Op donderdag 7 april 2022 20:57 schreef suzi1 het volgende:
moet ik naar boven om uit een doos te vissen. benny gek ny
jammer weerquote:Op donderdag 7 april 2022 20:57 schreef suzi1 het volgende:
moet ik naar boven om uit een doos te vissen. benny gek ny
goed gezelschap is het halve werkquote:Op donderdag 7 april 2022 21:00 schreef engine het volgende:
Tweeka tv is niet slecht vanavondOf het gelul irriteert minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |