I love it purequote:
Heb ik ook maar dan andersomquote:Op woensdag 6 april 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat weer een dag van niks dit
het heeft een hele dag gezeik gekost, maar het begint weer langzaam goed uit te zien.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat weer een dag van niks dit
Mosrednaquote:
etorw ehsquote:
Ga ik zo ook doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eerst even op de bank onder dekentje
Ik ben nog niet klaar met eten. Dan mag je mijn afwas zo ook doenquote:
Hoop dat je een leuke date hebt.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe je er bij?![]()
ik heb net chinees besteld
Mexicano pindasausquote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe je er bij?![]()
ik heb net chinees besteld
Wat weet jij dat wij niet wetenquote:
zeg haags goed dat je er nu bent. Waarom verzaak jij lunchgenot?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh het ging (hoe kan het ook anders) over eten.
Ja weetnietquote:Op woensdag 6 april 2022 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeg haags goed dat je er nu bent. Waarom verzaak jij lunchgenot?
ga je mij de schuld gevenquote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Sinds jij in Rotterdam zit is alles anders
Den Haag voelt leeg zeker?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Sinds jij in Rotterdam zit is alles anders
Ja maar als @dud0r in Den Haag aanwezig is voelt het weer vol. Dus die vult de leegte aardig op.quote:
noem jij mij nou ook nog eens dik?quote:Op woensdag 6 april 2022 17:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar als @:dud0r in Den Haag aanwezig is voelt het weer vol. Dus die vult de leegte aardig op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |