SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
5 jaar? Dat is echt hoogbejaard, toch??quote:Op woensdag 6 april 2022 16:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)s-twee-lieve-cavia-s
Aww deze zijn tof.
Bij mij welquote:Op woensdag 6 april 2022 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
5 jaar? Dat is echt hoogbejaard, toch??
Voor een hond, nog welquote:Op woensdag 6 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan zijn ze al 5 en worden ze afgedankt.
Ik heb de personeelstoiletten van een supermarkt schoongemaakt. Te goor voor woorden.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Precies dit ja. Wat je hierboven zelf al vertelt.
Daarnaast jaren schoongemaakt, waaronder campingtoiletten/douches.
Douchebankjes van de vrouwen waren officieel geel, maar met rode klodders.
Wc's waren soms bruin tot aan je heupen. Letterlijk. Nuff said, right?
Mensen zijn ransapen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij ons vroeger ook, op het binnenplaatsjeOok stront enzo. Of er zaten jongeren te blowen. En we hadden gewoon een poort die ze eerst open moesten maken.
Hierachter zit ook een pleintje, was ook gezeik mee, hebben ze maar een hek geplaatst. Heb er alleen geen sleutel van
Zelfde idee?quote:Op woensdag 6 april 2022 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de personeelstoiletten van een supermarkt schoongemaakt. Te goor voor woorden.
Ik heb nog een potje tafelvoetbal gewonnen. Moet vandaag iets langer doorgaan en dan morgen weer vanuit thuis.quote:
Mja, bloedspetters op de bril, maandverbandjes naast het vuilnisbakje, mannen die echt totaal naast de pot zeken. Op mijn werk ook weleens een drol naast de pot zien liggen. En dat was notabene een chique verzekeringsmakelaarquote:
In de film die ik gisteren in de bios zag, kwam hun logo nog voorbij in een scene, moest meteen aan jou denken...quote:Op woensdag 6 april 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bloedspetters op de bril, maandverbandjes naast het vuilnisbakje, mannen die echt totaal naast de pot zeken. Op mijn werk ook weleens een drol naast de pot zien liggen. En dat was notabene een chique verzekeringsmakelaar
Ja dusquote:Op woensdag 6 april 2022 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, bloedspetters op de bril, maandverbandjes naast het vuilnisbakje, mannen die echt totaal naast de pot zeken. Op mijn werk ook weleens een drol naast de pot zien liggen. En dat was notabene een chique verzekeringsmakelaar
quote:Op woensdag 6 april 2022 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de film die ik gisteren in de bios zag, kwam hun logo nog voorbij in een scene, moest meteen aan jou denken...
Jip. Op mijn vorige werk babbelde ik weleens met de schoonmaakster. De directie-toiletten was veruit het smerigst, zei ze. Zegt ook wel wat over de aard van dat volk.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja dus
Fucking nasty work. Respect voor degenen die 't nog steeds doen, ik doe 't liever nooit meer
True, true. 'T boeit ze vaak ook geen ene ruk.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jip. Op mijn vorige werk babbelde ik weleens met de schoonmaakster. De directie-toiletten was veruit het smerigst, zei ze. Zegt ook wel wat over de aard van dat volk.
Ik maak iedere dag toiletten schoon.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb de personeelstoiletten van een supermarkt schoongemaakt. Te goor voor woorden.
Ja, bizar.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
True, true. 'T boeit ze vaak ook geen ene ruk.
En dan de kantoormensjes die hun theezakjes en andere rotzooi in de prullenbak probeerden te lanceren die 5 meter verderop stond. En ze dan zelfs nog horen zeggen; "ach, dat ruimt de schoonmaakster wel op"
Kom gelukkig weinig gekke dingen tegen en mannen zijn zwijnen.quote:
Is denk ik ook goed dat je 't als normaal ervaart, maar het mag wel ff duidelijk zijn dat het alsnog respect verdient.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:56 schreef Ama het volgende:
Hoor daar ook wel vaak dat mensen het zo waarderen dat ik schoonmaak enz maar ik vind het gewoon normaal? Moet ook gebeuren toch.
Dat heb ik ook wel met mijn werk. Hoor vaak bedankt postbode (tenzij het blauwe brieven zijn).. Zeg wel gewoon graag gedaan. Maar heb ook zoiets van, ik doe gewoon mijn werk.....quote:Op woensdag 6 april 2022 16:56 schreef Ama het volgende:
Hoor daar ook wel vaak dat mensen het zo waarderen dat ik schoonmaak enz maar ik vind het gewoon normaal? Moet ook gebeuren toch.
We doen allemaal gewoon ons werk, maar die bedankjes laten je net ff weer inzien dat jij/je werk/beide nodig zijn op deze gekke aardklootquote:Op woensdag 6 april 2022 17:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel met mijn werk. Hoor vaak bedankt postbode (tenzij het blauwe brieven zijn).. Zeg wel gewoon graag gedaan. Maar heb ook zoiets van, ik doe gewoon mijn werk.....
Maar ik snap ook wel dat die mensen steeds bedankt zeggen hoor...
quote:Op woensdag 6 april 2022 17:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
We doen allemaal gewoon ons werk, maar die bedankjes laten je net ff weer inzien dat jij/je werk/beide nodig zijn op deze gekke aardkloot
Op mijn werk ook van de honden trouwens. Een hond die nooit kusjes gaf en mee mocht naar z'n nieuwe huis die heel lief en rustig je een flink kusje op je hoofd geeft. Werd er srs week van
I love it purequote:
Heb ik ook maar dan andersomquote:Op woensdag 6 april 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat weer een dag van niks dit
het heeft een hele dag gezeik gekost, maar het begint weer langzaam goed uit te zien.quote:Op woensdag 6 april 2022 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Man man man wat weer een dag van niks dit
¿Mosrednaquote:
etorw ehsquote:
Ga ik zo ook doen.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eerst even op de bank onder dekentje
Ik ben nog niet klaar met eten. Dan mag je mijn afwas zo ook doenquote:
Hoop dat je een leuke date hebt.quote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe je er bij?![]()
ik heb net chinees besteld
Mexicano pindasausquote:Op woensdag 6 april 2022 17:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doe je er bij?![]()
ik heb net chinees besteld
Wat weet jij dat wij niet wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |