quote:Op woensdag 6 april 2022 14:02 schreef SEMTEX het volgende:
Heftige aangifte tegen Johnny de Mol lekt uit, Luuk Ikink ‘verbijsterd’
De aangifte die Shima Kaes heeft gedaan tegen haar ex-vriend Johnny de Mol ligt op straat en zorgt voor geschrokken reacties. “Wat een totaal verbijsterend verhaal”, zegt Luuk Ikink bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Het is al een tijdje behoorlijk stil rondom de mishandelingszaak tegen Johnny de Mol. De presentator wordt door zijn ex-vriendin Shima Kaes beschuldigd van mishandeling en poging tot doodslag, maar Johnny’s ontkenning aan de talkshowtafel van Op1 was begin vorig jaar kennelijk voldoende om zijn tv-carrière weer op te pakken.
(...) rest van het artikel hier: https://www.mediacourant.(...)k-ikink-verbijsterd/
Het houdt niet opquote:Op woensdag 6 april 2022 14:10 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Het werd weer eens tijd voor een nieuwe gate
...niet vanzelf...quote:
quote:Johnny niet in HLF8?
Columnist Jan Dijkgraaf denkt dat de SBS-sterren zich vanavond in allerlei bochten zullen wringen om Johnny te sparen. Hij is immers de zoon van de baas. “Nou, dat Briefje van morgen is vroeg klaar. Alleen nog even het bagatelliseren door Johan Derksen vanavond invoegen. (…) Je zou maar bij Shownieuws zitten vanavond en integer willen zijn…”
Niet normaal wat hij allemaal heeft gedaan.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:09 schreef superniger het volgende:
Hp de tijd artikel.
https://www.hpdetijd.nl/2(...)meende-mishandeling/
quote:“Op 2 maart 2015 presenteerde Johnny de Mol het Edison Pop Gala in de Harbourclub in Amsterdam. Na een woordenwisseling heeft Johnny de Mol mevrouw Shima Kamali Sarvestani uitgescholden en heeft hij haar een vuistslag in het gezicht gegeven als gevolg waarvan zij ten val is gekomen. Van deze vuistslag waren drie (3) mensen getuige”.
quote:Direct na haar binnenkomst ontstond wederom ruzie, waarbij Johnny niet alleen verbaal maar ook fysiek geweld heeft gebruikt. Hij heeft mevrouw Shima Kamali Sarvestani wederom geschopt en geslagen. Ook heeft hij haar met zijn handen geprobeerd te (ver)wurgen door hard zijn handen om haar keel vast te houden en te knijpen. Naderhand bleken er blauwe plekken van de vingerafdruk van Johnny de Mol in haar nek te staan. Ook gooide Johnny haar met haar hoofd tegen een tafel aan, waarna zij een scheur in de wenkbrauw opliep en op de grond viel.”
quote:"Johnny de Mol gaf mevrouw Shima Kamali Sarvestani plotseling een harde duw, waardoor zij over een paar stoelen/ligbedjes op de grond viel. Omdat zij zo over haar toeren was heeft zij Johnny de Mol toen, met de blote hand, een klap gegeven op zijn gezicht. Daarop pakte hij haar beet en sleurde hij haar, schoppend tegen haar ribben, door de hele tuin van het hotel. Omdat mevrouw Shima Kamali Sarvestani hard om hulp begon te schreeuwen kneep Johnny de Mol haar keel dicht en deed zijn hand op haar mond om het geschreeuw te voorkomen. Nadat mevrouw Shima Kamali Sarvestani zich uit zijn greep en verstikkingspoging had geworsteld is zij naar de hotelkamer gerend. Johnny de Mol ging achter haar aan en heeft haar in de badkamer van de hotelkamer volledig in elkaar geslagen."
quote:Opvallend is dat ook Els Verberk, de echtgenote van John de Mol, in de aangifte als getuige wordt genoemd:
“Els Verberk heeft haar toen ondergebracht in een ander hotel. Zij wilde niet dat mevrouw Shima Kamali Sarvestani met dit gehavende gezicht geassocieerd zou worden met Johnny de Mol”, aldus de tekst van de aangifte.
"Johnny voelt zich vanavond helaas niet zo lekker."quote:Op woensdag 6 april 2022 15:05 schreef superniger het volgende:
Ik voorspel 1 miljoen kijkers voor HLF8
Of laten ze hem vervangen door Helene 'stompje' Hendriks?
Kan me niet voorstellen dat hij er iets over gaat vragen/zeggen, en anders is Johnny helemaal voorbereid wat ie moet zeggen.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:27 schreef Eightyone het volgende:
[..]
"Johnny voelt zich vanavond helaas niet zo lekker."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar ook helemaal niksquote:Op woensdag 6 april 2022 15:05 schreef superniger het volgende:
Dat wordt kijken vanavond. Als hij het al presenteertquote:
Die vind ik zo drie keer niets.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:05 schreef superniger het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |