snacken. En kipnuggets smaken naar niks.quote:
ja moest je weer de les gelezen worden?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:38 schreef Ama het volgende:
Oh god ik heb een brief van een gelovig persoon gekregen.. Adres gevonden via Google maps staat er en daarna verwijderd. Wtf? Zal foto maken haha.
Annie are you ok?quote:
Wtf is ditquote:
Tweelingzus van Annie?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook eens in de post. Niet van Annie.
Ja weet niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:54 schreef LTVDK het volgende:
Waarom krijgen jullie brieven van de kerkMij hebben ze geloof ik allang opgegeven
Ja eens, ik zou ook niet op zo'n brief zitten te wachten, maar dan nog zou ik dat adres weglaten.quote:
Dit werkt toch helemaal niet.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:56 schreef -Shii- het volgende:
Jehova's getuigen hebben door corona een nieuwe manier gevonden om hun geloof te verspreiden.
Ja Annie is duidelijk iemand die tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:56 schreef -Shii- het volgende:
Jehova's getuigen hebben door corona een nieuwe manier gevonden om hun geloof te verspreiden.
[..]
Ja eens, ik zou ook niet op zo'n brief zitten te wachten, maar dan nog zou ik dat adres weglaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |