Een Pod Pindacast! Whehehequote:Op woensdag 6 april 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb het concentratievermogen van een pot pindakaas
Bij aanbellen zie je nog emotie ofzo als iemand praat. Zo'n brief komt helemaal niet binnen.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:58 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Net zomin als dat aanbellen. Maar dat hoort erbij volgens mij.
Die heb ik vandaag nog half zitten uitlepelenquote:Op woensdag 6 april 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Terugsturen met teksten uit de satanische bijbel.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Terugsturen met teksten uit de satanische bijbel.
Nou ja kennelijk hebben ze wel met z'n allen bij elkaar gezeten "Hoe kunnen we meer zieltjes bereiken?" "Ik weet het! Laten we random adressen van Google Street view af plukken en die aanschrijven! Misschien werkt het! Met de hand ook, zo bereiken we misschien wel 4 brieven in een uur!"quote:Op woensdag 6 april 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij aanbellen zie je nog emotie ofzo als iemand praat. Zo'n brief komt helemaal niet binnen.
Ik vraag me altijd af of ze ooit bij iemand binnen mogen komen om verder te praten. Iedereen doet volgens mij toch zo snel mogelijk de deur weer dicht.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij aanbellen zie je nog emotie ofzo als iemand praat. Zo'n brief komt helemaal niet binnen.
Smeuīg of met stukjes?quote:Op woensdag 6 april 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
Met stukjes is wel lekkerderquote:
quote:Op woensdag 6 april 2022 14:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog half zitten uitlepelen
Dat is minderquote:Op woensdag 6 april 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet het niet zo vaak want het triggert eczeemklachten
Het is ook superlekker. Op een witte boterhamquote:Op woensdag 6 april 2022 15:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is minder
Maar ja, soms kan ik het niet laten. Het spijt me dan ook niet
uiteraard zonder boter (zoals sommige mensen doen)quote:Op woensdag 6 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is ook superlekker. Op een witte boterham
Ik vind het een beetje het effect geven van een bouvier die op een natte taaie schoenzool aan het kauwen is.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is ook superlekker. Op een witte boterham
Daar is de oude, vertrouwde USquote:Op woensdag 6 april 2022 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje het effect geven van een bouvier die op een natte taaie schoenzool aan het kauwen is.
Héérlijkquote:Op woensdag 6 april 2022 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje het effect geven van een bouvier die op een natte taaie schoenzool aan het kauwen is.
Mensen in general. Vaak ook een kwestie van onwetendheid, waarin de een niet WIL leren en de ander wel, maar niets te leren krijgt van anderenquote:Op woensdag 6 april 2022 15:28 schreef -Shii- het volgende:
Honten zijn leuk en lief.De baasjes zijn vaak het probleem.
Sorry moet beetje gniffelen.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jas kapot broek kapot handen kapot knieën kapot kerstkado kapot, alles onder de stront.
Kak moet opgeruimd worden.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Keertje op kerstGODDAMNavond uitgegleden over een hondendrol. Jas kapot broek kapot handen kapot knieën kapot kerstkado kapot, alles onder de stront. Honden moeten verboden worden.
Ik ging 3 weken terug vanuit werk langs de Lidl en op de één of andere manier ook voor elkaar gekregen om in hondenpoep te staan. Hoe dan.quote:
Dit ja.quote:
Ondertussen wordt je tuin onder gescheten door katten.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit ja.
We moeten allemaal wel eens schijten. Wij spoelen 't weg, dan moeten we 't ook opruimen voor een dier wat niet gebruik kan maken van 't toilet
quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
Laten mensen dan hun hond bij de supermarkt schijten en lopen ze gewoon weg?
Prima basis voor babi pangangquote:
Die mensen moeten net zo goed een snoeiharde loei voor de kop.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen wordt je tuin onder gescheten door katten.
Ja maar katten in je huis of tuin houden is zieluuuuug.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die mensen moeten net zo goed een snoeiharde loei voor de kop.
Ff op je eigen beestje letten, want da's voor niemand leuk
Helemaal niet buiten ben ik het zelf ook niet mee eens, nee.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar katten in je huis of tuin houden is zieluuuuug.
Laat ze daar ook maar eens belasting over heffen. Net als hondenbelasting.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ondertussen wordt je tuin onder gescheten door katten.
Aaawquote:Op woensdag 6 april 2022 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Toen m'n hond een pupsel was, honderd jaar geleden, is ze twee keer gegrepen door een bouvier.
En het was niet eens dezelfde. Klein trauma voor pupsel en een 10-jarige CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |