abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 20:31:19 #51
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_204352826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:17 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-testen-daalt-verder

Vind het wel een hoog getal eigenlijk...
Staat genoteerd.
pi_204353400
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:08 schreef Questular het volgende:

[..]
Rutte gaat de Jonge vast nog wel voor de bus gooien.
Enkel als hij zelf in de knel komt, tot nu toe buiten schot.
pi_204354048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 14:30 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Klik ik op die @:mzelst, gelijk weer zo'n zeikverhaal van Ginny te lezen daar.
_O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_204354644
twitter

Meer leuke beelden van zerocovid paradijs China...
pi_204354815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Meer leuke beelden van zerocovid paradijs China...
Wat voor wereld is dit... Wij konden er ook wat van trouwens. Het is echt niet best. Planeet aarde, nu weer met oorlog.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 6 april 2022 @ 23:12:20 #56
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_204354953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:45 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Meer leuke beelden van zerocovid paradijs China...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit krijgen ze nooit meer onder controle.
Tics van je petten.
pi_204355044
Dat taalgebruik ook in de appjes van De Jonge. Wat een niveau...
pi_204355061
Ik geloof oprecht dat De Jonge overtuigd is dat hij goed heeft gehandeld. Dat is zo mogelijk nog beangstigender.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204355189
Het lijkt er op dat corona teruggekeerd is naar China, waar dat vandaan kwam. Zowel de cirkel nu rond is, zie ik dat corona een wereldreis heeft gemaakt.
pi_204355235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:57 schreef Misrer1972 het volgende:
Het lijkt er op dat corona teruggekeerd is naar China, waar dat vandaan kwam. Zowel de cirkel nu rond is, zie ik dat corona een wereldreis heeft gemaakt.
Een boemerang keert altijd terug, daar hebben ze ook nog eens de pech dat vaccinatiegraad erg laag is, en als ze al gevaccineerd zijn daar veelal met eigen gemaakte vaccins zijn gevaccineerd, die vele malen minder effectief werken. Dus ja, daar krijgen ze door het zero-covid beleid het daar hard te verduren, waar wij overigens ook extra last van gaan krijgen, met producten die daar vandaan moeten komen, en het ging al zo fantastisch.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 7 april 2022 @ 02:08:03 #61
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204355380
Tjah. China denkt net zo ged te kunnen zijn als de westerse wereld met hun r&d en productie. Maar dat kunnen ze niet. En ze kunnen het ook niet tegeven dat ze toch minder zijn want dat geeft gezichtsverlies aan de machthebbers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204355730
China sluit gigantische steden van 26 miljoen inwoners op omdat ze in een maand tijd net zoveel besmettingen hadden als Nederland in een halve dag.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator donderdag 7 april 2022 @ 07:43:21 #63
236264 crew  capricia
pi_204355739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 02:08 schreef Red_85 het volgende:
Tjah. China denkt net zo ged te kunnen zijn als de westerse wereld met hun r&d en productie. Maar dat kunnen ze niet. En ze kunnen het ook niet tegeven dat ze toch minder zijn want dat geeft gezichtsverlies aan de machthebbers.
Is dat de reden?
Dat ze een te lage vaccinatiegraad hebben?
Of is hun vaccin niet goed? Bedoel neem aan dat ze ook gewoon ieder vaccin kunnen kopen.
Definitely not CIA
pi_204355751
Hey yo, kan ik al een foto op de socials plaatsen met een bak popcorn en mn pattas?
Go hard or go home
pi_204355911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Wat voor wereld is dit... Wij konden er ook wat van trouwens. Het is echt niet best. Planeet aarde, nu weer met oorlog.
Laten we eerlijk zijn, ook in nederland waren er diverse mensen voor een dergelijke aanpak.
Van een verplichte vaccinatie, quarantaine hotels, avondklok en nog veel meer.

Maar wat het toevoegt om een kind van 3 in een "quarantaine hotel/ziekenhuis" te stoppen ipv thuis uit te zieken zie ik ook niet.
pi_204355949
quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2022 23:29 schreef nostra het volgende:
Ik geloof oprecht dat De Jonge overtuigd is dat hij goed heeft gehandeld. Dat is zo mogelijk nog beangstigender.
Ergens heeft hij wel een punt.

Wat me bijstaat is dat we op dat moment een tekort hadden aan PBM's en dat er een partij was die ze kon leveren.
Dan kun je ze niet laten liggen natuurlijk.
Want toen de deal eenmaal rond was de publieke opinie daarover vooral positief.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 april 2022 @ 08:34:33 #67
408813 crew  trein2000
pi_204355994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ergens heeft hij wel een punt.

Wat me bijstaat is dat we op dat moment een tekort hadden aan PBM's en dat er een partij was die ze kon leveren.
Dan kun je ze niet laten liggen natuurlijk.
Want toen de deal eenmaal rond was de publieke opinie daarover vooral positief.
Laten we het eens even uit elkaar trekken. Ja er was een tekort, maar op het moment dat Sywert kon leveren was de meest acute schaarste al voorbij.

Twee, de landelijke inkooporganisatie (die dus al opgetuigd was, zie ook argument 1) wees hem af wegens onbetrouwbaar. Ze waren dus wel gewaarschuwd.

Drie, uit de appjes en andere stukken blijkt toch vooral dat de beeldvorming leidend was en niet de schaarste.

Vier maar misschien wel de belangrijkste. Waarom lieg je er in godsnaam over. Zeg dan meteen dat ook jij bent opgelicht. Maar nee, koning keizer admiraal Hugo maakt geen fouten dus dat kan natuurlijk niet.

Nee, ik ben niet overtuigd.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_204355997
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ergens heeft hij wel een punt.

Wat me bijstaat is dat we op dat moment een tekort hadden aan PBM's en dat er een partij was die ze kon leveren.
Dan kun je ze niet laten liggen natuurlijk.
Want toen de deal eenmaal rond was de publieke opinie daarover vooral positief.
Dat is het punt waar iedereen over valt ook helemaal niet. Als die man had gezegd: "we konden toen die PBM's krijgen, we vonden met de informatie die we toen hadden dat we ze gisteren nog nodig hadden en dus heb ik zelf ook aan lijntjes getrokken buiten de reguliere procedure om", dan was er niet zoveel, of geen, heisa ontstaan.

In plaats daarvan was het hem niet te doen om de bevolking, maar om zijn eigen imago. Loog hij er over en doet dat nog steeds. Sluit welbewust de audit trail af door met privémail te communiceren, "omdat dat heel erg beveiligd en heel erg onvriendelijk" werkte. Ja, dan ben je gewoon af hè. Het is niet de one-manshow van Hugo.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204356029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:34 schreef trein2000 het volgende:
Laten we het eens even uit elkaar trekken. Ja er was een tekort, maar op het moment dat Sywert kon leveren was de meest acute schaarste al voorbij.

Twee, de landelijke inkooporganisatie (die dus al opgetuigd was, zie ook argument 1) wees hem af wegens onbetrouwbaar. Ze waren dus wel gewaarschuwd.

Drie, uit de appjes en andere stukken blijkt toch vooral dat de beeldvorming leidend was en niet de schaarste.

Vier maar misschien wel de belangrijkste. Waarom lieg je er in godsnaam over. Zeg dan meteen dat ook jij bent opgelicht. Maar nee, koning keizer admiraal Hugo maakt geen fouten dus dat kan natuurlijk niet.

Nee, ik ben niet overtuigd.
Ik moet bekennen dat ik het echt niet helemaal scherp meer heb, maar volgens mij was de publieke opinie wel positief over de deal (toen die gesloten was).

Voor wat betreft de schaarste weet ik niet niet meer, dus dat neem ik zo van je aan.
De beeldvorming zelf is alleen niet te onderschatten, dus dat lijkt me juist een reden om het wel te doen (en al helemaal een paradepaardje van Hugo natuurlijk want dat is voor hem persoonlijk 1 van de meest belangrijke punten).

Dat Hugo daarna allerlei capriolen uithaalt zal niemand hier meer verbazen.
Hij is zo onbetrouwbaar als de pest. Bij iedere persconferentie kon je beter afhaken zodra hij aan het woord kwam, want dat was een lijst met valse beloftes, mooi weer spelen en alles er tussenin.
  donderdag 7 april 2022 @ 08:45:27 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_204356062
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 07:39 schreef Nielsch het volgende:
China sluit gigantische steden van 26 miljoen inwoners op omdat ze in een maand tijd net zoveel besmettingen hadden als Nederland in een halve dag.
13000 besmettingen in 1 dag, dat is 3 uurtjes in Nederland op het hoogtepunt van de Omicron-variant
  donderdag 7 april 2022 @ 08:48:46 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_204356082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is het punt waar iedereen over valt ook helemaal niet. Als die man had gezegd: "we konden toen die PBM's krijgen, we vonden met de informatie die we toen hadden dat we ze gisteren nog nodig hadden en dus heb ik zelf ook aan lijntjes getrokken buiten de reguliere procedure om", dan was er niet zoveel, of geen, heisa ontstaan.

In plaats daarvan was het hem niet te doen om de bevolking, maar om zijn eigen imago. Loog hij er over en doet dat nog steeds. Sluit welbewust de audit trail af door met privémail te communiceren, "omdat dat heel erg beveiligd en heel erg onvriendelijk" werkte. Ja, dan ben je gewoon af hè. Het is niet de one-manshow van Hugo.
Ik geloof op zich ook wel dat hij er geen kwade bedoelingen bij had. Maar het gelieg en gedraai achteraf irriteert iedereen mateloos, en terecht! Wees er gewoon open en eerlijk over en dan heb je al een heel ander verhaal
pi_204356101
Het zal me overigens verbazen als hij hierdoor gewipt wordt.
  donderdag 7 april 2022 @ 08:52:15 #73
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_204356108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 07:47 schreef Noek het volgende:
Hey yo, kan ik al een foto op de socials plaatsen met een bak popcorn en mn pattas?
wil je een dikke reet ofzo? :9
  donderdag 7 april 2022 @ 09:26:54 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_204356330
Beginnen vandaag de tribunalen?
pi_204356386
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]
wil je een dikke reet ofzo? :9
Weet je wel hoeveel popcorn je moet chappen voor je daar een dikke reet van krijgt?
Tegen die tijd is Hugo minster af. Nog zo’n 23 jaren dus.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')