abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 april 2022 @ 17:41:45 #1
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204340852
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 5 april 2022 @ 17:49:57 #3
38496 Perrin
pi_204340902
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 5 april 2022 @ 17:50:53 #4
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204340912
quote:
The UN undersecretary general for political and peacebuilding affairs, Rosemary DiCarlo, has been speaking at the security council in New York, where she made reference to allegations of sexual violence perpetrated by Russian forces.

Claims of violence include “gang-rape and rapes in front of children”, she said. “There are also claims of sexual violence by Ukrainian forces and civil defence militias.”

The UN human rights monitoring mission in Ukraine continued to seek to verify these allegations, she said.

She said the UN had received credible allegations that Russian forces used cluster munitions in populated areas at least 24 times, and that the organisation was also investigating allegations that Ukrainian forces had used cluster munitions.
https://www.theguardian.c(...)nka-atrocities-bucha
are we infinite or am I alone
pi_204340932
quote:
Smeerlappen en vooral kinderen, laat die met rust.
Vakman pur sang
pi_204340938
Ik heb een tweede twitter account om "wappies" te volgen.. het is echt eng aan het worden hoeveel mensen in de propaganda uit Rusland trappen.

Het is wel steeds duidelijker wie de wappies aan het voeren was tijdens de pandemie.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204340944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 16:20 schreef Salina het volgende:

[..]
Geen idee, ik ben niet zo'n oorlogskenner eigenlijk. Maar ik zou grote broer Rusland niet echt meer vertrouwen na afgelopen maanden.
Probleem is dat optuigen van je leger ook weer als provocatie richting Rusland kan worden gezien natuurlijk.

Wat dat betreft is er geen goede oplossing (meer) mogelijk misschien. Kiezen tussen kwaden, zeg maar.
Maar het leger van Rusland is nu niet echt indrukwekkend gebleken de afgelopen maand. Er hoeft weinig opgetuigd te worden om dat het hoofd te bieden.
pi_204340968
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik heb een tweede twitter account om "wappies" te volgen.. het is echt eng aan het worden hoeveel mensen in de propaganda uit Rusland trappen.

Het is wel steeds duidelijker wie de wappies aan het voeren was tijdens de pandemie.
Heb je wat voorbeelden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204340973
quote:

Wie dan. Bidet?
Wat mij opviel is dat de wappies een relatief kleine groep is. Zijn steeds dezelfden.
pi_204340979
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden?
Vraag mij af of moeva er ook bij zit.
pi_204340984
quote:

Is wel grappig dat de meeste covid wappies nu ook pro-rus wappies zijn.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:00:14 #12
38496 Perrin
pi_204340986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:59 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Wie dan. Bidet?
Wat mij opviel is dat de wappies een relatief kleine groep is. Zijn steeds dezelfden.
Vooral heel luidruchtig idd. En vermoedelijk veel bots.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:00:50 #13
38496 Perrin
pi_204340992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:00 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Is wel grappig dat de meeste covid wappies nu ook pro-rus wappies zijn.
Ook geen toeval, is precies wat Radio Kremlin ze wijsmaakt.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:03:40 #14
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204341022
quote:
Belgi blokkeert 200 miljard aan Russische transacties en tegoeden

Sinds de start van de economische sancties tegen Rusland blokkeerde Belgi voor 196,4 miljard euro aan verboden transacties en werden voor 2,7 miljard aan Russische tegoeden in ons land bevroren. Dat blijkt uit cijfers van minister van Financin Vincent Van Peteghem (CD&V). ‘Belgi past de geldende internationale sancties strikt toe’, zegt Van Peteghem.

De cijfers evolueren dagelijks. De bevroren tegoeden zijn afkomstig van de 877 personen en 62 entiteiten die op de Europese sanctielijst staan. De geblokkeerde transacties zijn het gevolg van de andere beperkingen die de Europese Unie Rusland oplegde, zoals het afsnijden van de Europese kapitaalmarkten.

Het hoge geblokkeerde bedrag kan onder meer verklaard worden door de aanwezigheid in Brussel van Euroclear, een draaischijf voor het verhandelen van financile producten wereldwijd.

De Belgische douane controleerde ook sinds de afkondiging van de sancties 23.191 containers in de Belgische havens. In drie ervan werden luxegoederen gevonden waarvan de handel een inbreuk vormde op de sancties. In Antwerpen wachten 1.400 containers op verdere controle, in Zeebrugge 1.100. In Zeebrugge, een belangrijke doorvoerhaven voor auto’s, staan ook een duizendtal luxewagens geblokkeerd.

Het gaat om producten die voor de sancties van buiten de EU naar ons land vertrokken zijn en bestemd waren voor Russische klanten.

Bij de federale overheidsdienst Financin handelt een ploeg van een handvol mensen de uitvoering van de sancties af. Daarbij wordt op zoek gegaan naar rechtstreekse Russische eigenaars. Ook tussenstructuren probeert ons land in kaart te brengen, maar dat verloopt moeilijker.
Bron: De Standaard
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:04:43 #15
38496 Perrin
pi_204341030
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:03 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Bron: De Standaard
Dat is 400 keer zoveel als wij. Maar goed, we hebben nu Stef Blok *O*
pi_204341038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 17:58 schreef Hathor het volgende:

[..]
Heb je wat voorbeelden?
Rondom Covid moet ik ver gaan zoeken. Maar daar viel het op dat bepaalde tweets door heel veel accounts gedaan werden. Mogelijk Russische trol account...

Maar ik zag bijvoorbeel rt.com ook verdacht veel als bron voorbij komen in de anti covid tweets.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_204341048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:03 schreef crystal_meth het volgende:
Bij de federale overheidsdienst Financin handelt een ploeg van een handvol mensen de uitvoering van de sancties af.
Lees je mee Mark, de Belgen klaren het met een handvol mensen!
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:07:39 #18
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_204341065
quote:
Heeft Blok al een roadblock gezet voor diplomaten of gaat die daar (ineens) niet over....
Ik ga toch glad aannemen dat Hoekstra de ambassadeur - die sws als eerder riep over fake e.d. - al op het virtuele matje heeft gehad.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_204341067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:05 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Rondom Covid moet ik ver gaan zoeken. Maar daar viel het op dat bepaalde tweets door heel veel accounts gedaan werden. Mogelijk Russische trol account...

Maar ik zag bijvoorbeel rt.com ook verdacht veel als bron voorbij komen in de anti covid tweets.
Als je ze een beetje natrekt zijn het merendeels mislukkelingen van de samenleving.
Tja als je je leven verneukt hebt is het makkelijk om de samenleving van alles de schuld te geven.
Veelal ook mensen die al jaren ruzie met hun tandarts hebben.

En je hebt een klein groepje die wel slim is en van de kneuzen profiteert.
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:08:52 #20
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204341081
twitter
pi_204341082
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja maar wij doen het zorgvuldig. Je wil immers niet dat je een cent teveel afpakt of etnisch gaat profileren, het zijn tenslotte geen mensen met uitkering.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:10:31 #22
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_204341103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:07 schreef fubaaar22 het volgende:

[..]
Als je ze een beetje natrekt zijn het merendeels mislukkelingen van de samenleving.
Tja als je je leven verneukt hebt is het makkelijk om de samenleving van alles de schuld te geven.
Veelal ook mensen die al jaren ruzie met hun tandarts hebben.

En je hebt een klein groepje die wel slim is en van de kneuzen profiteert.
Pro brexit, pro trump, anti Corona maatregelen en nu natuurlijk Putin fans, hier lopen er ook een paar rond.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 april 2022 @ 18:10:31 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204341105
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja maar wij doen het zorgvuldig. Je wil immers niet dat je een cent teveel afpakt of etnisch gaat profileren, het zijn tenslotte geen mensen met uitkering.
Precies, stel dat je een rijk persoon per ongeluk lastig valt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204341107
Is eigenlijk bekend hoeveel slagkracht Oekrane nog heeft voor de gevechten om marioepol?
  dinsdag 5 april 2022 @ 18:11:00 #25
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204341109
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 april 2022 18:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mwa, zijn vooral transacties, doordat Euroclear in Belgi gevestigd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')