abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2022 @ 17:50:18 #51
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204361474
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_204361522
Radahn down en nu lekker aan het kloten in de capitol. Gaat nog steeds goed. Wel weer vaker dood maar gaat nog steeds gestaag. Level 72 8-)
Conscience do cost.
  donderdag 7 april 2022 @ 18:09:18 #53
459912 FlippingCoin
pi_204361651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef ems. het volgende:
Radahn down en nu lekker aan het kloten in de capitol. Gaat nog steeds goed. Wel weer vaker dood maar gaat nog steeds gestaag. Level 72 8-)
Vergeet niet zijn kasteel nog eens te exploren na zijn dood. ;)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_204363859
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ga ik nu doen! Net Morgott ook nog even gelegd :P Zowel hij als Radahn zonder te sterven. Ik voel me zo gangsta nu.
Conscience do cost.
  donderdag 7 april 2022 @ 20:35:41 #55
459912 FlippingCoin
pi_204364283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef ems. het volgende:

[..]
Ga ik nu doen! Net Morgott ook nog even gelegd :P Zowel hij als Radahn zonder te sterven. Ik voel me zo gangsta nu.
Nou ga dan maar even naar lake of rot. |:(

Klote meer
  donderdag 7 april 2022 @ 20:40:24 #56
459912 FlippingCoin
pi_204364446
quote:

[..]
Ik had radahn in poging 2 en margott nog niet gedaan denk ik. :?
  donderdag 7 april 2022 @ 20:47:42 #57
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204364638
quote:

[..]
Netjes. Ik had 16 pogingen nodig voor Radahn _O_
Ben dan ook niet eens een glass canon maar meer van een kanon van suiker :P

quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2022 18:09 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Oh? Dat moet ik dan ook maar eens doen. Is daar dan nog meer te doen dan die fog gate :D
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 7 april 2022 @ 20:52:42 #58
459912 FlippingCoin
pi_204364780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:47 schreef wdn het volgende:

[..]
Netjes. Ik had 16 pogingen nodig voor Radahn _O_
Ben dan ook niet eens een glass canon maar meer van een kanon van suiker :P
[..]
Oh? Dat moet ik dan ook maar eens doen. Is daar dan nog meer te doen dan die fog gate :D
SPOILER: dingen in redmane castle na radahn
  Eindredactie Games donderdag 7 april 2022 @ 21:40:59 #59
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204365875
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 17:54 schreef ems. het volgende:
Naisuu, wat voor build/gear rock je?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 7 april 2022 @ 21:50:53 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204366086
quote:
16s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
SPOILER: dingen in redmane castle na radahn
Nee ik ben een watje en ben niet terug geweest. Heb eerst de quest verder gedaan en niet meer gedacht aan het kasteel.

Free roam is leuk maar het is veel en veel te groot. Er is zoveel te doen dat ik niks gedaan krijg :D Ik ben nog bezig met Nokron uit te kammen en Volcano Manor, en Caelid, en het verhaal zelf.
Raya. en zo zal ik nog wel wat zijn vergeten :P
Spirits ashes te verzamelen en upgrades voor mijn ashes. En ik moet nog wat spells vinden.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 8 april 2022 @ 09:40:42 #61
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204369344
Heb gisteren tower of caelid gecleared en redmane castle opnieuw na radahn.

Vraagje voor de gevordenen:
Ik heb nu een lvl 103 vagabond met vooral strength en vigor (nog steeds een noob). Ik gebruik nu al een tijdje de magma wyrm sword. Hiervoor een larval tear gebruikt, toen had ik veel meer dex omdat ik die bloodhound fang gebruikte.

Nu twijfel ik om de moonveil katana te gebruiken maar die heeft weer meer dex en int nodig dus zat te denken om weer een larval tear te gebruiken hiervoor.

Maar ik vind bijv. dat wapen die je van starbeast krijgt ook wel tof bijv. en zo zijn er wel meer wapens die ik wil proberen maar moet je dan elke keer een larval tear gebruiken om dit optimaal te maken?

Ik doe met die magma wyrm sword +9 rond de 800 dmg maar bijv. met een greatsword van +14 doe ik meer dan 1000 maar die zijn heel log en traag.

Heb even de standaard katana met die serpentbone katana geprobeerd bijv. en die zijn heel snel en is ook wel fijn om mee te spelen. Of dus de moonveil schijnt heel goed te zijn maar daar moet ik dan weer voor respeccen. Lastig soms.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2022 @ 10:37:19 #62
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204369769
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heb gisteren tower of caelid gecleared en redmane castle opnieuw na radahn.

Vraagje voor de gevordenen:
Ik heb nu een lvl 103 vagabond met vooral strength en vigor (nog steeds een noob). Ik gebruik nu al een tijdje de magma wyrm sword. Hiervoor een larval tear gebruikt, toen had ik veel meer dex omdat ik die bloodhound fang gebruikte.

Nu twijfel ik om de moonveil katana te gebruiken maar die heeft weer meer dex en int nodig dus zat te denken om weer een larval tear te gebruiken hiervoor.

Maar ik vind bijv. dat wapen die je van starbeast krijgt ook wel tof bijv. en zo zijn er wel meer wapens die ik wil proberen maar moet je dan elke keer een larval tear gebruiken om dit optimaal te maken?

Ik doe met die magma wyrm sword +9 rond de 800 dmg maar bijv. met een greatsword van +14 doe ik meer dan 1000 maar die zijn heel log en traag.

Heb even de standaard katana met die serpentbone katana geprobeerd bijv. en die zijn heel snel en is ook wel fijn om mee te spelen. Of dus de moonveil schijnt heel goed te zijn maar daar moet ik dan weer voor respeccen. Lastig soms.
Ja als je wilt min-maxen wel. Larval tears zijn best wel wijdverspreid. Alternatief is doorlevelen totdat je beide stats op niveau hebt. Dat is netto misschien net wat minder damage maar dan kun je ook nog switchen/afwisselen (zie ook discussie hierboven, bijv. strike én slash én elemental beschikbaar hebben is nooit weg).

Heb toevallig van de week ook nog gerespecd voor Moonveil, tijdje gedualwield samen met meteorite ore blade. Brute damage maar ben niet zo'n fan van dual katana moveset helaas. Moonveil is wel echt gruwelijk sterk.
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 8 april 2022 @ 11:15:29 #63
64831 2NutZ
pi_204370159
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 10:37 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja als je wilt min-maxen wel. Larval tears zijn best wel wijdverspreid. Alternatief is doorlevelen totdat je beide stats op niveau hebt. Dat is netto misschien net wat minder damage maar dan kun je ook nog switchen/afwisselen (zie ook discussie hierboven, bijv. strike én slash én elemental beschikbaar hebben is nooit weg).

Heb toevallig van de week ook nog gerespecd voor Moonveil, tijdje gedualwield samen met meteorite ore blade. Brute damage maar ben niet zo'n fan van dual katana moveset helaas. Moonveil is wel echt gruwelijk sterk.
Oke. Wat heeft jouw voorkeur?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2022 @ 13:04:58 #64
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204371340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 11:15 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Oke. Wat heeft jouw voorkeur?
Qua gear bedoel je? Respeccen doe ik alleen als ik compleet switch qua stats (bijv. van 8 FTH naar 40 FTH). Als ik 8 levels mis in DEX ofzo dan grind ik gewoon ff door.

Momenteel nog steeds verknocht aan m'n dual whips, in Souls-games nooit echt serieus mee gespeeld. Damage valt relatief gezien tegen maar het speelt heerlijk, het ziet er ontzettend sick uit en de range + tracking is geweldig. En heb beide frost infused met 98 frost buildup ofzo dus veroorzaak wel supersnel frostbite. Tegen bosses niet ideaal wegens relatief lange wind-up (wel gisteravond nog Morgott en Mohg dood gewhipt) maar mobs met grote hoeveelheden vijanden zijn echt nergens.

Eerste playthrough bijna alleen maar m'n trusty Claymore gebruikt, heavy +25 met een grote voorraad magic & fire grease. Was ook geen top-tier wapen qua base damage, maar ik vind moveset/bereik/gewicht/stagger/tracking etc. net zo belangrijk. Bovendien leuker/bevredigender dan maar gewoon "best weapons elden ring" googelen en dan daar (met tegenzin) mee spelen puur omdat het netto de beste wapens(skills) zijn.

Ik vind het persoonlijk jammer dat dragon incantations en holy weapons ondergeschoven kindjes zijn. Extreem veel bosses en vijanden hebben Holy resistance en die dragon incants doen imho gewoon te weinig base damage, sorceries zijn veel sterker met betere scaling. Jammer omdat dragon incantations gewoon vet zijn. Idem voor bestial incantations. Mensen gebruiken het nauwelijks omdat ze compleet underwhelming zijn. Weerhoudt me ervan om een FTH/ARC/Holy build te maken
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:10:51 #65
64831 2NutZ
pi_204371414
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef 2dope het volgende:

[..]
Qua gear bedoel je? Respeccen doe ik alleen als ik compleet switch qua stats (bijv. van 8 FTH naar 40 FTH). Als ik 8 levels mis in DEX ofzo dan grind ik gewoon ff door.

Momenteel nog steeds verknocht aan m'n dual whips, in Souls-games nooit echt serieus mee gespeeld. Damage valt relatief gezien tegen maar het speelt heerlijk, het ziet er ontzettend sick uit en de range + tracking is geweldig. En heb beide frost infused met 98 frost buildup ofzo dus veroorzaak wel supersnel frostbite. Tegen bosses niet ideaal wegens relatief lange wind-up (wel gisteravond nog Morgott en Mohg dood gewhipt) maar mobs met grote hoeveelheden vijanden zijn echt nergens.

Eerste playthrough bijna alleen maar m'n trusty Claymore gebruikt, heavy +25 met een grote voorraad magic & fire grease. Was ook geen top-tier wapen qua base damage, maar ik vind moveset/bereik/gewicht/stagger/tracking etc. net zo belangrijk. Bovendien leuker/bevredigender dan maar gewoon "best weapons elden ring" googelen en dan daar (met tegenzin) mee spelen puur omdat het netto de beste wapens(skills) zijn.

Ik vind het persoonlijk jammer dat dragon incantations en holy weapons ondergeschoven kindjes zijn. Extreem veel bosses en vijanden hebben Holy resistance en die dragon incants doen imho gewoon te weinig base damage, sorceries zijn veel sterker met betere scaling. Jammer omdat dragon incantations gewoon vet zijn. Idem voor bestial incantations. Mensen gebruiken het nauwelijks omdat ze compleet underwhelming zijn. Weerhoudt me ervan om een FTH/ARC/Holy build te maken
Nou persoonlijk zoek ik ook gewoon een leuk wapen wat ook dmg doet. Whips heb ik nog maar 3 van. Heb alleen die vuur kandelaar geprobeerd maar deed niet veel.
Dragon Incantations zijn ook supertof. Ik gebruik vanaf het begin al die rotten breath tegen Bosses maar had ze wel meer en verscheidener willen gebruiken echter te weinig INT voor helaas.
Dat is ook een beetje de beperking vaak van een melee build. Wel lekker dat rammen maar je kan er niet veel naast gebruiken qua spells enzo.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2022 @ 13:26:48 #66
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204371610
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nou persoonlijk zoek ik ook gewoon een leuk wapen wat ook dmg doet. Whips heb ik nog maar 3 van. Heb alleen die vuur kandelaar geprobeerd maar deed niet veel.
Dragon Incantations zijn ook supertof. Ik gebruik vanaf het begin al die rotten breath tegen Bosses maar had ze wel meer en verscheidener willen gebruiken echter te weinig INT voor helaas.
Dat is ook een beetje de beperking vaak van een melee build. Wel lekker dat rammen maar je kan er niet veel naast gebruiken qua spells enzo.
Yep eens, met mijn pure STR build had ik ook geen (offensive) spells, had volgens mij paar puntjes in FTH gedaan voor wat heal/buff spells maar was eigenlijk ook overbodig gezien de hoeveelheid flasks je op den duur hebt. Daarom wel een longbow +24 en een hand ballista +10 ofzo achter de hand met een stapel poison/bleed arrows/bolts voor het ranged werk
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:38:18 #67
459912 FlippingCoin
pi_204371757
Ineens weer een dikke drop in difficulty, vanaf lake of rot en caelid naar dat altus plateau door die lift. :?

Van overal oppassen naar makkelijk alles neermeppen. :+
  vrijdag 8 april 2022 @ 13:47:32 #68
64831 2NutZ
pi_204371823
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Ineens weer een dikke drop in difficulty, vanaf lake of rot en caelid naar dat altus plateau door die lift. :?

Lake of rot ben ik ook. Wat een kutgebied is dat :D
Altus plateau was ik al eerder door, die is over het algemeen makkelijker vond ik ook, ja. Behalve als je richting Leyndell gaat.

quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:26 schreef 2dope het volgende:

[..]
Yep eens, met mijn pure STR build had ik ook geen (offensive) spells, had volgens mij paar puntjes in FTH gedaan voor wat heal/buff spells maar was eigenlijk ook overbodig gezien de hoeveelheid flasks je op den duur hebt. Daarom wel een longbow +24 en een hand ballista +10 ofzo achter de hand met een stapel poison/bleed arrows/bolts voor het ranged werk
Ik gebruik de pullybow (?) doet aardig wat dmg en is licht maar ja het is echt nodig om een bow bij de hand te hebben. Ik gebruikte eerst aldoor heavy armor maar dan kan je bijna niks dragen meer dus moet je aldoor switchen. Veel lichter armor doet nauwelijks onder aan heavy merk ik. Dus draag nu die lappen vel armor van die boss in de caelid toren.
  Eindredactie Games vrijdag 8 april 2022 @ 14:02:57 #69
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204371946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gebruik de pullybow (?) doet aardig wat dmg en is licht maar ja het is echt nodig om een bow bij de hand te hebben. Ik gebruikte eerst aldoor heavy armor maar dan kan je bijna niks dragen meer dus moet je aldoor switchen. Veel lichter armor doet nauwelijks onder aan heavy merk ik. Dus draag nu die lappen vel armor van die boss in de caelid toren.
Klopt vooral bij heel veel bosses is het verschil qua damage negation vaak best wel verwaarloosbaar, maar veel poise is wel echt fijn aan zware armor. Veteran set is het beste imo, dikke defense, beste poise in de game op misschien 1 of 2 sets na en ziet er bad-ass uit. Daarom ook over-used in PvP :+

quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:38 schreef FlippingCoin het volgende:

Heerlijk is dat. Of dat je nog allerlei shit in Liurnia/Limgrave hebt gemist en met level 100+ terugkomt :+
Dat gevoel van overpowered zijn is alleen vaak wel van korte duur :+
  vrijdag 8 april 2022 @ 14:36:47 #70
459912 FlippingCoin
pi_204372199
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 13:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Lake of rot ben ik ook. Wat een kutgebied is dat :D
Altus plateau was ik al eerder door, die is over het algemeen makkelijker vond ik ook, ja. Behalve als je richting Leyndell gaat.
[..]
Ja echt vreselijk, en moeilijk. :+
  vrijdag 8 april 2022 @ 14:45:28 #71
459912 FlippingCoin
pi_204372283
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 2dope het volgende:

[..]
Klopt vooral bij heel veel bosses is het verschil qua damage negation vaak best wel verwaarloosbaar, maar veel poise is wel echt fijn aan zware armor. Veteran set is het beste imo, dikke defense, beste poise in de game op misschien 1 of 2 sets na en ziet er bad-ass uit. Daarom ook over-used in PvP :+

[ afbeelding ]
[..]
Heerlijk is dat. Of dat je nog allerlei shit in Liurnia/Limgrave hebt gemist en met level 100+ terugkomt :+
Haha ja ik was een boss vergeten in limgrave en die had ik in 2 hits dood, die voor die rattenjongen quest. :+
  vrijdag 8 april 2022 @ 14:47:02 #72
459912 FlippingCoin
pi_204372295
Ik draag trouwens radhan armour met die geitenman zijn broek en een wolvenmasker, beste qua looks en defense wat ik tot dusver kan dragen qua gewicht.

Moet zeggen dat ik wel wat meer tanky lijk nu, wel lekker als je mensen de schedel moet inrammen.
  vrijdag 8 april 2022 @ 15:28:39 #73
64831 2NutZ
pi_204372679
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik draag trouwens radhan armour met die geitenman zijn broek en een wolvenmasker, beste qua looks en defense wat ik tot dusver kan dragen qua gewicht.

Moet zeggen dat ik wel wat meer tanky lijk nu, wel lekker als je mensen de schedel moet inrammen.
Gebruikte ook heel lang radhan armor met banished knight helm.
Nu de God apostle skin

quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 14:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]
Mooie inderdaad en klinkt goed. Heb deze nog niet.
pi_204374874
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:40 schreef 2dope het volgende:

[..]
Naisuu, wat voor build/gear rock je?
Ik heb strenght/endurance/vitality nu allemaal rond de 40. Endurance nog iets hoger dan dat voor de carry weight. Daarnaast gebruik ik (nu nog) Grafted blade Greatsword +6 en die 2h ik. Spells/incantations etc doe ik allemaal niet aan. Voor de rest zo zwaar mogelijke armor als de carry limit toelaat, wat neerkomt op een mix van Radahns en Lionel's armor. Die laatste is echter wel vrij lelijk met zo'n dikke buik ;(

Ik maak natuurlijk nog steeds veel fouten voor mijn eerste echte soulsgame maar met deze build kan ik dat in ieder geval wel tanken. En als ik enemies met jump of heavy attack raak dan voelen ze het ook wel :+

[ Bericht 0% gewijzigd door ems. op 08-04-2022 19:19:25 ]
Conscience do cost.
pi_204376573
Heb mijn astrologer even vaarwel gezegd, en een warrior begonnen (ook gespeeld in WoW, wel tank altijd, ICC in die prime days.)

Heb die draak gemold met die soort exploit en dat klauw item en de Morning Star en ben nu instant level 35.

Kijken of dit beter bevalt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2022 21:20:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')