Als je er eentje goed kan, kan je ze allemaal. Eigenlijk is de moveset amper veranderd sinds DS1, lijkt het voor mij. Met uitzondering van darkeater Midir die ik tot het einde der tijden zal hatenquote:Op woensdag 27 april 2022 11:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind die draken maar kut allemaal om te bevechten.![]()
Maar eens mee oefenen.
Best wel vlot nog, ik zit 50 levels lager ofzo, maar wel bijna hetzelfde aantal uren, maar misschien loop ik teveel te kutten dan, ik ben pas bij de capital.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eindbaas in ieder geval verslagen. 130 uur, lvl 167, 620/1000 gamer points.
Vind het mooi geweest. De overige endings ga ik op YouTube bekijken en ik ga nu lekker Life is Strange spelen.
Het was een geweldige ervaring maar ik zal niet snel nog een dergelijke game spelen. Frustratie en zelfs boosheid trek ik niet zo goed, daarvoor game ik niet. Gelukkig was er genoeg cheese in de game te vinden. En spirit ashes. Lange leve mijn wolven en mimic tear.
Andere build wel, meer magic gericht. Maar daar kon ik niet mee omgaan. NG+ is dezelfde nachtmerrie nogmaals? Haha nopequote:Op woensdag 27 april 2022 13:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Best wel vlot nog, ik zit 50 levels lager ofzo, maar wel bijna hetzelfde aantal uren, maar misschien loop ik teveel te kutten dan, ik ben pas bij de capital.
Heb je NG+ of een andere build wel overwogen?
Ik heb een quest met hem lopen waar ik geen kloot van begrijp, ik krijg audiëntie met hem ofzo, maar waarom, Joost mag het weten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Mohg was een letdown, denk dat ik die eerder had moeten doen of zo?
ja 420k zonder golden scarab en golden fowl, dus je kan die nog gebruiken voor nog meer zelfsquote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb een quest met hem lopen waar ik geen kloot van begrijp, ik krijg audiëntie met hem ofzo, maar waarom, Joost mag het weten.
Je krijgt wel ziek veel souls van hem, toch?
Haha wow, je doet zoveel damage dat hij z'n tweede fase niet kan starten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Mohg was een letdown, denk dat ik die eerder had moeten doen of zo? Was level 129.
Oh wtf.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha wow, je doet zoveel damage dat hij z'n tweede fase niet kan starten.
quote:
Ja wel redelijk matching allemaal qua outfit wapens en stats en zo, strength blood/frost build.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]![]()
Artorias heb ik in DS1 twee keer verslagen voordat ik besefte dat hij een tweede fase had. Dan ben je wel een beetje overpowered denk ik, ja. Kan je filmpje niet kijken maar jij hebt toch nu een best wel uitgedachte bleed build?
Joh. Amazing discovery Mike.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik heb een plekje gevonden waar je binnen 10 seconde 10k runes kan krijgen
Als je bij Palace Approach Ledge-Road (Dat is het begin van Mohgwyn area) spawnt dan kan je in het noorden een vogel zien rondlopen. Als je die vogel met een arrow raakt dan rent dat beest een ravijn in en sterft. Je kan binnen 10-15 seconde dit herhalen
Ez 10k
Ja die heb ik ook misbruikt om die 4 curved swords naar 24/25 te krijgen en de commanders standard naar +9, ging aardig wat runes kosten.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als je bij Palace Approach Ledge-Road (Dat is het begin van Mohgwyn area) spawnt dan kan je in het noorden een vogel zien rondlopen. Als je die vogel met een arrow raakt dan rent dat beest een ravijn in en sterft. Je kan binnen 10-15 seconde dit herhalen
Ez 10k
Ik heb gelijk al die equipment of champions gekocht, ben nu denk ik wel klaar voor NG+quote:Op woensdag 27 april 2022 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook misbruikt om die 4 curved swords naar 24/25 te krijgen en de commanders standard naar +9, ging aardig wat runes kosten.
Draag ook de golden scarab voor nog 20% meer.
Ik moet malenia nogquote:Op woensdag 27 april 2022 18:23 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik heb gelijk al die equipment of champions gekocht, ben nu denk ik wel klaar voor NG+
Heb gelijk ff een lijstje gemaakt met quests die ik had gemist, die kan ik nu dan doen
Eindelijk verslagen, moeilijkste boss tot nu toe.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik moet malenia nog![]()
![]()
![]()
![]()
kom nu aardig ver in de 2e phase maar no cigar
Die vogel kan je ook raken met rocksling. De monsters daar leveren ook nog eens 2400 runes per kill op.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ez 10k
Kut, zit al in NG+quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vogel kan je ook raken met rocksling. De monsters daar leveren ook nog eens 2400 runes per kill op.
Ik weet een nog betere op die plek... kijk naar de muur, waar die helemaal rood is.
Met paard jumpen, en dan onder die overhang door jumpen en dan naar de bovenkant. Zwaard actief.
Links van de hoger blok steen en dan een dubbel jump met paard de afgrond in en de hele weg naar beneden met je zwaard slaan.
120+k en de eerste keer krijg je ook nog een ash of war.
---
Video:
Lol wtf.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Die vogel kan je ook raken met rocksling. De monsters daar leveren ook nog eens 2400 runes per kill op.
Ik weet een nog betere op die plek... kijk naar de muur, waar die helemaal rood is.
Met paard jumpen, en dan onder die overhang door jumpen en dan naar de bovenkant. Zwaard actief.
Links van de hoger blok steen en dan een dubbel jump met paard de afgrond in en de hele weg naar beneden met je zwaard slaan.
120+k en de eerste keer krijg je ook nog een ash of war.
---
Video:
Easy peasy lemon squeezyquote:Op woensdag 27 april 2022 21:13 schreef wdn het volgende:
De ash die je krijgt heet ashes of war blood tax
Wat gebeurd is dat alle viijanden in de buurt despawnen en dat triggert dat je runes krijgt.
Lijkt erop dat op verschillende plekken je dat kunt doen daar (met wisselend aantal runes).
Hier nog een paar plekken:
Oh en dit tijdens "nacht" doen levert ook meer op
Doe eens een screen van je build trouwens. Ben wel benieuwd.quote:
Zal ik doen, maar in principe alles op 14 dex en een beetje mind na zit in strength endurance en vitality.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doe eens een screen van je build trouwens. Ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |