In de oude delen liep ik ook altijd rond in lichte robes enzo, voor misschien wat hogere magic/fire resistance, en verder is het vooral esthetisch ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:48 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In de souls games heb je geen bal aan zware armour of zware wapens voor de eindbosses, de tussen bosses wel, maar voor de grote bosses, heb je meer aan snelheid. En rollen en jumpen.
Het is verleidelijk om je runes te gebruiken om de zwaarste dingen te kunnen gebruiken, maar het effect gaat tegenvallen, zware armour draag je op je paard, meer niet.
De beste armour op de voet en tegen eindbazen, is een schild zo ver mogelijk upgraden.
Ik loop ook met schild en zwaard. Gewoon m'n Broad Sword, +24, 82 blood loss build up.quote:Op zaterdag 23 april 2022 08:58 schreef christmastsunami het volgende:
De meest ontspannenste manier om te vechten en ontspannen verder te komen, is voor mij toch een schild en een rapier. En die upgraden. Altijd schild omhoog en prikken met een rapier. Voor mij is dat de makkelijkste speelstijl.
Gewoon die van de tweede verkoper op het strand onder die rotsen zeker ??? Aan het begin van de game???quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik loop ook met schild en zwaard. Gewoon m'n Broad Sword, +24, 82 blood loss build up.
Nee, mijn class begint met broad sword zelfs haha.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:26 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Gewoon die van de tweede verkoper op het strand onder die rotsen zeker ??? Aan het begin van de game???
Ik had al een vermoeden dat dat een soort tip was die vrij snel te kunnen kopen.
Terwijl wapens en armour kopen meestal niet echt voordeel geeft.
bizar dat dit zo viable is lolquote:
noicequote:
Die heb ik ook net gehaald. Met mimic en Bernhall npc summon.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
noice
ik moest de godskin duo, derde poging met sleep gedaan en goed voorbereid, gaat die dood na alleen die dunne te killen
In een keer?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik ook net gehaald. Met mimic en Bernhall npc summon.
Twee. De eerste keer had ik flesjes gebruikt door al die knights op de weg er naartoe. De tweede keer ging ik stealth erlangs en was het geen probleem.quote:
Noice.quote:Op zondag 24 april 2022 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Twee. De eerste keer had ik flesjes gebruikt door al die knights op de weg er naartoe. De tweede keer ging ik stealth erlangs en was het geen probleem.
Beide summons pakten een eigen godskin en ik hakte een beetje in op die bolle.
Jij was toch aan het kloten met dual-whip nu? Kan je wat meer vertellen over je build ter inspiratie? Nu ik die dude met de 2 whips verslagen heb was ik ook gemotiveerdquote:
Ik was al blij met 200k van een vrij makkelijke boss in de haligthree.quote:Op zondag 24 april 2022 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, ik kreeg gewoon een half miljoen (500.000) runes van Mohg
Haligtree ben ik gestopt. Teveel doolhof en ik wilde perse naar Mohgwynnquote:Op zondag 24 april 2022 21:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik was al blij met 200k van een vrij makkelijke boss in de haligthree.
Was wel sick eerst frost procced, toen snel bleed wapens gewisseld en kablaw helemaal doodgemaakt met snelle aanvallen.![]()
Zit mohgwynn niet in farum azula? Pffff of zit die in dat ultieme kutgebied met al dat bloed beneden caelid?quote:Op zondag 24 april 2022 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haligtree ben ik gestopt. Teveel doolhof en ik wilde perse naar MohgwynnMoet er wel nog terug heen vanwege demi God boss.
Qua story moet ik de final boss van Crumbling blabla doen. Maar die is weer eens zo snel dat ik dood ben voordat ik zie dat er iets gebeurt
Nee, is apart. Je kunt erheen door een sending gate in de sneeuw of door de quest line van Varre.quote:Op zondag 24 april 2022 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zit mohgwynn niet in farum azula? Pffff of zit die in dat ultieme kutgebied met al dat bloed beneden caelid?
Redelijk tempo welquote:Op maandag 25 april 2022 15:28 schreef koffiekoekjes het volgende:
100 uur
level 160
Heb zo'n beetje alles gedaan wat ik wil voor m'n eerste playthrough
Zie post #172quote:Op zondag 24 april 2022 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Jij was toch aan het kloten met dual-whip nu? Kan je wat meer vertellen over je build ter inspiratie? Nu ik die dude met de 2 whips verslagen heb was ik ook gemotiveerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |