Ja die is voor jou nog wel pittig, evenals de weg er naartoe. Ik zou gewoon ff een tweede character aanmaken, dan krijg je de melee build ook gewoon mee vanaf de baby steps.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een level 42 astrologer, maar ik denk dat ik meer een rammer wil met een huge zwaard.
Heb op YouTube gezien dat ik een Boss moet verslaan ok te kunnen respeccen, is deze moeilijk?
Heb geen zin om opnieuw te beginnen
Haha ik gebruik nog steeds het wapen waar ik mee begon. De uchigatana, heb hem +16 nu. Schild erbij en tot nu toe wil alles nog wel lukken dan.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:54 schreef 2dope het volgende: [..] De meeste Katana's scalen van zichzelf goed met DEX (Nagakiba, Serpentbone Blade, Dragonscale Blade en Hand of Malenia allemaal C scaling, de rest D). Welke heb jij? Want lijkt me wel handig om rekening mee te houden. Overigens kun je scaling ook aanpassen via Ash of War affinities hè. Als jij veel in INT of STR hebt kun je ervoor kiezen om (resp.) een magic of heavy katana te maken. Als je affinities nog niet helemaal doorhebt, check deze. Er zijn enkele uitzonderingen van unieke wapens waarbij je de AoW niet kunt veranderen en dus ook de affinity niet.
Damn.... Ik volg die YouTube walkthrough, heb al uren en uren gespeeld. Maar welke class raad jij aan om dan opnieuw te beginnen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja die is voor jou nog wel pittig, evenals de weg er naartoe. Ik zou gewoon ff een tweede character aanmaken, dan krijg je de melee build ook gewoon mee vanaf de baby steps.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha ik gebruik nog steeds het wapen waar ik mee begon. De uchigatana, heb hem +16 nu. Schild erbij en tot nu toe wil alles nog wel lukken dan.
Zat laatst pas voor het eerst naar die ashes of war te kijken en heb er nu chilling mist op ofzo.
Met dat soort dingen ben ik echt nog wel een noob hoor, zoek ook niets op en kloot maar wat aan.
Mij huidige build is dit;
Vigor 28
Mind 19
Endurance 26
Strength 33
Dexterity 15
Intelligence 11
Faith 17
Arcane 9
Ben nu net in volcano mannor aangekomen.
Als je graag met lompe zwaarden wil zwaaien en dikke pantsers wil dragen: Hero of Vagabond. Vagabond heeft (imo) betere starting gear (schild met 100% physical defense en Longsword/Halberd). Hero heeft mindere armor en een bijl, maar begint met de meeste STR (16, waar Vagabond begint met 14 STR).quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Damn.... Ik volg die YouTube walkthrough, heb al uren en uren gespeeld. Maar welke class raad jij aan om dan opnieuw te beginnen?
quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:48 schreef 2dope het volgende:
[..]Lekker bezig. Niks mis met de Uchigatana alleen je stat points zijn wat ongelukkig gekozen denk ik. 33 punten in STR heeft niet zoveel effect op jouw huidige build/damage omdat Uchigatana 'slechts' D scaling heeft op STR. Als jij in je inventory kijkt en bij je Uchigatana staat er vermoedelijk inmiddels een C bij DEX scaling.
Zodra je een Ash of War op een wapen "plaatst" bij een blacksmith, krijg je de keuze (mits je over de juiste whetstones beschikt) of je een "Quality Uchigatana" wil, een "Heavy Uchigatana" een "Fire Uchigatana" etc. etc.
Het interessantst voor jou zou zijn een Heavy Uchigatana (want B/A scaling op STR) of een Quality Uchigatana (want C/B scaling op zowel STR als DEX). Dan ga je er behoorlijk significant op vooruit qua damage.
Ghehe ja 33 strength is al behoorlijk wat. Extra knap dus dat je al zo (relatief) ver bentquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:59 schreef Sjemmert het volgende:
[..]![]()
Aha oke, ik moet er eens beter naar gaan kijken inderdaad. Klopt wel wat je zegt denk want telkens als ik STR lvl ga ik er inderdaad niet veel op vooruit kwa damage, de echte damage boosts kwamen steeds van de wapen upgrades.
SPOILER: Early-game locatie/boss met goed STR zwaard als beloningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe ja 33 strength is al behoorlijk wat. Extra knap dus dat je al zo (relatief) ver bent![]()
Geen nood aan de man want zoals gezegd kun je dus ook affinity omgooien waardoor je scaling omdraait. Je zou natuurlijk ook eens rond kunnen kijken naar goeie STR wapens, aangezien je al in Volcano Manor bent heb je vast al wel wat puike STR wapens vergaard. Een leuke greatsword met goeie STR scaling om uit te proberen vind je in het zuiden in een zeer early-game/easy locatie:Heb er nu even een heavy van gemaakt. Krijgt ie idd B scaling op STR. Zal zo eens kijken voor een knap STR wapen. Thanks voor de tipsSPOILER: Early-game locatie/boss met goed STR zwaard als beloningOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is wel handig ja die boss checklist.quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:58 schreef wdn het volgende:
Voor in de OP: mapgenie https://mapgenie.io/elden-ring
Ik zou denk ik toch opnieuw beginnen. Niks zo vervelend als een game spelen met een char dat je niet ligt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een level 42 astrologer, maar ik denk dat ik meer een rammer wil met een huge zwaard.
Heb op YouTube gezien dat ik een Boss moet verslaan ok te kunnen respeccen, is deze moeilijk?
Heb geen zin om opnieuw te beginnen
Ik vond dat stuk wel te doen eigenlijk. Was echt superblij met die mimic. Gebruik hem nu constant. Inmiddels naar +7 geupgrade.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb vandaag de mimic summon gehaald. Wat een kutstuk, paar keer doodgegaan terwijl de enemies wel meevielen eigenlijk.
Volcano Manor boss.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk wel te doen eigenlijk. Was echt superblij met die mimic. Gebruik hem nu constant. Inmiddels naar +7 geupgrade.
Ik heb die mimic vijand verslagen door mijn wapen weg te doen en hem toen aan te laten vallen... hij zonder wapen dus kon hem zo dood hakken
Kwam gisteren zelf aan bij een teleporter in volcanomanor. Er stond een message dat die naar de boss ging dus ben eerst weer terug gelopendenk dat ik daar nog niet klaar voor ben.
Heb wel de starbeast in Mt.Gilmir eindelijk verslagen.
Voor een missie moest ik gisteren 3x iemand invaden maar dat is echt niks voor mij. Die lui allemaal nauwelijks te raken of geen dmg terwijl ze mij zelf zo dood hadden en ik ben lvl 93ben wel een noob nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
wat de helquote:Op woensdag 6 april 2022 10:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat gezegd hebbende.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volcano Manor boss.Oke thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 6 april 2022 10:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volcano Manor boss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:20 schreef ender_xenocide het volgende:
Heerlijke game,compleet beginner, heel lang in Limegrave aangeklooid met mijn Astrologer . Tot level 30 ongeveer.
![]()
Ik kon het richten maar niet goed voor mekaar krijgen en ging dus vaak dood bij veel en snel bewegende tegenstanders.Maar omdat ik overal hoorde dat Dark Souls games extreem moeilijk zouden zijn zocht ik er niets achter…
Tot ik dit weekend ontdekte dat je kunt “locken” op tegenstanders
![]()
Wat een verademing tov de vele eerste uren om tot 30 te komen
En dan de naam van die dingenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben de Manor via de achterkant binnengekomen door ontvoerd te worden door zo'n rondrijdende vrouw met een kooi als buik en draaiende zeisen als armen (wat) en dan moet je er als bossfight twee van bevechten om toegang te krijgen tot de Mansion zelf en dat is echt terror
Haha ja dat is erg pittig ripquote:Op woensdag 6 april 2022 11:35 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben de Manor via de achterkant binnengekomen door ontvoerd te worden door zo'n rondrijdende vrouw met een kooi als buik en draaiende zeisen als armen (wat) en dan moet je er als bossfight twee van bevechten om toegang te krijgen tot de Mansion zelf en dat is echt terror
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2022 11:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan de naam van die dingenAbductor Virgins
ok Miyazaki
Ik sprong er al twee keer naast dat stuk, toen by enemies verderop rolde ik in gevecht van een dak af en daarna door een grote bal vermoord.quote:Op woensdag 6 april 2022 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vond dat stuk wel te doen eigenlijk. Was echt superblij met die mimic. Gebruik hem nu constant. Inmiddels naar +7 geupgrade.
Ik heb die mimic vijand verslagen door mijn wapen weg te doen en hem toen aan te laten vallen... hij zonder wapen dus kon hem zo dood hakken
Kwam gisteren zelf aan bij een teleporter in volcanomanor. Er stond een message dat die naar de boss ging dus ben eerst weer terug gelopendenk dat ik daar nog niet klaar voor ben.
Heb wel de starbeast in Mt.Gilmir eindelijk verslagen.
Voor een missie moest ik gisteren 3x iemand invaden maar dat is echt niks voor mij. Die lui allemaal nauwelijks te raken of geen dmg terwijl ze mij zelf zo dood hadden en ik ben lvl 93ben wel een noob nog steeds.
Ja wat is dat ja, het is alsof Miyazaki 's nachts Japanse tor-netwerken surft en overdag een ideeënbox volbraaktquote:Op woensdag 6 april 2022 11:50 schreef 2dope het volgende:
[..]
En dan de naam van die dingenAbductor Virgins
ok Miyazaki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |