SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
ja leuk was datquote:Op maandag 4 april 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
Pp2g, wauw
Soort jeugdsentiment in het rijtje van myspace/hyves/cu2
Zekerquote:
hmm weet niet of ik dat nog kenquote:Op maandag 4 april 2022 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker
En Livejournal, die mag ik niet vergeten
Blogsite, veel gedichten op neergepleurd vroegahquote:
http://www.reflexfm.nl/web/show/nieuws/14485/pp2g_(party_peeps_2000.com)_stopt_ermee_vanaf_30_januari.htmlquote:
Niks aan gemist dusquote:Op maandag 4 april 2022 23:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
http://www.reflexfm.nl/web/show/nieuws/14485/pp2g_(party_peeps_2000.com)_stopt_ermee_vanaf_30_januari.html
Please vertel ons meer over je emotionele tienerstruggles.quote:Op maandag 4 april 2022 23:11 schreef Dqod het volgende:
LJ bestaat nog gewoon. Vind m'n pagina gewoon terug
Zo bar veel is er niet veranderd t.o.v nu, op een tikkeltje meer wijsheid naquote:Op maandag 4 april 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Please vertel ons meer over je emotionele tienerstruggles.
Heb 'm nog niet gezien, maar wat is er anders in de film dan? Ben wel benieuwdquote:Op maandag 4 april 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boh Rhap blijft een mooie film, hoewel er best wel wat dingen niet kloppen met de werkelijkheid...
Ja hier heb ik niks aanquote:Op maandag 4 april 2022 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo bar veel is er niet veranderd t.o.v nu, op een tikkeltje meer wijsheid na
You're better off not knowingquote:
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2022 23:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gezien, maar wat is er anders in de film dan? Ben wel benieuwd
Denk persoonlijk dat de precieze feiten geven op een gegeven moment ook wel wat lastiger wordt, tenzij hier alsnog genoeg over te vinden is natuurlijk, dan vind ik het wel een kwestie van steken laten vallen.quote:Op maandag 4 april 2022 23:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
• Freddie heeft zijn latere partner (Jim Hutton) niet ontmoet bij een feestje bij Freddie thuis.
• De film doet voorkomen dat ze voor hun optreden op Live-Aid jaren niet hadden opgetreden, wat niet zo is, want ze hadden in 1984 (LIve Aid was in 85) nog een wereldtoernee.
• In hun eerste tour door Amerika hoor je Fat Bottomed Girls als tune, die tour vond plaats in 1974. Ruim 5 jaar voor dat Brian May dat nummer schreef
En nog wel meer puntjes...
Maar voor de rest is het gewoon een leuke film, zeker als je de muziek van Queen waardeert..
Ja, als het goed is staat ie op Netflix. Vorige week iig nog wel...quote:Op maandag 4 april 2022 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat de precieze feiten geven op een gegeven moment ook wel wat lastiger wordt, tenzij hier alsnog genoeg over te vinden is natuurlijk, dan vind ik het wel een kwestie van steken laten vallen.
Staat ie op Netflix, by any chance? Dan zet ik 'm eens in m'n towatchlist
Yess, staat erop. Erin gezetquote:Op maandag 4 april 2022 23:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, als het goed is staat ie op Netflix. Vorige week iig nog wel...
Ook nog eens een keer kijken, 3 jaar terug met een jetlag hoofd in het vliegtuig gezienquote:Op maandag 4 april 2022 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boh Rhap blijft een mooie film, hoewel er best wel wat dingen niet kloppen met de werkelijkheid...
Die heb ik laatst inderdaad wel gezien. I was impressedquote:Op maandag 4 april 2022 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
The Rocket Man over Elton John is ook wel vermakelijk. Wel meer in de stijl van een musical gezet, maar die vond ik ook erg prima...
Hij was dus net op NET5 en dus ook op Netflix te zien..quote:Op maandag 4 april 2022 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook nog eens een keer kijken, 3 jaar terug met een jetlag hoofd in het vliegtuig gezien
Kwam er later achter dat de persoon die Elton speelt al een keer in een film had gespeeld waar de echte Elton in een Cameo zich zelf speelde (Kings Man 2 )quote:Op maandag 4 april 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die heb ik laatst inderdaad wel gezien. I was impressed
Potverdomme, jaquote:Op maandag 4 april 2022 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kwam er later achter dat de persoon die Elton speelt al een keer in een film had gespeeld waar Elton in een Cameo zich zelf speelde (Kings Man 2 )![]()
Vanmiddag kreeg ze het nog kouder dan ze het altijd al heeft en begon ze te hoesten. Dus hopelijk blijft het daarbij.quote:
Ze is 69 maar heeft drie weken geleden de vierde prik gehad. Vraag me af van wie ze het heeft.quote:Op maandag 4 april 2022 23:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Was ze al voor de vierde keer geprikt? Of is ze nog geen 70+?
Oh, dan is ze wel goed beschermd tegen echt ziek worden.quote:Op maandag 4 april 2022 23:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is 69 maar heeft drie weken geleden de vierde prik gehad. Vraag me af van wie ze het heeft.
Je bent wel in vorm inderdaad! In Oldenzaal is vandaag een huis ingestort. Zou je daar ook naartoe zijn gegaan?quote:Op maandag 4 april 2022 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou vanmorgen langsgaan maar had zo slecht geslapen dat ik had afgezegd. Dodged another bullet.
quote:Op maandag 4 april 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent wel in vorm inderdaad! In Oldenzaal is vandaag een huis ingestort. Zou je daar ook naartoe zijn gegaan?
Naar de film met m'n vader maar ik sla even over.quote:Op maandag 4 april 2022 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Waar ben je van plan morgen naartoe te gaan?
Moet je die bioscoop niet waarschuwen?quote:Op maandag 4 april 2022 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar de film met m'n vader maar ik sla even over.
gezeik met handbagage die toch het ruim in moest op de heenweg ook al. maar 5 minuutjes vertragingquote:Op maandag 4 april 2022 23:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je een goede vlucht? Geen vertraging?
Ah, dat valt mee. Was de atmosfeer onrustig tijdens de landing?quote:Op maandag 4 april 2022 23:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
gezeik met handbagage die toch het ruim in moest op de heenweg ook al. maar 5 minuutjes vertraging
ja hoor rustige landingquote:Op maandag 4 april 2022 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee. Was de atmosfeer onrustig tijdens de landing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |