TV / Een Huis Vol #32 huis vol chaosquote:Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb de OP eens gelezen. De accounts die ik volg: Hip&Hot, LevenvanLinda en Pris. Verder veel EHV-gezinnen, maar daar is dus een topic van. Kan iemand de link nog even plaatsen? Ik kan hier niks vinden, ahaha.
quote:Op maandag 4 april 2022 21:09 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben trouwens zusjesdebruin gaan volgen door Debbie. Zij hadden een keer een live samen. Dus Debbie kan wel gaan zitten vingerwijzen naar het Vivaforum, maar door haar is zij van zusjesdebruin op het Vivaforum terechtgekomen.
Die naam alleen alquote:Op maandag 4 april 2022 21:39 schreef Nexpreszo het volgende:
Ugh, miniliefde. Dat vond ik echt een wereldvreemde.
Gezellig.quote:Op maandag 4 april 2022 21:46 schreef Earring het volgende:
Hehe na vele ongeldige gebruikersnamen ben ik er eindelijk. Dico op Viva
Maar ik snap er nog weinig van dus ik probeer wat
Welkom bij de clubquote:Op maandag 4 april 2022 21:46 schreef Earring het volgende:
Hehe na vele ongeldige gebruikersnamen ben ik er eindelijk. Dico op Viva
Maar ik snap er nog weinig van dus ik probeer wat
quote:Op maandag 4 april 2022 22:01 schreef Brokkel het volgende:
Oh en hier zitten de ergsten, dus ook daarvoor: welkom bij de club van ergste viva-forummers. Geen idee of het een geuzennaam of ere-titel is. Dat mag je zelf kiezen.
Nee, als het goed is niet!quote:Op maandag 4 april 2022 22:13 schreef Earring het volgende:
Ik snap hier ook nog weinig van
Moet je steeds verversen om nieuwe reacties te zien bijvoorbeeld?
Maar de reactie van AM bleef uit, terwijl ze er normaal bovenop was gedoken. Opvallend toch.quote:Op maandag 4 april 2022 22:04 schreef Earring het volgende:
Ik las het ja
Was wel bewijs dat de instavriendinnen contact met Viva hebben gehad. Alleen al de opmerking van Debbie aan AM: er is weer wat nieuws, zei mij genoeg
Nouja, niet heel veel samenwerkingen (zoals bij AM bijvoorbeeld) vind ik. Idd wel regelmatig reclame hoor, dat klik ik altijd een beetje door.. Ze meldt wel netjes dat ze van H&M affiliate links plaatst. Daar zouden sommigen wat van kunnen lerenquote:Op maandag 4 april 2022 21:47 schreef Earring het volgende:
Ohh gelukt zie ik
Maar ik las dat Miniliefde weinig reclame maakt
Nou bijna iedere storie van haar is reclame. Kleertjes, speelgoed
Vond ik ookquote:Op maandag 4 april 2022 22:23 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Maar de reactie van AM bleef uit, terwijl ze er normaal bovenop was gedoken. Opvallend toch.
Ze was druk met brood bakken en verjaardagen, ze had even geen ruimte meer voor een stempeltje ‘forum en insta checken’ denk ikquote:Op maandag 4 april 2022 22:23 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Maar de reactie van AM bleef uit, terwijl ze er normaal bovenop was gedoken. Opvallend toch.
En pris gaat gewoon lekker mee met een schoolactiviteit vandaag. Koffie mee en gaan!quote:Op maandag 4 april 2022 23:34 schreef Earring het volgende:
Pris is zo leuk
Met haar salade foto en dan zeggen, nee dit is niet de zoveelste Hello Fresh maaltijd….
Echt humor die vrouw en geweldig leuk met haar kinderen.
En Nexpreszo, heb je de uitleg over haar banken gezien?
Zou dat zo gegaan zijn? Waarom zouden de mods het vervelend vinden als zij het over het Viva forum heeft? Omdat het hun elke keer gedoe oplevert?quote:Op maandag 4 april 2022 23:18 schreef Roselyn het volgende:
![]()
Ik volg Hipenhot, Pris en LevenvanLinda.
En de EHV gezinnen.
Bij al de mommyvloggers keek ik wel eens maar dat geneuzel over baby´s en zwangerschap ben ik ontgroeid dus dat is zelfs niet eens leuk voor irritainment.
En AM heeft gewoon een akkoordje gesloten met de mods: zij houden de boel in de gaten, AM heeft het niet meer over het topic op haar Insta.
Ja het is gewoon provoceren/opruiing.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:46 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zou dat zo gegaan zijn? Waarom zouden de mods het vervelend vinden als zij het over het Viva forum heeft? Omdat het hun elke keer gedoe oplevert?
Ja teveel gedoe. En geen goede reclame voor het forum.quote:Op dinsdag 5 april 2022 08:46 schreef Snaky het volgende:
[..]
Zou dat zo gegaan zijn? Waarom zouden de mods het vervelend vinden als zij het over het Viva forum heeft? Omdat het hun elke keer gedoe oplevert?
Ja. Maar blijf het een vreemde inrichting vinden. Maar neem aan dat er nog meer meubels gaan komen.quote:Op maandag 4 april 2022 23:34 schreef Earring het volgende:
Pris is zo leuk
Met haar salade foto en dan zeggen, nee dit is niet de zoveelste Hello Fresh maaltijd….
Echt humor die vrouw en geweldig leuk met haar kinderen.
En Nexpreszo, heb je de uitleg over haar banken gezien?
Het is allemaal zo spontaan...quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:51 schreef Earring het volgende:
He? De broodbakmachine was toch een kado van de kinderen? Oh ja tuurlijk, #kinderen
Ze schrijft ook nog gekocht.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:29 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Het is allemaal zo spontaan...
Ik zoek ook nog een samenwerking, ben bijna jarig.
Dat is duidelijk een teken dat het qua uitgave van de boodschappen geen reet uitmaakt wat het budget is als je de recepten niet even snel checkt wat erin moet en of je dat bijv al in huis hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:20 schreef Roselyn het volgende:
Die potjes mais!![]()
Controleert ze dan helemaal niet wat er op haar lijst gaat?
Ik snap het ook niet zo. Een aparte hoek met tv is handig, maar dan wel apart van de rest van de woonkamer is. Anders hoor je de tv alsnog. Behalve in de keuken, zoals ze zelf zegt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:28 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ja. Maar blijf het een vreemde inrichting vinden. Maar neem aan dat er nog meer meubels gaan komen.
Zegt me niks. Ik zie dat ze van het programma Het Spaanse Dorp Polopos zijn? Ik ga eens kijken.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef goudsbloem het volgende:
Niemand die de Familie Rutten volgt? Waar je alleen maar positief mag reageren...anders wordt je geblokt en krijg je ervan langs door de andere volgers...wel mag je allerlei spullen bij hun webshop kopen..dat dan weer wel
Och nee, vreselijke familie. Vond ik al toen ze aan dat programma meededen.quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef goudsbloem het volgende:
Niemand die de Familie Rutten volgt? Waar je alleen maar positief mag reageren...anders wordt je geblokt en krijg je ervan langs door de andere volgers...wel mag je allerlei spullen bij hun webshop kopen..dat dan weer wel
Soort AM dus, hoewel die nog net geen webshop heeftquote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef goudsbloem het volgende:
De Bolderkar gaat mee naar Frankrijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 19:08 schreef Marianka het volgende:
Idd heel weinig groente en fruit.
De bolderkar zie ik ook niet meer...
Zie hier nu telkens een bannering advertentie van dat kookpunt. Zo hoor je er nooit wat over en zo bij AM en hier.
Mja, bedoel meer de trucjes die ze uithaalt. Met haar #gekregen bij die kleding enzo. Ergerlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:41 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik mag er wel graag naar kijken eigenlijk
Dat was ze altijd al. Staat bij mij al heel lang onder de negeer. Volgens mij ook actief op Via, onder andere naam.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:25 schreef Earring het volgende:
Die Parella is wel van een relletje vlgs mij
Ja dat heb ik ook. Een kijkje in een leuk gezin met de nodige irritainment. Nu vooral veel ergernis.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Mja, bedoel meer de trucjes die ze uithaalt. Met haar #gekregen bij die kleding enzo. Ergerlijk.
Ze weet het vooral allemaal beter.quote:Op dinsdag 5 april 2022 20:25 schreef Earring het volgende:
Die Parella is wel van een relletje vlgs mij
Eens. Terwijl demeiden vaak flink gevulde trommels hebben (nu toevallig niet).quote:Op dinsdag 5 april 2022 21:10 schreef Nexpreszo het volgende:
Als mijn kinderen een lange schooldag hebben, en ik zou ze meegeven wat Guus meeneemt, dan denk ik dat ze een snackbar opzoeken. Is toch veel te weinig, voor een kind in de groei? Ze hoeven van mij echt niet alleen maar brood mee, maar doe dan een goedgevulde salade of wrap ofzo?
aaaaaaandachttttttquote:Op dinsdag 5 april 2022 21:20 schreef Roselyn het volgende:
Jemig man. Nou deelt die Schelvis weer verschillende foto´s van de uitvaart van pas geleden. Met wat foto´s van zieke kinderen.
Ik snap dat dit je bezig houdt maar waarom wil je dit met onbekenden delen?
Vroeg ik me ook af. Maar ik weet eigenlijk ook niet waar hij eerst woonde.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:08 schreef Nexpreszo het volgende:
Waarom is Anfernee eigenlijk weer thuis komen wonen?
En naar een Opstappen park op vakantiequote:Op dinsdag 5 april 2022 22:17 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind de schelvis familie een beetje “armoedig” overkomen door de kapsel van de jongens en de aankleding/inrichting van het huis. Ik las hier een tijdje terug dat ze een goed maandinkomen zouden hebben, dat zie je er totaal niet vanaf vind ik.
Van zo’n vakantie zou ik foxwild worden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 22:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
En naar een Opstappen park op vakantie
Ja die snap ik ook niet. Ik denk dat ze zwaar teleurgesteld zou zijn als hij niet van brommers en motoren zou houden.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Roselyn het volgende:
Wat miept AM toch over dat motorrijbewijs van Jim? Had ze werkelijk anders verwacht? Ze krijgen het met de paplepel ingegoten en nu zou je willen dat hij het bij de auto ipv een motor hield?
Ja dat vind ik ook. Maar ze pakt wel aan en zeurt niet veel over al die doorwaakte nachten. Kinderen worden wel goed verzorgd ook qua wassen heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 5 april 2022 23:17 schreef Nexpreszo het volgende:
Het oogt allemaal heel armoedig. Het eten, de kapsels, inrichting vh huis...
Mwah, op zich vind ik het elke dag melden hoe je nacht was overbodige informatie. Maar ben daar al een hele tijd uit.quote:Op woensdag 6 april 2022 08:40 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Maar ze pakt wel aan en zeurt niet veel over al die doorwaakte nachten. Kinderen worden wel goed verzorgd ook qua wassen heb ik de indruk.
Alleen laatst weer melden dat er een in bed had geplast. Waarom doe je dat toch.
En ook die filmpjes van haarzelf plaatsen. Leuk als hij geen last van zenuwen heeft maar andersquote:Op woensdag 6 april 2022 08:20 schreef Roselyn het volgende:
Wat miept AM toch over dat motorrijbewijs van Jim? Had ze werkelijk anders verwacht? Ze krijgen het met de paplepel ingegoten en nu zou je willen dat hij het bij de auto ipv een motor hield?
Er is 1 met een kuifje volgens mij, dat ziet er meteen al veel beter uit dan alles dezelfde lengte. Een beetje een kapsel erin scheren is echt zo lastig niet. Doe het om de week bij m'n vriend haha.quote:Op woensdag 6 april 2022 09:44 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Mwah, op zich vind ik het elke dag melden hoe je nacht was overbodige informatie. Maar ben daar al een hele tijd uit.
Er wordt vaak gedoucht en gewassen ja. En toch blijft het er smoezelig uitzien. Ik vermoed door wat de tondeuse er van maakt.
Ik vraag me dan vooral ook af waar de laarzen van de andere knd zijn gebleven. Dat bewaar je dan toch?quote:Op woensdag 6 april 2022 15:01 schreef June. het volgende:
Jeetje, zag ik het nu goed en zet AM de wasmachine apart aan voor 1 klein knuffeltje? Terwijl ze normaal gesproken 3 wassen per dag draait?
En ze gaat tweedehands paardenlaarzen uitzoeken voor demeiden maar die neemt ze niet mee? He?
Ja dat lijkt me ook. Want caps had ze nog wel.quote:Op woensdag 6 april 2022 15:17 schreef Nexpreszo het volgende:
[..]
Ik vraag me dan vooral ook af waar de laarzen van de andere knd zijn gebleven. Dat bewaar je dan toch?
Jaaaa echt dat zie ik zo vaak: optijd. Hoe moeilijk is het om te weten dat het twee woorden zijn.quote:Op woensdag 6 april 2022 14:40 schreef Nexpreszo het volgende:
En kan iemand aan de dames vloggers uitleggen dat 'optijd' geen woord is???
Net als 'uiteten'. Mijn autocorrect verandert het zelfs dus je moet nog moeite doen ook om het fout te doen..
Je moet relevant blijven in deze tijd.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:58 schreef Roselyn het volgende:
Oef, daar zou ik toch niet zo blij mee zijn. Eigenlijk is ze gewoon te klein om alleen beneden te blijven.
AM rijdt 2x een uur en een kwartier voor een kopje koffie met Linda. Dat is nogal een eind....
Investeren in nieuwe samenwerkingen en volgers.quote:Op donderdag 7 april 2022 09:58 schreef Roselyn het volgende:
Oef, daar zou ik toch niet zo blij mee zijn. Eigenlijk is ze gewoon te klein om alleen beneden te blijven.
AM rijdt 2x een uur en een kwartier voor een kopje koffie met Linda. Dat is nogal een eind....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |