Maar erkennen de yanks het ICC nou dan ook weer? Want hun Oranje held had zich teruggetrokkenquote:
Ik las het ook net en viel nog net niet van mijn blok.quote:Op maandag 4 april 2022 16:19 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-rusland-coordineren
Stef Blok gaat het allemaal in goede banen leiden.
De VS hebben het ICC nooit erkend toch?quote:Op maandag 4 april 2022 17:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Maar erkennen de yanks het ICC nou dan ook weer? Want hun Oranje held had zich teruggetrokken
Dat is een Rus, begrijp ik uit zijn verhaal?quote:Op maandag 4 april 2022 16:53 schreef capricia het volgende:
Mooie uitzending weer. Met Engelse ondertiteling.
Gaat ook over de dehumanisatie waar @:miss_sly het over had.
Daar zit uiteraard een heel PR team incluis tekstschrijvers achter, want de man heeft de wereld als zijn podium veroverd, en spreekt zelfs tijdens de Grammy Awards.quote:Op maandag 4 april 2022 16:37 schreef Perrin het volgende:
Niet specifiek dit ene plaatje, maar over de volle breedte. Alle speeches, statements, foto ops. Behoorlijk polished en consistent allemaal.
Wie wordt de volgende die de misdaden gaat ontkennen ?quote:usnews
(Reuters) -Lithuania is expelling the Russian ambassador to the Baltic country after Ukraine accused Russian forces of killing civilians in the town of Bucha, the Lithuanian foreign ministry said on Monday.
Ik vind de vergelijking wederom walgelijk. Triest ook.quote:Op maandag 4 april 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Daar zit uiteraard een heel PR team incluis tekstschrijvers achter, want de man heeft de wereld als zijn podium veroverd, en spreekt zelfs tijdens de Grammy Awards.
Dat lag voor Saddam Hussein en Muammar Khadaffy toch iets anders.
En die Zelensky liep gewoon over de filmsetquote:Lavrov: 'Beelden Boetsja in scne gezet door Oekrane'
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov noemt de Oekraense weergave van de gebeurtenissen in Boetsja een aanval met nepnieuws die erop gericht is Moskou te ondermijnen. De beelden van lichamen in de Oekraense stad zouden zijn gensceneerd.
Ik heb even gemist waar Zelensky een wrede dictator was.quote:Op maandag 4 april 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Daar zit uiteraard een heel PR team incluis tekstschrijvers achter, want de man heeft de wereld als zijn podium veroverd, en spreekt zelfs tijdens de Grammy Awards.
Welke vergelijking of link wel je hier (be)trekken, nog los van impliciete suggestie dat Zelensky de oorlog als zijn toneel gepland zou hebben ?quote:Op maandag 4 april 2022 17:30 schreef Za het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval niet meer terug naar Rusland.quote:
Zelensky heeft een enorm podium, vandaar dat het logisch is dat er een team achter zit dat hem helpt bij zijn speeches, dat was de vraag meen ik.quote:Op maandag 4 april 2022 17:32 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de vergelijking wederom walgelijk. Triest ook.
Je krijgt de vergelijking niet goedgepraat. Ik hoef dergelijke posts ook niet te lezen.quote:Op maandag 4 april 2022 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zelensky heeft een enorm podium, vandaar dat het logisch is dat er een team achter zit dat hem helpt bij zijn speeches, dat was de vraag meen ik.
Saddam Hussein was niet in het bezit van massavernietigingswapens, er zijn 600.000 onschuldige Irakezen vermoord, wellicht had hij daar ook wat over te zeggen.
De misdaden van dictator Hussein al vergeten? Ben je vlot mee.quote:Op maandag 4 april 2022 17:37 schreef Za het volgende:
[..]
Zelensky heeft een enorm podium, vandaar dat het logisch is dat er een team achter zit dat hem helpt bij zijn speeches, dat was de vraag meen ik.
Saddam Hussein was niet in het bezit van massavernietigingswapens, er zijn 600.000 onschuldige Irakezen vermoord, wellicht had hij daar ook wat over te zeggen.
Tuurlijk. Withdraw the withdrawal.quote:Op maandag 4 april 2022 17:21 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Maar erkennen de yanks het ICC nou dan ook weer? Want hun Oranje held had zich teruggetrokken
[ afbeelding ]
Maar hoe is het met de macbook?quote:
Hypocriet wel. Eerst met dank aan je mattie over de rug van de gewone Rus miljarden opstrijken om vervolgens weg te rennen met je miljarden als je vriendje compleet wacko los gaat. Ik mag lijen dat zijn miljarden in het Oekrane-recovery funs gestort worden ipv. Dat ie er lekker cocktails van gaat drinken aan de Isralische kust.quote:
Zelensky gaat dit never nooit winnen, noch gaat zijn regime aanblijven.quote:Op maandag 4 april 2022 17:33 schreef Vallon het volgende:
Welke vergelijking of link wel je hier (be)trekken, nog los van impliciete suggestie dat Zelensky de oorlog als zijn toneel gepland zou hebben ?
An apple a day keeps the doctor away - njet.quote:
Ik doe geen enkele poging iets goed te praten, dat zie je verkeerd.quote:Op maandag 4 april 2022 17:41 schreef miss_sly het volgende:
Je krijgt de vergelijking niet goedgepraat. Ik hoef dergelijke posts ook niet te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |