Dat karakter was in Undercover al zo ongeloofwaardig en over de top. Jammer.quote:Op maandag 6 november 2023 12:48 schreef linebear het volgende:
Heb het nieuwe seizoen na 5 minuten uitgezet. Die kickboxer die pillen kwam scoren bij Ferry, tenenkrommenend
Er komen nog wel 1 of 2 seizoenen.quote:Op maandag 6 november 2023 19:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik heb inderdaad ook het idee dat Frank nog niet klaar is om zijn personage los te laten.
Geen grote rollen, wel wat kleine scenes.quote:Op woensdag 8 november 2023 09:06 schreef Nielsch het volgende:
Komen er naast Ferry, Daan, John en die 2 vrienden van Lars (Dennis en ?) nog meer mensen uit Undercover voor in deze serie? Ik weet het niet meer heel goed.
Die vrienden van Lars zijn natuurlijk Richard Batsbak en Gerrie van Boven Schultenbrau jonguhquote:Op woensdag 8 november 2023 09:06 schreef Nielsch het volgende:
Komen er naast Ferry, Daan, John en die 2 vrienden van Lars (Dennis en ?) nog meer mensen uit Undercover voor in deze serie? Ik weet het niet meer heel goed.
Hoe dan ook mislukt want het slaat nergens op.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:02 schreef NoCigar het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het accent van Tycho bedoelt is
kreeg ie niet 1 miljoen? Alsnog veelquote:Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo krijgt Ferry 3 miljoen voor een miljoen pillen die dan vervolgens een straatwaarde hebben van 5 miljoen. Dan moeten er ook nog marges naar de motorclub en de straatdealers waar zij weer aan verkopen. Lijkt me wat onrealistisch, al zit ik uiteraard niet in die wereld.
quote:Op woensdag 8 november 2023 16:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kreeg ie niet 1 miljoen? Alsnog veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op woensdag 8 november 2023 16:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]Das wel apart dan zover ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google eens op prijzen van xtc in Australië, een 2015 survey leert je dan dat ze daar onderhand 20 euro betalen voor een pil. Nu moet deze serie zich in het verleden afspelen en daar zal nog iets af gaan qua inflatie maar dat zal geen 10 euro zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:17 schreef Nielsch het volgende:
Hoezo krijgt Ferry 3 miljoen voor een miljoen pillen die dan vervolgens een straatwaarde hebben van 5 miljoen. Dan moeten er ook nog marges naar de motorclub en de straatdealers waar zij weer aan verkopen. Lijkt me wat onrealistisch, al zit ik uiteraard niet in die wereld.
Nee, hij moet een Nederlander (Brabo) voorstellen maar het klinkt Limburgs. Zou bijna zeggen een slechte uitvoering van Brabants dialect met een Limburgs accentquote:Op woensdag 8 november 2023 14:02 schreef NoCigar het volgende:
Eerste aflevering gezien. Misschien omdat ik niks verwachtte en de tenenkrommende dingen al gelezen had, en ondanks de hoofdrol van De Klont, viel het me toch mee. Althans, ik kon het afkijken en wil wel verder kijken. Ik vraag me ook af hoe het accent van Tycho bedoelt is, ik denk misschien een accent uit Belgisch Limburg (?).
Das waar. Ik ging idd van de NL straatwaarde uit maar dat was onterecht.quote:Op woensdag 8 november 2023 16:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Google eens op prijzen van xtc in Australië, een 2015 survey leert je dan dat ze daar onderhand 20 euro betalen voor een pil. Nu moet deze serie zich in het verleden afspelen en daar zal nog iets af gaan qua inflatie maar dat zal geen 10 euro zijn.
Die had beter net als het broertje van Danielle gewoon geen accent kunnen aannemen.quote:Op woensdag 8 november 2023 14:06 schreef lily het volgende:
[..]
Hoe dan ook mislukt want het slaat nergens op.
Die kon er nog wel mee door vond ik. Althans, heb jaren in Brabant gewoond en klonk voor mij niet gek.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Die had beter net als het broertje van Danielle gewoon geen accent kunnen aannemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |