Wat wil je met Mercedes dominantie.quote:Op maandag 4 april 2022 13:51 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger keek ik inderdaad uit naar Melbourne, maar wat Tijn al aangaf: de laatste races op het circuit waren nou niet heel erg spannend. Hopelijk helpen de nieuwe reglementen en de aanpassingen aan de baan om het weer een leuke race te maken.
Dat was helemaal niks, nee. En ik was er nog wel speciaal vroeg voor opgestaan want dat doen eckte fans.quote:Op maandag 4 april 2022 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2020 en 2021 was er inderdaad niet veel aan.
quote:Op maandag 4 april 2022 14:23 schreef NicolasJoy het volgende:
Vind dit soort races eigenlijk veel ultiemer F1 kijken. 's ochtends vroeg of 's avonds laat er speciaal tijd voor maken en niet zo midden op de dag waardoor de rest van de dag eigenlijk nog meer beïnvloed is dan met zo'n tijd.
Dan had je donderdag al kunnen weten dat het niet doorging (2020).quote:Op maandag 4 april 2022 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was helemaal niks, nee. En ik was er nog wel speciaal vroeg voor opgestaan want dat doen eckte fans.
Wekker zetten, in bed kijken, en tijdens de opwarmronde weer in slaap vallen. Memories..quote:Op maandag 4 april 2022 14:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vroegah, was Melbourne om 5:00 in de ochtend. Koffie zetten en F1 kijken.
Jeetje, zeg, vloog die grap nu echt zo ver over je hoofd heen?quote:Op maandag 4 april 2022 14:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had je donderdag al kunnen weten dat het niet doorging (2020).
Nee hoor. Ik begreep hem welquote:Op maandag 4 april 2022 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jeetje, zeg, vloog die grap nu echt zo ver over je hoofd heen?
quote:Op maandag 4 april 2022 12:38 schreef Perox het volgende:
"Hoeveel ékte fan punten zijn er nou precies te verdienen dit weekend?" hoor ik u denken!
Hieronder het aantal Ekte Fan Punten (EFP) die per onderdeel worden verdiend indien live bekeken:
Eerste vrije training vrijdag 8 april 05:00 - 06:00 (10 EFP)
Tweede vrije training vrijdag 8 april 08:00 - 09:00 ( 5 EFP)
Derde vrije training zaterdag 9 april 05:00 - 06:00 (10 EFP)
Kwalificatie zaterdag 9 april 08:00 - 09:00 (5 EFP)
Race zondag 10 april 07:00 - 09:00 (5 EFP)
Totaal zijn er dit weekend 35 EFP te verdienen.50 punten in de pocketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Mijn eerste Melbourne race (ook op tv) was Brundle die in z'n gouden Jordan over de kop gingquote:Op maandag 4 april 2022 14:42 schreef 4-elements het volgende:
Het is gewoon alweer 26 jaar geleden dat ik de eerst race in Melbourne (op tv) zag. Man, man, man, klinkt als heel lang geleden inmiddels. Villeneuve die leek te winnen. Totdat er technische problemen de kop op staken.
Dat was dezelfde race, ook in 1996quote:Op maandag 4 april 2022 14:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Mijn eerste Melbourne race (ook op tv) was Brundle die in z'n gouden Jordan over de kop ging
Oja, dat klopt natuurlijk!quote:Op maandag 4 april 2022 14:55 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was dezelfde race, ook in 1996
Heb liever dat een Audi/Porsche/Andretti er gewoon bij komt ipv een team over koopt.quote:Op maandag 4 april 2022 14:31 schreef Dauthi het volgende:
F1maximaal gerucht over 650 miljoen euro op bod op Mclaren is weinig geloofwaardig wanneer Aramco's sponsorship alleen al 500 miljoen inhoudt.
Nóg grotere teringzooi tijdens Q3, ik zeg: NEEN.quote:Op maandag 4 april 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb liever dat een Audi/Porsche/Andretti er gewoon bij komt ipv een team over koopt.
1 a 2 teams er extra bij is naar mijn mening gewoon beter. 20 auto's is echt wel wat aan de krappe kant.
20 auto's is te krap voor de koningsklasse. Traditioneel zijn er ook veel meer plekken maar door de idiote engine specs van de afgelopen jaren is het te duur geworden en wil niemand meer instappen. Nu heb je ook nog maar 4 motorfabrikanten, met geluk. Nee, ik zie graag 1 a 2 teams er bij komen. Grotere hoeveelheid merken en privateers en daarbij wat meer plekken voor coureurs.quote:Op maandag 4 april 2022 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nóg grotere teringzooi tijdens Q3, ik zeg: NEEN.
Of ze moeten daar paal en perk aan gaan stellen, want ik vind dat echt verkloterij.
Het originele uitgangspunt was dan ook 13 teams voor 26 auto's op de baan.quote:Op maandag 4 april 2022 15:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heb liever dat een Audi/Porsche/Andretti er gewoon bij komt ipv een team over koopt.
1 a 2 teams er extra bij is naar mijn mening gewoon beter. 20 auto's is echt wel wat aan de krappe kant.
Ik zou die 3 alleen maar toejuichen.quote:Op maandag 4 april 2022 15:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het originele uitgangspunt was dan ook 13 teams voor 26 auto's op de baan.
Het is dan ook heel raar dat zou gauw als een Andretti kenbaar maakt dat ze naar de F1 zouden willen, dat ze meteen worden weghoond en uitgelachen.
En daarna begint Dominicale erover dat F1 een Amerikaans talent nodig heeft...
De pretenties en de daden om daar te komen staan lijnrecht tegenover elkaar.
Momenteel is het maximum dacht ik 24 per de overeenkomsten maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op maandag 4 april 2022 15:31 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het originele uitgangspunt was dan ook 13 teams voor 26 auto's op de baan.
Het is dan ook heel raar dat zou gauw als een Andretti kenbaar maakt dat ze naar de F1 zouden willen, dat ze meteen worden weghoond en uitgelachen.
En daarna begint Dominicale erover dat F1 een Amerikaans talent nodig heeft...
De pretenties en de daden om daar te komen staan lijnrecht tegenover elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |