Klinkt wel als mensen die volledig goed bij hun hoofd zijn.quote:Op maandag 4 april 2022 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar die zetten dan ook om drie uur 's nachts de frituur in de tuin aan en riepen dan wie er kroketten wilde.
Studenten he.quote:Op maandag 4 april 2022 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt wel als mensen die volledig goed bij hun hoofd zijn.
Ook nog eens geen garanties.quote:We nemen het voorbeeld uit de Bijbel van Eliézer die in opdracht van Abraham op zoek ging naar een vrouw voor Izak. Deze zoektocht was een zaak van gebed. Izak bleef biddend achter en Rebecca werd gewillig gemaakt om met Eliézer mee te gaan.
Niet iedereen zal een partner krijgen, dat is soms moeilijk te begrijpen, toch heeft de Heere ook daar Zijn wijze bedoelingen mee.
Ik heb haar overal geblocktquote:Op maandag 4 april 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbaal de kop afhakken, stalken is voor stumperds.
Da fuck; "Als u zich wilt inschrijven, dan betaalt u eenmalig 295 euro"quote:Op maandag 4 april 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan Buda inschrijven op https://www.refo-relatie.nl
quote:Op maandag 4 april 2022 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel geld voor over om een van die vrouwen een intake met US te laten doen.
quote:Op maandag 4 april 2022 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb er eigenlijk wel geld voor over om een van die vrouwen een intake met US te laten doen.
Zo'n religieuze? Die springt daarna van een flat af johquote:Op maandag 4 april 2022 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig draai je daar zo de bak voor in hequote:Op maandag 4 april 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rebecca werd gewillig gemaakt om met Eliézer mee te gaan.
Of staat stiekem met je te wiebeldansen. Alleen God almachtig weet het.quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n religieuze? Die springt daarna van een flat af joh
Well the god I believe in, isn't short of cash, MISTER.quote:Op maandag 4 april 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Da fuck; "Als u zich wilt inschrijven, dan betaalt u eenmalig 295 euro"
Ja, dit klinkt alsof ze iets in haar drankje hebben gedaan.quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig draai je daar zo de bak voor in he
Zijn meestal wel van die seksueel gefrustreerden.quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of staat stiekem met je te wiebeldansen. Alleen God almachtig weet het.
Hij was gewoon goed berig.quote:Op maandag 4 april 2022 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig draai je daar zo de bak voor in he
Als ze een weekendje weg zijn met vriendinnen belanden ze ook zomaar met een andere man in bed.quote:Op maandag 4 april 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn meestal wel van die seksueel gefrustreerden.
verkeerde account balquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |